Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: The Force Unleashed [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zamppa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

Demon perusteella täysin yhdentekevä tuotos. Grafiikka ei ole kummoista ja itse pelaaminen on tylsää hakkaamista. Lyhyesti sanottuna huono God of War kopio Star Wars teemalla.

Lisäksi Starkilleristä on onnistuttu tekemään ruma pallinaama. Huvittavaa, että Soul Caliburissa jätkä näyttää itse pelissä paljon paremmalta kuin tämän tekeleen välipätkissä.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

Eipä ole yhtään tullut tutustuttua tähän peliin ennakkoon, demo tuli kuitenkin ladatuksi joten tässä fiilikset:

Alkuun vaikutti ihan kepeältä ja hauskalta "wow, tässä pystyy leikkimään voimilla" Myös ympäristö on jonkin verran hajotettavissa. Suht pian demo alkoi jo toistaa itseään, arcademaista putkiräiskintää :( Tiedä sitten onko koko pelissä vaihtelua tehtävien suhteen, pystyykö ja ennenkaikkea kannattaako niitä koittaa edes lähestyä erilaisella tavalla kuin demon "tapa kaikki" tavalla. Olisi myös mukavaa jos pelaaja pystyisi itse tekemään valintoja jotka vaikuttaisivat peliin, demossa ei ainakaan pystynyt.

Ei kyllä omaan makuun ollut yhtään tämä peli.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

toivottavasti ei ole noita loputtomasti selkään spawnaavia vihuja joita tuntu ainakin demossa olevan
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

Meikäläinen dikkasi demosta aika paljon :D Ainoa suuri miinus oli ettei valomiekalla voinut tehdä sitä mitä siltä olisi odottanut. Eli pistää äijiä palasiksi yksi raaja kerrallaan. :/ Pieni miinus tulee sitten demon pituudesta. SE LOPPUI KESKEN!! x( Ääh. Täytyy tämä peli kyllä hommata, mutta vasta ale laarista, sillä nettipeliähän ei tässä ole, joten uudelleen peluu arvo on lähes nolla. En yleensäkään jaksa pelata pelejä läpi toistamiseen, joissa on vain yksinpeli mahdollista. Tylsistyn niin kovin helposti. Voimilla leikkiminen oli kuitenkin hauskaa mutta sellaista kunnon "pahis fiilistä" ei demo saanut minua tuntemaan juuri noiden raajojen irtomattomuuden takia. Päähenkilö kun nyt kuitenkin sattuu olemaan itsensä Darth Vaderin oppilas, niin olisihan se nyt vähintäänkin vaatinut tuon raajojen irti repimis ominaisuuden. Pettynyt olen. Kovin pettynyt tähän ratkaisuun. Mutta peli tulee hommattua... Sitten kun se maksaa sen 20 euroa enintään. May the pliisu meininki be with you. :(
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

Ei TFU mikään uusi KOTOR ole. Valitettavasti. Pelin tarina kestää kuulemma vain noin 6-10 tuntia...

Onko KOTOR III:sta mitään uutta tietoa?
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

Oli muuten uudessa Pelit-lehdessä arvostelu (boksilla tosin):
Arvosana
85 pistettä
Viihdyttävän energinen ja tasokkaasti tuotettu voimamässäily.

Hyvää
- Tekemisen meininki.
- Pikkunäppärä tarina toimii.
- Ylivedetty voimalla leikkiminen on hauskaa.
- Ympäristöä hyödynnetään taisteluissa.

Huonoa
-Valomiekkailu on jäänyt lapsipuolen asemaan.
- Automaattinen kohteen valinta turhauttaa välillä.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

Demon perusteella tämä ei kolahtanut. Star Wars peleistä omistan Battlefrontit ja ne ovat paljon parempia kuin tämä uusin Star Wars. :cool:
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

Jep, juuri tuollainen vähän karvas maku tuosta demostakin jäi. Tekisivät vaan nyt sen next-gen Battlefrontin ja SW-tarve olisi vähäksi aikaa taas tyydytetty.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

Olihan siinä demossa ihan kiva hetken leikkiä eviliä mutta ei sitä kauan jaksa.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

