Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars

Työ ootte iha hulluja! :)

Hyvä että olen päässyt Reactor Coreen, eli siis vikaan varsinaiseen leveliin. Siinä en sitten pärjääkään yhtään.

Yhtään kultamitalia en ole saanut, hopeitakin säälittävästi; jotain neljä varmaan, en nyt muista.

Ehkä mä pelaan niin paljon eri pelejä etten vain ehdi keskittyä tuohon tarpeeksi.

Tai sitten mä vaan olen niin paska. :eek:
 
Edelleen 12 kultaa.
Kuinka kaikki saavat Death Star Attackista ja Triumph of the Empiresta kultaa. Ne ovat vaikeita, olen yrittänyt melko paljon(varsinkin TOTE:ä). Bespin ja Endor taasen olivat melko helppoja kultia.
 
upgradet?

eli voiskos saada jonkun näköstä koostetta mistä löytyy noita upgradeja. olen löytänyt ainoastaan sen mikä on hotissa(?se lumikenttä kuitenkin)
 
Re upgradet:

Tässä olis pari vinkkiä:
DSA:advanced shield upgrade:Kakkoskohdassa,missä tappelet TIE-hävittäjien kanssa,niin meet alas ja katot niiden laserkanuunoiden päältä,niin sieltä pitäs löytyy (vaatii pientä etsintää).
Razor Rendezvouz: adv.proton bombs:Ajat turboboostilla sd:n
eteen jonkin matkaa ja etsit imperiumin sukkulan,kun löytyy ammut sen paskaks ja se on siellä ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kepu
Ace Mode lähestyy...
13 kultaa
1 hopea
0 pronssia.
Vielä pitäisi läpäistä Battle of Endor, olisiko vinkkejä?
Ei DSA ollut mielestäni hirveän vakea, taisi olla viides kultamitali.

Mitä tuossa Ace-modessa on niin erikoista.Kun se on aika hankala saada.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Edelleen 12 kultaa.
Kuinka kaikki saavat Death Star Attackista ja Triumph of the Empiresta kultaa. Ne ovat vaikeita, olen yrittänyt melko paljon(varsinkin TOTE:ä). Bespin ja Endor taasen olivat melko helppoja kultia.

No DSA on kyllä kuulemani mukaan(kepu poislukien ::)) muidenkin mielestä se vaikein kulta koko pelissä, ja kyllä sitä tulikin tahkottua niin maan pirusti ennen kuin sain kullan, ja silloinkin jäi tasan joku 2 s aikaa ja 3 ED(enemies destroyed).
En haluaisi uudestaan yrittää.

Ja TotE on mahdoton läpäistä ilman homing cluster missiles-upgradea.Silloinkin se on aika tiukka aikarajaltaan. Siinä on ainakin ehdottoman tärkeää päästä sisään temppeliin heti tokalla kerralla kun se avautuu(ekalla kerralla ei pääse), ja kannattaa säästää clustereita myös sinne sisälle, ne Transportit ottaa muuten aika paljon hittiä pelkillä lasereilla. Eli Clustereita pitää käyttää tosi säästäväisesti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Ja TotE on mahdoton läpäistä ilman homing cluster missiles-upgradea.Silloinkin se on aika tiukka aikarajaltaan. Siinä on ainakin ehdottoman tärkeää päästä sisään temppeliin heti tokalla kerralla kun se avautuu(ekalla kerralla ei pääse), ja kannattaa säästää clustereita myös sinne sisälle, ne Transportit ottaa muuten aika paljon hittiä pelkillä lasereilla. Eli Clustereita pitää käyttää tosi säästäväisesti.
Sekosithan sinäkin: puhut tässä ilmiselvästi Revenge on Yavinista joka oli todella helppo kulta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc

Kun saavut Bespiniin etsi targeting computerin avulla kolme pää-generaattoria ja posauta ne murusiksi.Sitten tuhoat kaikki ilmapallot ja Tie-bombersit.

