Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zamppa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

Nyt on trophyt tässäkin pelissä. Äskeen latasin päivityksen ja vissiin pitää poistaa save ja aloitta koko peli alusta.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

Nyt on trophyt tässäkin pelissä. Äskeen latasin päivityksen ja vissiin pitää poistaa save ja aloitta koko peli alusta.

Onhan pelissä viisi tallennuspaikkaa, niin ei tarvitse poistaa. Ellet välttämättä halua. :)

EDIT: Olen hyvin väärässä. Niinhän se peli vaatii että poistaa vanhat datat. Damn.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

Kysymys liittyen noihin vaikeustasoihin:

Voinko alkuun mennä easylla pelin läpi ja maksimoida kykyni ja sen jälkeen aloittaa uuden pelin vaikeammalla tasolla ja max. kyvyilläni?
Kun nyt vedetään hardilla ja 2 lvl bossi alkaa mennä jo hermoille.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

Kysymys liittyen noihin vaikeustasoihin:

Voinko alkuun mennä easylla pelin läpi ja maksimoida kykyni ja sen jälkeen aloittaa uuden pelin vaikeammalla tasolla ja max. kyvyilläni?
Kun nyt vedetään hardilla ja 2 lvl bossi alkaa mennä jo hermoille.

Lightning is the key... ;)
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

Olipa taas lyhyt toi uus tehtävä ja maksoki vaa 10 euroa, tehtävän läpi peluuseen meni about 30 minsaa max:mad:
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

Joo uus lisäri oli taas naurettavan lyhyt mutta pakko se oli ostaa vaikka tiesinkin että siitä jää rahastuksen maku suuhun , mutta mutta sitten tämä trophy juttu kun pitäs kaikki saved data poistaa niin ei siis näköjään riitä että tekee uuden saven kun en itse saanut tästä lisäristäkää yhtää trophyä vaikka katoin niitä valmiiks ja tein juuri oikein , eli siis onko se nyt aivan välttämätöntä poistaa kaikki savet? Kun tuota yhtä on pelattu yli 30h ja kaikki jutut kerätty :S Poistan jos ei muuta keinoa ole mutta aattelin vielä kerran kysyä ennenkuin painan delete nappia :D -Kiitos.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

Valitettavasti kaikki savet on poistettava että saa trophyja. Eilen sain juuri platinum trophyn.
Vaikein trophy oli kun piti mennä sith masterilla läpi.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

Eikö se ole niin että platinaan ei tartte noita tatoone ja jedi temple trophyjä, kun Burnoutissa ei ainakaan tartte noita maksullisia?:confused:
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

Eikö se ole niin että platinaan ei tartte noita tatoone ja jedi temple trophyjä, kun Burnoutissa ei ainakaan tartte noita maksullisia?:confused:
Platina-Trophyt eivät KOSKAAN vaadi lisäosia, olivatpa ne maksullisia tai ilmaisia.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

Platina-Trophyt eivät KOSKAAN vaadi lisäosia, olivatpa ne maksullisia tai ilmaisia.

Off topic.
Olen lukenut, että Eye of Judgementissa tarvitsee lisäosia, jotta voi saada platinumin.
Mutta tässä pelissä ei tarvitse lisäosia.
Off topic.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

Off topic.
Olen lukenut, että Eye of Judgementissa tarvitsee lisäosia, jotta voi saada platinumin.
Ei tarvita. Riittää, että voittaa jonkun, jolla on noita maksullisia korttisettejä. Itsellä niitä ei tarvitse olla.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

Urgh.. en muistanutkaan miten rasittava tää peli olikin.. Ehkä kiinnittää liikaa yksityiskohtiin huomiota,
mutta Starkiller on sellanen vässykkä ja sitten revitään Star Destroyeriä taivaalta.. ei mee jakeluun.

En vaan osaa pelata tätä.. Force Lightning lähtee ei osu sitten koskaan vaan joko tyhjää lyötä tai sitten johon männyn karahkaa.. ohjattavuus on kyllä hermoja raastavaa. :mad:
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

Miten Ultimate Sith Editionissa pystyy pelaamaan ne lisä tasot, kun olen pelannut pelistä hyvän ja pahan lopun enkä löydä mistään niitä uusia tasoja?
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

Miten Ultimate Sith Editionissa pystyy pelaamaan ne lisä tasot, kun olen pelannut pelistä hyvän ja pahan lopun enkä löydä mistään niitä uusia tasoja?

Main menusta New game, sen jälkeen valitset save slotin ja sitten peli kysyy, pelataanko "emopeliä" vai jotain lisäosaa. Tuossa järjestyksessä homma muistaakseni meni.

Ihan sama mitä olet emopelissä pelannut, lisäosat ovat ihan itsenäisiä ja erillään emopelistä. Eli vaikka et olisi peliä koskaan pelannut, lisäosiin pääsee silti heti käsiksi. Ja toisaalta vaikka hahmo olisi emopelissä kuinka huippuunsa kehitetty, siitä ei ole mitään hyötyä lisäosissa.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

Vanha peli ja vanha ketju, mutta oisko nyt joku joka pystyis auttaa.

Ylepys ei anna periksi ottaa muuta kuin vaikeimman vaikeusasteen ja tässähän sitä ollaan. Tokan mestan pomo tai mikä lie supersammakko joka pomppii ton sinisen valomiekkansa kanssa. Mä en saa tehtyä siihen pienintäkään damagea, no ehkä ihan nanomillin mutta muuten se heittelee mua tässä pitkin huonetta ja kusee päälle. Yli tunnin vääntäny nyt ton kanssa ja alkaa olla tämän miehen mielenterveys koetuksella taas kerran.

Alkaa pikkuhiljaa vituttaa, toka kenttä ja oon joutunu useeseen otteeseen tässäkin turvautumaan youtuben walktrought videoihin, mutta tästä bossista en löytänyt kuin jonkun epämääräisen videon jossa videon tehnyt tyyppikin saa turpaa sata nolla.

Pitääkö antaa periks ja pistää vaikeustaso nollaan vai voiko tän päästä? mikä taika tohon tehoaa, mitkä nappulat jnn?

Jos ei olisi kaverilta lainattu niin saattaisi olla palasina koko levy voi, hyvää päivää. Herra anna mun kaikki kestää.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

Pitääkö antaa periks ja pistää vaikeustaso nollaan vai voiko tän päästä? mikä taika tohon tehoaa, mitkä nappulat jnn?
Eilen tuota vastaan tappelin normaalivaikeustasolla. Toisella yrityksellä löytyi hyvä strategia.

<kevyttä spoileria kyseisen pomovastuksen kaatamisesta>

Ensin kolmiolla sähköiskua ja sitten ympyrällä Force Pushia. Tuolla lailla se lentelee itse pitkin seiniä ja oikeastaan niistä läpikin. Pari-kolme kertaa taistelun aikana se muuttuu Junk Titaniksi. Se on helppoa kellistää antamalla ensin vähän sähköä ja sitten pari huitaisua valosapelilla perään.
 
Ylös Bottom