Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Fox Adventures valmis, sekä tietoja pelin pituudesta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73
Eikö pelissä päästäkkään lentämään?

Pelkkä hypi pompi kerää räiski peli?
Lentäminen on pelissä marginaalisessa osuudessa. Jos olet pelannut N64:n Zeldoja, tiedät aika lailla tarkkaan millainen peli on. Temppeleitä ja luolia, joissa pulmia.
 
Gube demo disk ??

Tervehdys kaikille gube faneille tasapuolisesti.Olisin tiedustellut onko Suomessa myynissä mitään lehteä minkä mukana tulee demo levy mukana ??:confused:
 
Re: Gube demo disk ??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kempsu
Tervehdys kaikille gube faneille tasapuolisesti.Olisin tiedustellut onko Suomessa myynissä mitään lehteä minkä mukana tulee demo levy mukana ??:confused:

Ei ole tietääkseni koko maailmassa.
 
JIIHAAA!!

Pitkä odotus on palkittu ja nyt on peli kourassa! :D

Alkuvaikutelmasta kerron kohta kuhan olen päässyt pelaamaan sitä jonkin verran. :cool:
 
Alkuvaikutelma:

Huh Huh, mitä tähän nyt enään voisi sanoa?

Sanotaanko että 23 vuotiaalta, Zelda ja japski RPG -fanilta tuli oikeasti tippa silmään. Niin Uskomaton ja kaunis tämä peli on.

Heti ensimmäisestä metristä lähtien peli imaisi sisään ja häikäisi ulkoasullaan. IMHO Grafiikka on mielettömän kaunista ja lähes referenssitasoa ja musiikki, se vasta hivelee korvia. Hifistinä minulle merkitsee pelin musiikki sekä äänimaailma todella paljon ja jo ensimmäisen pelin paikan eli Krazoa Palacen musiikki hivelee korvia.

No, katsotaan miltä näyttää tästäedes ja toivotaan että taso pysyy pilvissä. :cool:
 
Huomenna saapuu peli. Odotukset ovat uskomattoman korkealla, mitään cuben peliä en ole odottanut näin vesi kielellä.
 
Tänään kävin ostamassa tuon VPD:stä ja ei voi muuta sanoa kuin, että erittäin upea peli.
 
Yay!

Minullakin se oli postilaatikossa jo tänään!
On ihan sairaan upea peli, ja en edes ole jaksanut sitä kovin paljon pelata eteenpäin, koska Sharpclawien mätkiminen on jo tarpeeksi hauskaa. Tarinakin vaikuttaa erittäin hyvältä.
Ostakaa jumalauta!!!!!111
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rami73
Tänään kävin ostamassa tuon VPD:stä ja ei voi muuta sanoa kuin, että erittäin upea peli.

oletko tosissasi?

http://www.eurogamer.net/content/r_starfoxadventures_gc

eurogamer antoi pelille 6/10.
kuulemma hyvät graffat, mutta siihen
se sitten jääkin. liian helppo,
heikko juoni, ei mitään uutta,
heikot vastustajat, ja todella helppo.

hyvin perusteltua kritiikkiä. sai mut
ainakin luopumaan ostoaikeista.

golden eye oli hyvä peli. perfect dark
oli keskiverto. conker oli surkea.
hyvä, että nintendo myi raren (oliko
tässä syy?). ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tursas
eurogamer antoi pelille 6/10.

Hohhoijaa. IGN antoi yhdeksikön ja GameSpot 8,3 pistettä kymmenestä. Tuskin pelkät grafiikat tekee pelistä "loistavan". Jos arvosteluiden perusteella tekee ostopäätöksensä, niin kannattaa katsastaa muitakin kuin Eurogamer.

Raren pelit ovat olleet Nintendon koneilla viime vuosina lähes poikkeuksetta huippulaatua ja sen perusteella, mitä olen Star Fox Adventuresia ehtinyt pelata, se jatkaa perinnettä. Ei kannata tuomita peliä kokeilematta itse sitä.
 
Sorry tursas, ei oikeen sun eurogamerin arvostelut vakuuta...

Ehkä en itse menisi kritisoimaan raren huippuosaamista, ja nyt useiden pelituntien jälkeen olen kyllä edelleen sitä mieltä mitä aikaisemmin sanoinkin, eli peli on yksinkertaisesti upea. Kaikilla osa-alueilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
Sorry tursas, ei oikeen sun eurogamerin arvostelut vakuuta...

Ehkä en itse menisi kritisoimaan raren huippuosaamista, ja nyt useiden pelituntien jälkeen olen kyllä edelleen sitä mieltä mitä aikaisemmin sanoinkin, eli peli on yksinkertaisesti upea. Kaikilla osa-alueilla.

onhan se musta aika inhaa, että vain
yksi mesta osaa arvostella pelit
oikein. valitettavan paljon näkee
kaiken maailman hypetystä ja ylistystä
vaikka kyseessä oleva peli olisikin
täysi susi. ign.com:n tyypit
osaavat antaa huonoille peleille
hyviä pisteitä (monta kertaa nähty),
mutta eurogamer ei ole munannut
mun muistaakseni kertaakaan.
jotkut kotimaiset lehdet voi unohtaa,
niillä ei ole todellisuudentajua
pätkääkään...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Hohhoijaa. IGN antoi yhdeksikön ja GameSpot 8,3 pistettä kymmenestä. Tuskin pelkät grafiikat tekee pelistä "loistavan". Jos arvosteluiden perusteella tekee ostopäätöksensä, niin kannattaa katsastaa muitakin kuin Eurogamer.

