Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Knights of the Old Republic

Itse tilasin kyseisen pelin Play.comista. Odotan sen saapuvan jo tälä viikolla.

Ole tän aina halunnut hankkia, mutta lähinnä sen tarinan ja aiheen perusteella. Ja siksi, että siinä kehutaan olevan laajaa pelikenttää SW-maailmasta.

Tuo pelitekniikka on ainut kysymysmerkki kohdallani. En ole niin varma tykkäänkö roolipeleistä. (vuoronperäiset taistelut sun muut) Ainut "roolipeli" (mun mielestä) mitä olen pelannut on tietokoneella Diablo-sarja. (pikemminkin roolihenkinen seikkailu) En siis ole tietoinen varsinaisista roolipeleistä. Diablosta tykkäsin, ja vieläkin sitä pelailen. Jedi aiheisista olen tahkonut Xboxilla sitä Star Wars: Jedi Outcastiä. Tästäkin siis pidin.

Onko näissä kahdessa nyt mitään mitä voisi verrata tohon KOTORiin? Ehkä myöhä tätä pohtia, koska peli on jo tilattu, mutta noin ennakkofiilisten takia. Tietäis mihin asennoitua. Pelin arvostelut olen lukenut, mutta en mielestäni saanut riittävää kuvaa.
 
Eli tuon super-jedin luonti onnistuu erilaisia bugeja hyväksikäyttämällä. Tältä sivulta http://darthmalak.cjb.net/ löytyy sopiva opas bugien hyödyntämiseen.

En suosittele testaamaan tätä kuin yhden tai kahden pelikerran jälkeen, mutta kun kaikki muu on jo koettu niin tämä tuo peliin vähän lisää.

Niin ja tuo vaihtoehtoinen Carth loppuratkaisu on testaamisen arvoinen.
 
Hmmm,vaikuttaa aika...mielenkiintoiselta pitää kokeilla kun aikaa jää muilta peleiltä,varsinkin tuo carthin tappaminen houkuttelee;-)
 
Carthin viettely tosin kuulostaa aika pervolta, mutta jos sen sitä kautta saa hengiltä niin ehkä se on sen arvoista.
 
Nyt vasta sain pelin aloitettua. Ja voi pojat, kyllä on vienyt mennessään. Todella mursi ennakkoluuloni, mahtava peli.

Mitähän lie luvassa, jos arvosteluissa kerrotaan alun olevan tylsää. Itsellä ainakin jo alku metreiltä oli tosi "jännää", ei päässyt yhtään tylsistymään!

Pakko oli vähä hehkuttaa. Keskustelujen aiheista olen näemmä jäljessä. Muut luo ja superjedejä ja minä hakkaan vielä "perus" miekoilla.

Jatkuvasti annetaan mahdiolisuuksia tehdä "pahoja" tekoja, viettelys on aivan mieletön. Ainakin koetan pelata hyviksenä, näin ekalla kerralla. Vai onnistuukohan se laisinkaan?
 
Vastaus: Star Wars: Knights of the Old Republic

3h 15min peliä takana. Hieman hitaasti alkoi, mutta pienen opettelun jälkeen hommaan pääsi hyvin mukaan. Odotan innolla seuraavia 48 tuntia.
 
Vastaus: Star Wars: Knights of the Old Republic

Kauhea peli: koko viikonloppu meni konsolin ääressä ja nyt on 29h peliä takana. Vielä vajaa toinen samanlainen varmaankin jäljellä. Huh.
 
Vastaus: Star Wars: Knights of the Old Republic

FelisLeo sanoi:
Kauhea peli: koko viikonloppu meni konsolin ääressä ja nyt on 29h peliä takana. Vielä vajaa toinen samanlainen varmaankin jäljellä. Huh.

Jep, Kotor on vienyt minultakin törkeän paljon aikaa.

Nimim. Ensimmäinen läpipeluu 49h, muut kolme läpipeluuta 25-30 h :eek:
 
Vastaus: Star Wars: Knights of the Old Republic

olge sanoi:
Jep, Kotor on vienyt minultakin törkeän paljon aikaa.

Nimim. Ensimmäinen läpipeluu 49h, muut kolme läpipeluuta 25-30 h :eek:

Olin nopeampi: kesti vain 43h, mutta siitä Darth Malakin kaataminen vei 45min.
 
Vastaus: Star Wars: Knights of the Old Republic

Siis... 2 minsaa mulla toi loppu taistelu kestää PCllä.

Tapat ne purkissa olevat tyypit, tapa vastus. Peli ohi.
 
Vastaus: Star Wars: Knights of the Old Republic

Janus sanoi:
Siis... 2 minsaa mulla toi loppu taistelu kestää PCllä.

Tapat ne purkissa olevat tyypit, tapa vastus. Peli ohi.

Ei onnistunut noin helpolla. Kuolin toistakymmentä kertaa kokeillessani tavallisia konsteja. Sitten käyttöön suunnitelma B, joka vei tuhottomasti aikaa.
 
Vastaus: Star Wars: Knights of the Old Republic

Mahdollisesti ongelmana on se, ettei sinulla ollut oikeat roipe kombot. Itse pidin eniten Sithinä mesomisesta. Kaikki kivat kamat tuli löydettyä, sekä erikois sapeli kristallit. Pari kertaa jouduin lopputaistelua opettelemaan, sitten kun olen tiennyt niksit, niin Malak on yksi helpoimmista vastustajista koko pelissä. :}

Sähkön imu vyö päälle, voit unohtaa nuo force lightningit. Sitten purkit ja Malak. :)
 
Vastaus: Star Wars: Knights of the Old Republic

Janus sanoi:
Mahdollisesti ongelmana on se, ettei sinulla ollut oikeat roipe kombot. Itse pidin eniten Sithinä mesomisesta. Kaikki kivat kamat tuli löydettyä, sekä erikois sapeli kristallit. Pari kertaa jouduin lopputaistelua opettelemaan, sitten kun olen tiennyt niksit, niin Malak on yksi helpoimmista vastustajista koko pelissä. :}

Sähkön imu vyö päälle, voit unohtaa nuo force lightningit. Sitten purkit ja Malak. :)

Minullakin kästi Malakissa aika kauan. Varmaankin juuri sen takia, että ei ollut parhaat mahdolliset kamat päällä. Siis muuten tosi hyvät kamat, mutta eivät niin huppuja Malakkia vastaan. Mutta kyllä oli hieno olo kun tuli lopputeksit.
 
Vastaus: Star Wars: Knights of the Old Republic

olge sanoi:
Mutta kyllä oli hieno olo kun tuli lopputeksit.

Loisto peli on kyseessä. Harmittaa etten ole tuota kakkosta nähnyt missään PClle
 
Vastaus: Star Wars: Knights of the Old Republic

Janus sanoi:
Loisto peli on kyseessä. Harmittaa etten ole tuota kakkosta nähnyt missään PClle

Ei kannata odottaa hirveästi liikoja kakkoselta. Onhan se hyvä, mutta ykköseen verrattuna aika ristiriitainen kokemus. Minä ainakin tykkäsin kakkosesta.
 
Ylös Bottom