Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars Jedi: Survivor

Se että PC porttaus ei pyöri 1440p 60 fps edes 4090 kielii kyllä että siihen ei ainakaan rahojaan kannata laittaa. Pleikka puolella jossain näin että day 1 patchi toi sen melko lähelle 60 fps mutta katsotaan kun saadaan testejä tuubiin.
Tämän takia nimenomaan odottaa mitä day 1 päivitys tuo tullessaan ja tekee päätöksiä vasta sen mukaan.
 
Tässä on se artikkeli. Veikkaisin että PCllä noi hommat ei ole niin helppo korjata mutta saa nähdä.

Voihan se näin olla. Mutta olisi silti kiva lukea mitä day 1 päivitys tekee PC-versiolle. Optio Xbox-versiolle on tietysti aina olemassa, mutta mietin tosiaan tuota EA Play Prota, niin voisi samalla pelata pari muutakin peliä, jotka ovat vielä jääneet pelaamatta.

@rap sinulla on EA Play Pro? ja meinasit sieltä pelata tätä? Laitteleppa fiiliksiä kun pääset testaamaan, että miten pyörii.
 
Itsellä oli tarkoitus myös ottaa tuon ea play pron kautta kokeiluun, on se vähän eri homma maksaa 15 euroa kun että maksaa täysin hintaisen pelin verran, saa vain nähdä miten sitten pyörii. no onneksi siellä on muitakin pelejä joita tekee mieli testailla. Pcllä pelasin myös Fallen orderin ekan kerran lävitse, tässä on tosiaan niin monta peliä listoilla mitkä on niin sanotusti must buy eli Diablo 4, FFXVI ja tietenkin Zelda Tears of the kingdom niin mukava että tämän saa vähä halvemalla testiin. tosin nyt on tuo Xenoblade Chronicles 3 dlc niin saa nähdä millon tätä sitten ehtii testailla.
 
Viimeksi muokattu:
@rap sinulla on EA Play Pro? ja meinasit sieltä pelata tätä? Laitteleppa fiiliksiä kun pääset testaamaan, että miten pyörii.
Joo ajattelin tämän testata tuota kautta kun 15€ onnistuu. Kokeilin huvikseen äsken uudestaan, ei pysty vieläkään lataan peliä ennakkoon.
 
Tuleeko tähän kokeilua? Muutoin on vähän traumoja fallen orderista kun jäi 4 kertaa kesken kun yritin pelaa läpi, no nyt viides kerta menossa ja oon jo hyvin pitkällä. Se mikä ärsytti oli että tehtävän jälkeen piti koko matka tulla vielä takasin jostain sokkelosta huoh ja jäi vielä jumiin johonki kohtaan, no huumori ei loppunu siihen vaan seuraava tehtävä ohjas taas melkee samaa paikkaa uusiks ni nauroin jo oikeesti et ootteko tosissaa. Mutta nyt kun peliä pelannu pidemmälle ni asian vähän unohtaa ja siis hyvä pelihän tämä on. Survivoria en ihan Day1 lähde ostamaan mutta jonain päivänä kyllä.
 
Itsellä oli tarkoitus myös ottaa tuon ea play pron kautta kokeiluun, on se vähän eri homma maksaa 15 euroa kun että maksaa täysin hintaisen pelin verran, saa vain nähdä miten sitten pyörii. no onneksi siellä on muitakin pelejä joita tekee mieli testailla. Pcllä pelasin myös Fallen orderin ekan kerran lävitse, tässä on tosiaan niin monta peliä listoilla mitkä on niin sanotusti must buy eli Diablo 4, FFXVI ja tietenkin Zelda Tears of the kingdom niin mukava että tämän saa vähä halvemalla testiin. tosin nyt on tuo Xenoblade Chronicles 3 dlc niin saa nähdä millon tätä sitten ehtii testailla.
se ei ole sinne heti tulossa
 
nyt ku on katsellut tuota cohhcarnagen pc gameplaytä niin pakko sanoa että hänelläkin stutteroi ikävästi vaikka on semmoinen 10 000-15 000 euron pc kokoonpano, täytyy vielä miettiä että uskaltaako pcllä ottaa peliä testiin, jos tuollaisellakin kokoonpanolla stutteroi, voi olla aikamoista diashowta omalla pcllä. että hommaako pelin sitten suosiolla PS5:lle

 
Viimeksi muokattu:
Nyt kun useammat ovat päässeet pelin kimppuun niin aikamoisia ongelmia on kyllä jokaisella laitteella, PC:llä tietysti pahimmat. En tiedä onko tuo day 1 päivitys vielä tullut, jos se jotain edes korjaisi. Jos tuo päivityskään ei tee pelistä edes auttavasti toimivaa, niin saa kyllä jäädä omalla kohdallani odottelemaan, sillä en halua pilata ensimmäistä pelikertaani teknisesti huonolla teoksella. Harmittaa kyllä, sillä olin odottanut tätä julkaisua paljon.
 
