Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan laatikko
Onko niitä 2 tai enemmän(siis niitä bonus-items)

Minun muistaakseni kaksi.

Kokeilpaapa legendaarista autoa:Painele passcodes valikkoon koodi !zuviel! Sitten sen jälkeen !Benzin!

Siis maalaa teksi esiin tuon auto jutun vierestä.
 
Minusta Star Wars on yksi Cuben parhaita pelejä. Äänimaailmaan pelissä on keskitytty huolella ja se näkyy. Tuntuu melkein kuin itse lentäisi aluksella :D. Että äänistä saa kaiken irti se edellyttää tietenkin kunnon kotiteatterilaitteistoa.

Olen saanut kaksi bonus kenttää, mutta sen viimeisen saamisessa on ongelmia. Pelissä on niin pirun vaikea saada niitä kultamitaleja.
 
Mitenkäs se targeting computer oikein toimii? kun se pomppii mulla välillä nollissa, sitten 80% kun noissa mitalli taistoissa vaaditaan hopeamitalliin jotain 55% ja mulla on joskus se sitten sen yli, mutta mitallin saaminen sitten kusee jostain muualta, ja kun taas kaikki muu on niin hyvin kondiksessa että saisin mitallin, niin se targeting computer on liian alhainen. en oikein ymmärrä sitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Mitenkäs se targeting computer oikein toimii? kun se pomppii mulla välillä nollissa, sitten 80% kun noissa mitalli taistoissa vaaditaan hopeamitalliin jotain 55% ja mulla on joskus se sitten sen yli, mutta mitallin saaminen sitten kusee jostain muualta, ja kun taas kaikki muu on niin hyvin kondiksessa että saisin mitallin, niin se targeting computer on liian alhainen. en oikein ymmärrä sitä.


Minulla oli sama ongelma. Eli mitä vähemmän käytät targeting computeria, sitä enemmän loppuun jää prosentteja.
Jos et käytä sitä siis ollenkaan niin lopputuloksissa komistaa 100%.
 
kiitoksia vaan paljon tuosta vinkistä, ja nyt on toinen ongelma jota olen jo usein yrittänyt, on se että en saa tuhottua star destroyerin komentosiltaa, se ei näy tutkassa keltaisena ja olen ampunut ympäri alusta jo monta kertaa.
 
jos muistan tehtävän oikein... täysiä päin vain sitä komentosiltaa :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
kiitoksia vaan paljon tuosta vinkistä, ja nyt on toinen ongelma jota olen jo usein yrittänyt, on se että en saa tuhottua star destroyerin komentosiltaa, se ei näy tutkassa keltaisena ja olen ampunut ympäri alusta jo monta kertaa.

Jos nyt olen oikeassa kentässä niin:

Kun olet tuhonnut 2 "pallukkaa" Star destroyerin päältä ja yhden alta, sinun pitäisi lentää suoraan noukalta kohti Star destroyeriä ja katsoa Targeting computeria niin näet pienen osan keltaisella merkattuna keskellä komentosiltaa jos sellaisen erotat. Taitaa yksikin tai kaksi photon torpedoa riittää komentosillan tuhoamiseen. Toivottavasti oli apua.


On muuten ihan sairaan vaikea aika-raja kultaista mitalia saalistaessa. 1min 19 sec.
 
Ylös Bottom