Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Knights of the Old Republic

Heräsi kyllä mielenkiinto peliä kohtaa tätä ketjua ja arvosteluja lukiessa. Ei ole kyllä vuosiin mikään Star Wars -peli aiheuttanut tälläista odottamisen riemua. Biowaren peleistä itsellä on muutenkin hyviä kokemuksia. Pidin kovasti: Falloutista, Baldur's Gateista ja Icewind dalesta. Neverwinter Nights on ehkä ainoita heidän pelejään, johon jostain syystä hieman petyin.

Noh, kuitenkin, pistetään peli tilaukseen heti, kun suomeen rantautuu...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zangor
Heräsi kyllä mielenkiinto peliä kohtaa tätä ketjua ja arvosteluja lukiessa. Ei ole kyllä vuosiin mikään Star Wars -peli aiheuttanut tälläista odottamisen riemua. Biowaren peleistä itsellä on muutenkin hyviä kokemuksia. Pidin kovasti: Falloutista, Baldur's Gateista ja Icewind dalesta. Neverwinter Nights on ehkä ainoita heidän pelejään, johon jostain syystä hieman petyin.

Noh, kuitenkin, pistetään peli tilaukseen heti, kun suomeen rantautuu...

falloutit ja icewind dalet oli kylla black islen tekemia ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
falloutit ja icewind dalet oli kylla black islen tekemia ;)
Nooh, sitten muistin väärin. Mutta eikö monissakin Biowaren peleissä vilahtanut tuo Black Islen logo? Tai sitten ei...
 
Black Isle on vain Interplayn(vai mikä se on nykyään) roolipelisiipi. Se sisältää erillisiä ryhmiä jossa pelejä työstetään. Näiden lisälsi BS tekee sopimuksia yksityisten firmojen kanssa pelien tekemisestä esmes Bioware.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mzh
Black Isle on vain Interplayn(vai mikä se on nykyään) roolipelisiipi. Se sisältää erillisiä ryhmiä jossa pelejä työstetään. Näiden lisälsi BS tekee sopimuksia yksityisten firmojen kanssa pelien tekemisestä esmes Bioware.

bioware teki ihan interplaylle eika black islelle peleja ja jonka kanssa myos oli ne oikeus jutut meneillaan silloin
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
Tää knights of the old republic on tänään ilmestynyt ainakin videopelidivariin .


Juu ja myös Gameparadiseen.
Tänään tuli oma kappaleeni postissa tuolta Gameparadisesta.
En ole vielä ehtinyt kokeilla.

EDIT: Noni nyt ehdin pelata pari tuntia ja täytyy sanoa että huippupelistä on kyse.
Aika vierii nopeasti tuon pelin parissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Prismasta löytyi peli tänään ja pakkohan se oli heti ostaa. Pari tuntia nyt tullu pelailtua ja todella hyvältä vaikuttaa. Grafiikka on nättiä ja juoni vetää heti mukaansa. Muutama miinuspuolikin on, kuten ajoittainen tökkiminen, mutta niihin ei juurikaan kiinnitä huomiota, muuten kuin maisemia ihastellessa.

Kuitenkin suosittelen lämpimästi kaikille roolipeleistä pitäville ja miksei muillekin, sillä tästä on hyvä aloittaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
bioware teki ihan interplaylle eika black islelle peleja ja jonka kanssa myos oli ne oikeus jutut meneillaan silloin

Tottakai kun Black Islen omistaa Interplay..
 
en ole mikään star wars -fani enkä koskaan oo oikein tykännykkään kyseisistä leffoista mutta tää peli on kyllä vieny mennessään.. ostin torstai-iltana ja oon ny pelannu jo 16 tuntia :p

loistava peli.. jos joku väittää että ruudunpäivityksessä ongelmia niin ei kyllä ole haitaksi.. kyllähän sen huomaa kun yrittää kattoa.

uskomattoman laajalta peliltä vaikuttaa, ja varmaan onkin.. oon nyt kolmannella planeetalla.. lvl12
joku kyseli jossain että ostaisiko mielummin morrowind vai kotor, niin vastaus on ehdottomasti kotor.. ainut huono puoli tässä pelissä on se että vie liikaa aikaa..
 