Nyt kun useammat ovat päässeet pelin kimppuun niin aikamoisia ongelmia on kyllä jokaisella laitteella, PC:llä tietysti pahimmat. En tiedä onko tuo day 1 päivitys vielä tullut, jos se jotain edes korjaisi. Jos tuo päivityskään ei tee pelistä edes auttavasti toimivaa, niin saa kyllä jäädä omalla kohdallani odottelemaan, sillä en halua pilata ensimmäistä pelikertaani teknisesti huonolla teoksella. Harmittaa kyllä, sillä olin odottanut tätä julkaisua paljon.
Hmmm... onko arvosteluissa mainittu mitään näistä ongelmista? Aika jännä että peli nauttii niin korkeaa arvostelukeskiarvoa kuin se nyt nauttii, jos vähän jokaisella alustalla on ongelmia.

Muoks. heti viestin kirjoittamisen jälkeen tulikin aikalailla kaiken puhuva viesti vastaan peliarvosteluja tekevältä ACG:ltä, eli Jeremyltä.
 
Viimeksi muokattu:
No taitaakin sitten jäädä odottelemaan päivityksiä. Alkaa tuo Diablo jo kohta kolkuttelemaan ovea niin tämä varmaan sitten sen jälkeen, kun ovat saaneet kunnolla päiviteltyä.
 
Te jotka ootte jo päässyt pelailemaan PS5:lla, miten on ton HDR:n laita? Monet redditissä sanoo sen olevan totaalisen rikki. Ite pääsen vasta illalla pelin pariin kun muksu on nukkumassa :D
 
Nyt kun useammat ovat päässeet pelin kimppuun niin aikamoisia ongelmia on kyllä jokaisella laitteella, PC:llä tietysti pahimmat. En tiedä onko tuo day 1 päivitys vielä tullut, jos se jotain edes korjaisi. Jos tuo päivityskään ei tee pelistä edes auttavasti toimivaa, niin saa kyllä jäädä omalla kohdallani odottelemaan, sillä en halua pilata ensimmäistä pelikertaani teknisesti huonolla teoksella. Harmittaa kyllä, sillä olin odottanut tätä julkaisua paljon.
Tämä nyt on ihan arkea lähes kaikkien uusien pelien kohdalla. Jos haluaa mahdollisimman vähäisin ongelmin pelejään pelata, niin ei niitä kyllä julkaisussa kannattaisi käytännössä ikinä ostaa. Itse olen kyllä erittäin teflon-pintainen bugien ja vastaavien suhteen, joten törmään aivan äärimmäisen harvoin bugeihin, jotka todella minua haittaavat. Toki jos on vaikkapa pelin tallennuksen tuhoava bugi, tai joku muu joka todella rikkoo pelin sillä hetkellä, niin silloin jätän pelin kyllä kesken ja jään odottelemaan mahdollisia päivityksiä, ennen kuin jatkan kyseisen pelin pelaamista.
 
Viimeksi muokattu:
Te jotka ootte jo päässyt pelailemaan PS5:lla, miten on ton HDR:n laita? Monet redditissä sanoo sen olevan totaalisen rikki. Ite pääsen vasta illalla pelin pariin kun muksu on nukkumassa :D

Täysin rikki ja käyttökelvoton. Ruutu on niin pimeä ettet näe mitään. Mutta jotkut sanoo että se toimii joten voi olla tv mallista kiinni ja tähtien asennosta.


Nyt on n.2h takana ja tuoriaalit vedetty. Nostetaan se elefantti pöydälle, ainakin ensimmäinen planeetta on suorituskylvyltään aika karmea, cutscenet ei pysy edes 30 vaan dippailee välillä varmaan johki 15 fps. Pelaaminen seilaa varmaan jossian 40-60 välillä. Ruudun repeilyä on myös paljon. Voin sanoa että jos tätä pelaa vaikeilla tasoilla niin tuo performance tulee kyllä haittaamaan pelaamista, itse pelaan story tasolla joten ei ole siihen juuri vaikutusta.

Hyvä uutinen on se että kun hivenen alkuun kokeilin tuota toista planeettaa niin se oli paljon sulavempi, mutta täytyy katsoa kun pidemmälle pääsee.

Mitä itse peliin tulee niin se tuntuu todella hyvältä, paria uutta gameplay elementtiä pääsi kokeilemaan ja yhtä uutta valomiekka stancea.
Jos peli ei olisi näin törkeän hyvä niin tuo suorituskyky olisi kyllä isompi haitta mutta kyllä itse nautin pelistä todella paljon huolimatta ongelmista.

Viikonloppuna sitten lisää mutta ei tähän pettymään tule jos ensimmäisestä piti.
 
Pidätte mua varmaan ihan hulluna, mutta kyllä mä pelaan tätä mielummin quality modessa, koska ei toi performance mode kovinkaan hyvältä tunnu nopealla testauksella. VRR varmaan auttaisi paljon, mutta omalla kohdalla sen käyttö ei nyt onnistu.

Tämän mukaan quality mode on vakaa 30fps, niin mielummin sillä pelaa, kuin performancella joka hyppii tuolla 40-60 välillä.

 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom