Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars-pelit

Heh, näin varmaankin sitten juuri sen romanttisimman :)
Onhan tuohon leffaan ehtinyt kieltämättä tulla melko negatiivinen asenne --- pimeä uhka kun oli tavattoman suuri pettymys (Laittakaa jo se Jar Jar hirteen).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pingutyyppi
Heh, näin varmaankin sitten juuri sen romanttisimman :)
Onhan tuohon leffaan ehtinyt kieltämättä tulla melko negatiivinen asenne --- pimeä uhka kun oli tavattoman suuri pettymys (Laittakaa jo se Jar Jar hirteen).

Vastasin tuohon TÄÄLLÄ , ettei mene ihan off-topiciksi tämä threadi :)

Muuten onko kukaan löytänyt Star Wars - Racer: Racer's Revengen jenkki-arvosteluja missään? Pelihän pitäisi olla ihan näinä päivinä ilmestynyt tuolla päin mualimoa... Hihkaiskaa tänne, jos satutte törmäämään :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Muita hyviä SW-pelejä joita olen pelannut on mm. Shadows of the Empire ja Roque Squadron N64:lle... Ja tuo GameCuben Rogue Leader on saanut sellaisia arvosteluja että oksat pois! Taitaa mennä sinänsä vähän off-topic, Nintendon konsoleillehan nuo on, eikä PS2:lle ;) (Edit: Unohtui mainita tuo Episode I: Racer, joka N64:lle oli aika hubaa kamaa!) :)

Shadows of the Empireä olen N64:lla vääntänyt ja loppujen lopuksi ensimmäinen ja viimeinen taso ovat ainoat syyt pelata sitä. Ne first-person räiskintä/seikkailuosuudet olivat vain rasittavia.
LucasArts älysi tästä jotain ja teki Roque Squadronin, mikä koostui vain ja ainoastaan näistä SotEn lentelytasojen tyyppisestä toiminnasta. Harmi vain, että minusta ainakin peli rupesi toistamaan itseään pahasti. PC:llä olen siis peliä pelannut. Larry Hollandin Star Wars "simut" ovat kiljoona kertaa parempia imho.
Ja Racer jäi minun osaltani melko lyhytaikaiseksi huviksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Käly

Shadows of the Empireä olen N64:lla vääntänyt ja loppujen lopuksi ensimmäinen ja viimeinen taso ovat ainoat syyt pelata sitä. Ne first-person räiskintä/seikkailuosuudet olivat vain rasittavia.

Alkupuolella nuo räiskintäkentät olivat ihan mukavia, mutta loppupuolella alkoi hiukan ärsyttämään. Itse pidin myös ainakin ensimmäisestä-, asteroidi-, Swoop Bike- ja viimeisestä kentästä. Mutta täytyy kyllä sanoa että omasta mielestäni yksi pelin parhaimmista kohdista oli tuo kenttä jossa Boba Fett ja Slave I hyökkää kimppuun kentän lopussa!

LucasArts älysi tästä jotain ja teki Roque Squadronin, mikä koostui vain ja ainoastaan näistä SotEn lentelytasojen tyyppisestä toiminnasta. Harmi vain, että minusta ainakin peli rupesi toistamaan itseään pahasti. PC:llä olen siis peliä pelannut.

Itse olen pelannut molempia sekä N64- että PC-versioita, mutta täytyy sanoa että toimii paremmin N64:llä. Nyt kun Starfighter on ilmestynyt PS2:lle, ei tämäkään peli tunnu samalta kuin joskus tuolloin kun sitä aiemmin pelaili.

Ja Racer jäi minun osaltani melko lyhytaikaiseksi huviksi.

No jokainen pitää mistä pitää :) On tullut tahkottua tätä varmaan enemmän kuin oikeita autopelejä, jos nyt pikaisesti ruvetaan laskemaan.

Slave I Jedi Starfighterissä ja Racer II-arvostelu

Näyttääpä siltä että herra Fettkin pääsee vauhtiin Jedi Starfighterissa Slave I-aluksellaan :) Ainakin virallisen JSF-saitin screenshottien perustella! http://www.lucasarts.com/products/jedistarfighter/gallery.htm

Ja tuosta Racer kakkosestakin näyttää tulleen arvostelu GameSpottiin ja pisteet eivät kyllä kovin hyvätkään sitten (7.1, good), mutta nopsaan kun luin tuon arvostelun, kritiikki tuli suurimmalta osalta pelin lyhyydestä ja äänistä, mutta tuli kyllä siis todella pikaiseen luettua, että saattoihan tuossa jotain missatakkin. Sinänsä harmi, kun edellinen osa oli mielestäni hyvä... Kuitenkin tässä linkki arvosteluun: http://gamespot.com/gamespot/stories/reviews/0,10867,2849136,00.html

GameSpotin mukaan LucasArts on sisällyttänyt Star Wars: Jedi Starfighter-peliin pienen bonuksen Star Wars-pelien ystäville. Pelistä löytyy nimittäin traileri uudesta Episodi II: Kloonien hyökkäys-elokuvaan osittain perustuvasta Star Wars: Bounty Hunter-pelistä, joka ilmeisesti tulee pyörimään aikalailla erään tietyn Fett-nimisen palkkionmetsästäjän ympärillä, joka varmasti on tuttu monille aiheesta kiinnostuneille. Trailerissa nähdään tämä hahmo esittelemässä hiukan taitojaan, mutta varsinaista pelikuvaa ei kuitenkaan näytetä. Myös pelityyppi ja muut yksityiskohdat ovat tällä hetkellä toistaiseksi pimennossa. Star Wars: Bounty Hunter on kuitenkin suunnitteilla julkaistavaksi syksyllä, ainakin Yhdysvalloissa. Itse trailerin löydät ainakin allaolevasta lähdeosoitteesta.

Lähde: http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2854400,00.html

---

Hmm... mitä mieltä? Toivotaan parasta. Toivottavasti LucasArtsin pojat (ja tytöt) saavat homman toimimaan yhtä hyvin kuin Starfighter-sarjan peleissä (vaikka ei nyt ehkä olekkaan samantyyppisiä pelejä, mutta you know what I mean... hopefully...). Sinänsä kuitenkin kummallista ettei varsinaista elokuvaan pohjautuvaa peliä ole ilmoitettu kuin Game Boy Advancelle.

Viimeksi muokannut moderaattori:
NewsFlash

Star Wars: Episode III -pelin traileri ja kuvia 06.11.2004

LucasArts on julkaissut ensimmäisen trailerin ja muutamia ruutukaappauksia tulevaan Star Wars: Episodi III Sithin kosto -elokuvaan perustuvasta konsolipelistään. Trailerin voit imuroida oheisesta linkistä.

http://progressive.stream.aol.com/a...lucasfilm/hyperspace/ep3game_trailer01_dl.mov (10 Mt)

Pelissä päästään ohjastamaan Anakin Skywalkeria sekä Obi-Wan Kenobia Voiman molemmilla puolilla ja valosapelitaisteluiden koreografiasta vastaa taistelut elokuvaankin suunnitellut Nick Gillard. Star Wars: Episode III Revenge of the Sith -peli on tarkoitus julkaista PlayStation 2:lle ja Xboxille toukokuun 5. päivä ainakin Pohjois-Amerikassa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom