Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Knights of the Old Republic

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peikko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ebo
Taisteluissa vauhtia hidastaa vähän se, että oletuksena peli menee pauselle jokaisen hyökkäyksen välissä vuoropohjaisesti, joten taistelut eivät ole sillä tapaa näyttäviä kuten 1st/3rd person shootereissa. Tosin nuo pauset saa pois päältä (eri tilanteista), joten taitojeni kehittyessä nekin varmaan näyttävät aidommilta.

Onkos tässä sitä toimintoa, että pelin saa pauselle kesken taistelun jonka aikana noita ukkoja saa käskyttää kuten Paltureissa..?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
Onkos tässä sitä toimintoa, että pelin saa pauselle kesken taistelun jonka aikana noita ukkoja saa käskyttää kuten Paltureissa..?
Jeps, eli painamalla ristiohjainta johonkin suuntaan, tai vaihtamalla kohdetta peli menee pause-tilaan jossa voit taas esim. antaa uudet 4 käskyä hahmoillesi. Myös tämän toiminnon saa pois päältä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dr Evil
Kuinkas kauan muuten kesti, että Kotor tuli dvdboxofficesta?.
Minulla kesti alle kaksi viikkoa, josta olin todella yllättynyt, koska normaalisti paketit sieltä ovat viipyneet tilausvahvistuksesta 3-4 viikkoa.

t. tero

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Buckley
Laitahan kommenttia heti kun ehdit...

Jes.. noin 10 tuntia pelattu, kyllä se aika loistavalta tuntuu. Grafiikka ei ole ihan niin nättiä kuin odotin, mutta ei haittaa. Juoni tuntuu oikein hyvältä ja etenemiseen pystyy kerrankin vaikuttamaan. Tehtäviä ei ole pakko tehdä vaan yhdellä oikealla tavalla, vaan vaihtoehtoisia ratkaisuja on sopivan paljon. Hahmonkehitys on loistava, kaikki hahmot ovat aina samalla levelillä, eli jos et ole vähään aikaan käyttänyt jotain hahmoa ja otat sen partyyn messiin, niin se päivittyy samalle tasolle kuin johtohahmo. Jos vähänkin pitää Star Warseista niin peli on kyllä pakkohankinta ja muussakin tapauksessa pirun hyvä roolipeli.

No niin nyt on peli läpi, mulla kesti 41h 30min, ja lisääkin olisi saanut menemään, pitää vielä pelata aiemmasta savesta palkkamurhatehtäviä, ei voi muuta sanoa kuin, että olipas kerta kaikkiaan MAHTAVA peli!!.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dr Evil
No niin nyt on peli läpi, mulla kesti 41h 30min, ja lisääkin olisi saanut menemään, pitää vielä pelata aiemmasta savesta palkkamurhatehtäviä, ei voi muuta sanoa kuin, että olipas kerta kaikkiaan MAHTAVA peli!!.

Voi tätä odottamisen tuskaa...:mad:

Jaa-a, saas nähärä jaksaako tuota peliä ostaa. Star wars aihe ei minua erityisemmin kiihota tahi vihastuta, mutta roolipeli ja seikkailu kiinnostaa. Kyllähän tuo voisi olla vaihtelua Morrowindille:)

Playerone.fi sivuilla lukee että peli tulee suomeen 12.9 pitääköhän tuo paikkaansa toivottavasti :p

Peli tuntui ihan mukavalta, mutta kaatui heikkoo fps:ään. Voihan peliä tietysti tuollaisenakin pelata, mutta itse jään odottamaan pc-versiota josko siinä olisi saatu pelattava fps. Mutta muuten tuntui ihan veikeältä peliltä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan reze
Playerone.fi sivuilla lukee että peli tulee suomeen 12.9 pitääköhän tuo paikkaansa toivottavasti :p

Tätä ollaan kyl odoteltu jo ihan tarpeeksi, joten saisi jo kyllä tulla tuolloin. Voin tuntea jo alun huikean fiiliksen. Tosin, mikäli pääsen kouluun johon haen (joka alkaisi tuossa ensi kuun toisell viikolla), voi pelaamiset jäädä vähälle ja sit pääsis parku. Mutta aina löytyy aikaa hyville peleille. Enää mietityttää kumman puolen valitsisin. Light sidella on haastetta (ei ilmeisesti mitään kunnon Jedi-voimia), kun taas Dark sidella olisi parhaimmat Jedi-voimat.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nes
Peli tuntui ihan mukavalta, mutta kaatui heikkoo fps:ään. Voihan peliä tietysti tuollaisenakin pelata, mutta itse jään odottamaan pc-versiota josko siinä olisi saatu pelattava fps. Mutta muuten tuntui ihan veikeältä peliltä

Grafiikkahuora alert. Joka kerta kun joku kirjoittaa tällaista, voisin käpertyä nurkkaan itkemään. Etenkin kun kokemus on warezin pohjalta - siitähän on tunnetusti hyvä lähteä.

[EDIT]: Pyytäisin ystävällisesti pelin omistajia olemaan spoilaamatta juonellisesti tai erikoiskykyjen osalta. Vaikka monia tietty kiinnostaisi ne, osa haluaa pitää ne salassa ja löytää/havaita itse - lienee turha sanoa, että olen yksi niistä? Vielä ei mitään elämää suurempaa ole sanottu, mutta kuitenkin etukäteen pyytäisin malttamaan Suomi-julkaisuun asti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nes

Ei kyllä mielestäni haitannut ruudunpäivitysnopeus tuon tyylisessä pelissä yhtään. välillä vähän notkahti, mutta ei se kyllä pelattavuutta haitannut yhtään.

Molemmilla puolilla on kyllä ihan käyttökelpoisia voimia. (ei voinut spoilata :) )

Toppuran sivuilla oli tuo sama pvm viimeksi kun katsoin. Peukut pystyyn ja sutsisatsaamaan.

Jees, nyt on KOTOR "ennakkotilattuna" :)

Pakko sanoa, viimeksi odotin peliä näin paljon, kun Halo oli tuloillaan. Star Wars on ollut lapsesta asti "rakas" aihe ja ropet ovat kertakaikkisen upea genre, nämä kaksi yhdistettynä saa jo pelkkänä ajatuksena unelmien inkarnaatio. En tosin ole seurannut sen kehittymistä loppuaikoina ahkerasti - spoilerien uhan takia - ja on se hienompaa, kun on peli nokan edessä ja itse keksii ja oivaltaa ja yllättyy mitä se pitää sisällään. Star Wars Galaxiesin Xbox-version peruuntuminen sai kyllä hiljaiseksi, siinä vasta oli hienonnäköinen peli. Ja vielä MMORPG :(

Heh... BioWare on taas jaksanut yllättää ainakin yhdellä nimellä. En nyt sitten kerro enempää, etten pilaa kenenkään löytöretkeä, mutta jos BG2:sta on pelannut, niin joku kuvio tässä kyllä muodostuu. ;)

Helvetti kun en saa rahaa kun vasta lokakuussa! saan sen vasta sillon, ja kaikki on pelannu sen seitsemään kertaan läpi, byäääh..

Hmm.. Playssa lukee, että olisi tulossa vasta 26/9, saa nähdä.

Ylös Bottom