Raren pelit ovat olleet Nintendon koneilla viime vuosina lähes poikkeuksetta huippulaatua ja sen perusteella, mitä olen Star Fox Adventuresia ehtinyt pelata, se jatkaa perinnettä. Ei kannata tuomita peliä kokeilematta itse sitä.

itse en taas ole oikein viehättynyt
raren tavaraan. grafiikka niillä on
kohdallaan, mutta ne juonet ja se
huumori... uh...

enköhän joskus löydä starfoxia
käytettynä, uutena en lähde ostamaan
jos se kerran on liian helppo eikä
sisällä mitään uutta annettavaa
genrelle (vai sisältääkö? osaako
joku sanoa vastaan?).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tursas
itse en taas ole oikein viehättynyt raren tavaraan. grafiikka niillä on kohdallaan, mutta ne juonet ja se huumori... uh...

Huumori ja hauskat hahmot ovat parasta Rarea. Conker's Bad Fur Day on nyt yksi ääripää, mutta muissakin peleissä onnistuu yleensä olemaan kiinnostavia tyyppejä. Vähän vakavammissa peleissä sitä taas ihailee teknistä toteutusta.

Raren pelit ovat pidettyjä, mutta jos et ole aikaisemminkaan itse erityisemmin niistä pitänyt, niin tuskin nytkään. Kannattaa kuitenkin muistaa, että niin IGN:n kuin Eurogamerinkin kirjoittajat ovat yksilöitä. Siksi on parempi huomioida useampi arvostelu eikä nojata vain yhden sivuston julkaisemaan mielipiteeseen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tursas
oletko tosissasi?

http://www.eurogamer.net/content/r_starfoxadventures_gc

eurogamer antoi pelille 6/10.
kuulemma hyvät graffat, mutta siihen
se sitten jääkin. liian helppo,
heikko juoni, ei mitään uutta,
heikot vastustajat, ja todella helppo.

hyvin perusteltua kritiikkiä. sai mut
ainakin luopumaan ostoaikeista.

golden eye oli hyvä peli. perfect dark
oli keskiverto. conker oli surkea.
hyvä, että nintendo myi raren (oliko
tässä syy?). ;)


Olen tosissani. Nyt takana noin 6 tunnin sessio ja edelleen voin sanoa että hieno peli myös muuten kuin graafisesti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Huumori ja hauskat hahmot ovat parasta Rarea. Conker's Bad Fur Day on nyt yksi ääripää, mutta muissakin peleissä onnistuu yleensä olemaan kiinnostavia tyyppejä. Vähän vakavammissa peleissä sitä taas ihailee teknistä toteutusta.

Raren pelit ovat pidettyjä, mutta jos et ole aikaisemminkaan itse erityisemmin niistä pitänyt, niin tuskin nytkään. Kannattaa kuitenkin muistaa, että niin IGN:n kuin Eurogamerinkin kirjoittajat ovat yksilöitä. Siksi on parempi huomioida useampi arvostelu eikä nojata vain yhden sivuston julkaisemaan mielipiteeseen.

jep, siksi kahlasinkin arvostelut läpi
ja löysin arvostelijan, joka kiinnitti
huomiota juuri mulle tärkeisiin
seikkoihin. jos arvosteluista ottaa
keskiarvon niin se luku ei ole
kauhean järkevä (paitsi jos lasketaan,
että kuinka moni piti pelistä).

ketuttaa kun hyvät pelit pilataan
helppoudella ja yksinkertaisuudella.
sama vika oli eternal darknesissa,
jonka parissa ei nokka kauaa tuhissut
ja kiperiä ongelmia oli tasan nolla...
mutta muuten hieno peli ne kymmenisen
ekaa tuntia. jos tosta laskee paljonko
pelitunti tuli maksamaan...
 


Raren pelit ovat olleet Nintendon koneilla viime vuosina lähes poikkeuksetta huippulaatua ja sen perusteella, mitä olen Star Fox Adventuresia ehtinyt pelata, se jatkaa perinnettä. Ei kannata tuomita peliä kokeilematta itse sitä. [/B]
Äijä puhuu asiaa
 
Onpas turhaa roskaa tää SFA, eihän tossa ole mitään hauskaa. Oon nyt pelannut tuonne ensimmäiseen avaruuspaikkaan asti ja mielettömän tylsältä tuntuu.

Kontrollit on typerät, kun pitää vain lyöntinappia rämpyttää että voittaa jokikisen taistelun, haasteesta ei ainakaan vielä ole nimeksikään. Lentävät viholliset taasen on ärsyttäviä kun sillä kepillä ei niihin osu millään. Tämä dinoapuri taas on vähän turha, kokoajan pitää menua selata että pystyy kaikkia toimintoja käyttämään, kun saa vain yhden pikanapin.

Juoni on aika kuiva, ei tunnu yhtään StarFoxilta; kaikki muut ääninäyttelijät foxia lukuunottamatta tuntuu ärsyttäviltä, vaikka pelissä koitetaankin kliseitä välttää Foxin turhautumisen avulla.

Luulisi että tällaisen pelin saisi nykypäivänä paljon toimivammaksi, ei ole mitään kovin mielenkiintoisia puzzlejakaan tullut vastaan. Toivottavasti myöhemmin peli paranee, sillä ei tuota kauaa jaksa enää jatkaa. Eniten hämmästyttää kömpelyys, kun sitä menua tosiaan pitää kokoajan selata. Niin, enkä vieläkään tiedä mitä niiden cheat tokenien käyttä sitten tekee, muutaman olen jo hommannut; sanoo vain että Cheat Activated ja siihen se jääkin.
 
Ylös Bottom