En ole Star Wars fani enkä varsinkaan RPG fani, mutta tästä pelistä pidän kyllä todella paljon. Suosittelen kaikille hyvien pelien ystäville. Xboxin must-have pelejä.
 
Eilen meni KOTOR läpi. Olipa hemmetin hyvä peli! Mieli tekisi pelata vielä toiseen kertaan pahiksena. Ei ole tullut innostuttua näin paljon ja pelattua näin intensiivisesti pitkään aikaan. Pelikello näytti lopussa 45 tuntia ja pelin ostosta oli vain reilu viikko! Jos peli olisi vielä jatkunut pidempään, olisivat ihmissuhteet, koulu ja duuni varmaan ruvenneet kärsimään. :p

Levotonta juttua heittävä tappajadroidi HK-47 on kyllä yksi kaikkien aikojen parhaista pelihahmoista. :D
 
KotOR

Kyllä huippu peli on kyseessä. Alussa peli tuntui loistavalta, mutta edetessään se yllätti sillä että muuttui kokoajan vaan paremmaksi. Paras peli ties kuinka pitkään aikaan ja heti uusi peli täysin erilailla lähti käyntiin (ensinmäisen pelin hahmona toimi sotilas - darkside heppu, nyt siirryn councilor/scoundler tyyppiin joka taistelee jedien puolella) Siistejä juonenkäänteitä löytyi ja pelissä todellakin pääsee pimeälle puolelle.. tosin aivan liian myöhään, mutta se olikin jo pelimaailman puolella niin harvinaista herkkua ettei oikeastaan ole koskaan vastaavaa tullut minun nähtyä. täysi helmi.. saisi olla pidempi.. itselläni meni n. 28 tuntia tosin uudelleenpelattavuutta kyllä löytyy vähintäänkin toiselle pelikerralle.

kyllähän miinuksiakin löytyy, esim se että juoni haarautuu vähän liian myöhään, tosin pienempää vaihtelua siitä kyllä löytää mm. käymällä maailmoissa eri järjestyksessä, tai saamalla sivutehtäviä ystävä hahmoilta (saavutetaan jos niiden kanssa heitetään tarpeeksi läppää) ongelmiin löytyy myöskin vaihtoehtoisia ratkaisuja joilla on pieniä muuttavia vaikutuksia (jos ei oteta huomioon sitä kun eräs henkilö tulee loppupuolella vihamielisenä vastaan, jossa se sitten haarautuu vihdoinkin kunnolla). Miinus on myös koko scoundrel hahmon mahdollisuuksien käyttämättä jättäminen, suurin osa abilityistä ovat lähes turhia kuten mielestäni esim computer usage ja repair (ellei ole droidia ryhmässä) jotka vain säästävät partseja ja spikejä. ainoastaan security ja persuade avaavat jotakin uudellaisia mahdollisuuksia. en myöskään koskaan löytänyt tappajadroidia josta olen kuullut puhuttavan (nyt tosin tiedän mistä löytyy ja etsin sen käsiini seuraavalla pelikerralla). Vapautta olisi kuitenkin toivonut enemmän, pienet asiat voi toki tehdä monellakin tapaa, mutta suurempaa vaikutusta on vaikea saada aikaiseksi vaikka kuinka yrittäisi. Featteja, powereita, classeja ja pituutta olisi toivonut enemmän ja niiden mukana mahdollisuus päästä isommille tasoille. Kaikesta tuosta negatiivisesta läpästä huolimatta tämä on loistavin peli ties kuinka pitkään aikaan ja samantien alan sitä pelaamaan uudestaan läpi.