Star Wars: The Force Unleashed Worldwide PS3 releases for the week of September 14th
sanoo ps3 fanboy
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

no en kyllä tästä mitään aaa peliä odottanut, mutta ehkä semmoista 8 pintaan. noh kyllä tämä peli tulee silti hankittua. demosta ainakin itse nautin ja tarina vaikuttaa mielenkiintoiselta. ehkä käytettynä ehkä uutena, ehkä myyn ehkä en.:rolleyes:
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

Joo ei kyllä vakuuta kyseinen peli... Vaikka SW nälkä on suuri niin taidan jäädä odottamaan seuraavaa KotR:ia mikä tosin on huhujen mukaan MMO.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

Tänäänpä tuli soitto GS:ta, että ennakkovarattu PS3-versio on saapunut ja noudettavissa perjantaina klo 9:00 alkaen. Kylläpä nämä viimeiset päivät matelevat hitaasti *huokaa*
Itse en noista arvosteluista pelästynyt. Demo kertoi, että sitä on odotettavissa, mitä olen odottanutkin. Jedi Knight-sarjakaan ei saanut kuin 7-8 arvosanoikseen, mutta silti Outcastin ja Jedi Academyn jaksoi pelata 10+ kertaa läpi, tämän kanssa varmasti sama juttu.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

Tänäänpä tuli soitto GS:ta

Kai sait Stormtrooper-figuurin mukaan? :) Itse taidan käydä tämän tänään poistamassa, kun kaveri on kyseisen ketjun liikkeessä töissä. Muaha. Saapi nähdä sitten millainen pläjäys tämä on vanhalle SW-nörälle.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

VPD:stä tuli sähköistä postia kolmen aikaan jossa kerrottiin et peli on postitettu joten jospa sen sais huomenna käsiin, tulee pitkä yö:)
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

VPD:stä tuli sähköistä postia kolmen aikaan jossa kerrottiin et peli on postitettu joten jospa sen sais huomenna käsiin, tulee pitkä yö:)

Itselleni näyttää discshop postittaneen pelin :). Tulee todella pitkä yö...ja todella pitkä aamu, kun ei heti aamusti pääse pelaamaan...

Mutta mitä näihin arvosteluihin tulee, niin Pelaaja-lehdessä arvosanaksi muodostui 7 ja arvostelun luettuani, en uskaltaisi peliltä enempää toivoakkaan. Tarina on kuulemma taattua SW-laatua, siis parempaa mitä uudempi trilogia tarjosi, ja loppuratkaisun luvataan yllättävän. Ja muuta en voisi toivoakkaan tälläiseltä SW-peliltä. Tietysti olisihan se ihan mahtavaa, että ohjaus ja kaikki muutkin olisi loppuun asti hiottuja ja täydellisiä, mutta SW:n suurena ystävänä jo tieto siitä, että pelin tarina on loistava, tekee pelistä hankinnan arvoisen.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed (PS3 Hype)

Itselleni näyttää discshop postittaneen pelin :). Tulee todella pitkä yö...ja todella pitkä aamu, kun ei heti aamusti pääse pelaamaan...

Mutta mitä näihin arvosteluihin tulee, niin Pelaaja-lehdessä arvosanaksi muodostui 7 ja arvostelun luettuani, en uskaltaisi peliltä enempää toivoakkaan. Tarina on kuulemma taattua SW-laatua, siis parempaa mitä uudempi trilogia tarjosi, ja loppuratkaisun luvataan yllättävän. Ja muuta en voisi toivoakkaan tälläiseltä SW-peliltä. Tietysti olisihan se ihan mahtavaa, että ohjaus ja kaikki muutkin olisi loppuun asti hiottuja ja täydellisiä, mutta SW:n suurena ystävänä jo tieto siitä, että pelin tarina on loistava, tekee pelistä hankinnan arvoisen.

Täällä myös discshopista laitettu tänään, mutta taidetaan saada vasta perjantaina..

Onkos joku muuten jo päässyt pelaamaan ? Olis meinaan mukava kuulla mielipiteitä
 
Ylös Bottom