Edit: ai juu ja hex, pelaa ihmeessä peli uudelleen pahiksena... mä ainakin sain kipeitä kiksejä kun eläydyin rooliin, josta en spoileri syistä viitsi kertoa. Tunsin olevani se synkkä hahmo jota kaikki kunniottavat ja pelkäävät ja joka tekee mitä tahtoo eikä pelkää mitään. Oli hienoa vaihteeksi tavoitella vain voimaa ja tappaa kaikki idiootit jotka luulivat olevansa jotakin vaikka joutuikin silti kulkemaan aika pitkälle samoja uria pitkin, mutta pelaaminen oli silti ihan erilaista johtuen eri asenteesta. Kunnioittakaa minun mahtiani tai kuolkaa huokat! BUAHAHAHA. Lisäksi päädyin omistamaan kaiken ehkä vähän liian helposti.. pitää varmaan laittaa seuraavaksi hard combat difficulty. Vein sen vikan hepun ihan vaan hakkaamalla, ilman kamoja ja pysäyttämättä sitä hoitamasta itseänsä kuntoon, pari life pakkia tosin vedin. Törkeen korkee voima ja critical strike + kaks valosapelia jotka molemmat double critical range ja toisessa massive criticals, toisessa deflection tuntuivat omistavan aika tehokkaasti ~350 lifen kanssa... välillä tosin force powerit pidättelivät minua vähän aikaa, johtuen +1 wisdom modifieristä. aika tykki kamaahan mulla tosin oli myöskin päällä... :D. noh.. haastetta varmaan tulee törkeesti enemmän kun pelaan councilor/scoundrel hepulla ja hard vaikeustasolla. aattelin kokeilla jotakin stun + sneak attack moskaa ja välttää taistelua yms.. eli täsmälleen toisin päin kun viimeksi jolloin mä suorastaan kerjäsin saada tappaa kaiken mistä ei ollut mulle hyötyä :D. peliä voi pelata monella tapaa.. se lisää uudelleenpelattavuutta... iso boonus :).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: KotOR

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet
, saisi olla pidempi.. itselläni meni n. 28 tuntia

Aika läpijuoksuna olet tuon kyllä vetänyt,mistä kyllä kertoo sekin että et löytänyt hk-47 robottia. itselläni meni 41,5h, enkä minäkään ihan kaikkea nuuskinut.

Manaanin swoop racing kisa antoi jo vähän haastetta, kun jahtasin toiseksi parasta aikaa niin onnistuin kerran jo vetämään "kulta" ajan alle, mutta sitten kun piti vetää se uusiksi niin sai muutaman kerran yrittää. Pitäisi vielä pelata se loppu hyvänä läpi, kun itse käännyin siellä aika loppupuolella.
 
en mä sitä kyllä mitenkään läpijuoksuna vetäny vaikka HK:n missasinkin. Harhailin mahdollisimman paljon etsien parempaa kamaa ja tietysti kaikenlaista tuhottavaa... se vaan meni aika nopeesti :/
 
Pahus, pääsin sitten minäkin bugien makuun KOTOR:ssa:
peli leikkasi kiinni kesken taistelun! Kaikki vaan jämähti, ja
kaiuttimista kuuluu vain kovaa 'oikosulkupörinää'... ei kiva.

En ole vielä uskaltanut bootata ja ladata viimeistä seivausta,
juuri nyt meinaan lentää peli seinään, jos savet ovat hajonneet!

Kyllä nuo hiukan keskeneräisenä tuon ulos päästivät, tästä
kertoo huono ruudunpäivitys ja kaikenlaiset kamera/hahmo-
nyinnät.

Toivottavasti saadaan patchi liven kautta! :/
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paolo
Pahus, pääsin sitten minäkin bugien makuun KOTOR:ssa:
peli leikkasi kiinni kesken taistelun! Kaikki vaan jämähti, ja
kaiuttimista kuuluu vain kovaa 'oikosulkupörinää'... ei kiva.

En ole vielä uskaltanut bootata ja ladata viimeistä seivausta,
juuri nyt meinaan lentää peli seinään, jos savet ovat hajonneet!

Kyllä nuo hiukan keskeneräisenä tuon ulos päästivät, tästä
kertoo huono ruudunpäivitys ja kaikenlaiset kamera/hahmo-
nyinnät.

Toivottavasti saadaan patchi liven kautta! :/

Minulla peli jumitti joka kerta Manaanissa siellä veden alla kun yhdestä ovesta yritti mennä, onneksi se ei ollut ainoa reitti.
 
Ylös Bottom