Homma aina tyssää vaan siihen että kuolen liian monesti. Vituttaa tosiaan ku muista ei oo apua yhtään. yleensä mun kuoleman aiheuttaa just se, että perseessä on kiinni vähintään kaks vihulaista, ja niitä ei tietenkään toverit viitsi tuhota. Ja Luulis nyt että A-Wingissä olis peruutuspeili, mutta ei.:mad:
Muutenki on idioottimaista että on melkein aina 2 tehtävää liimattu yhteen, eikä voi ees välissä tallentaa. Menee tosiaan hermot ku pitää aina alottaa alusta.:mad: Ihmettelen kun en oo vielä heittäny peliä pihalle.:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe


Homma aina tyssää vaan siihen että kuolen liian monesti. Vituttaa tosiaan ku muista ei oo apua yhtään. yleensä mun kuoleman aiheuttaa just se, että perseessä on kiinni vähintään kaks vihulaista, ja niitä ei tietenkään toverit viitsi tuhota. Ja Luulis nyt että A-Wingissä olis peruutuspeili, mutta ei.:mad:
Muutenki on idioottimaista että on melkein aina 2 tehtävää liimattu yhteen, eikä voi ees välissä tallentaa. Menee tosiaan hermot ku pitää aina alottaa alusta.:mad: Ihmettelen kun en oo vielä heittäny peliä pihalle.:)

Juuri tuo ongelma on minuakin hiukan vaivannut.Esimerkiksi sisäkuvasta ei nää jos joku "vihulainen"ampuu sinua monta minuuttia(jos alus kestää niin pitkään)Mutta nyt asiaan.
Helppo tapa selvitä,ainakin alussa on se että kun vihollinen alkaa tulittaa(yleensä silloin kun saavut uudelle alueelle jossa on tibanna kaasupöniköitä)Niin isket boostin pohjaan ja kaarrat karkuun(Pysyvät perässä jos pystyvät
 
Niitä käskyjä pitäis olla enemmän

Ni olis sitten niistä apureista hyötyy.

Esim jos on perässä vihulaisia ni olis joku käsky jolla vois käskee yrittää tuhota ne.
 
Joo tuo muakin potutti varsinkin nesbinissä,kun olit ampumassa neljättä palloo,niin siipiveikkoja ei näy mailla halmeilla,siellä ne jossain ekan pallon kohalla vasta ihmetteli,että missä mennään :eek: Siinä vaiheessa kannatta painaa ristikosta form ja oottaa,että jäpikät on vierellä,sen jälkeen pistää ne uudestaan vihulaisen kimppuun ja ite jatkat pallojen tuhoamista.Sama juttu siellä,kun on ne kaks viimestä platformia jälellä niin pyydät siipiveikkos kaupungista apuun (itestään ne ei sieltä tuu).
Jep Razoc, tuo boosti on se joka pelastaa useasti pahasta paikasta ;)
 
Olen oppinut selviämään helpohkosti takaa tulevista hävittäjistä.
Jos minua ammutaan, näen shields-näytöstä mistä päin minua
ammutaan. Sitten teen jonkinlaisen loopin tai kierteen(johan putoavat perästä). Sitten vilkaisen tutkasta onko vihulainen ylä-vai alapuolellani ja POKS! Ammun sen atomeiksi.
En joudu edes käyttämään targeting computeria.

Ai niin, jos ette meinaa selvitä hengissä niin vaihtakaa ihmeessä välillä Cloud Car:iin.
 
Miten sais helposti kultaa?.Olen vetäissyt jo Ica ja Rendzevous maissa kullat mutta sitten tulikin ongelmia.En tiedä mistä aloittaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Miten sais helposti kultaa?.Olen vetäissyt jo Ica ja Rendzevous maissa kullat mutta sitten tulikin ongelmia.En tiedä mistä aloittaa.
The Asteroid Field, Bespin, Imperial Academy Heist,Battle of Hoth, Strike at the Core ovat helppoja(no, niin:rolleyes: )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion

Sekosithan sinäkin: puhut tässä ilmiselvästi Revenge on Yavinista joka oli todella helppo kulta.
Katos keppanaa... Niinpä tein. Pitäis varmaan pelata Rogueta pitkästä aikaa, niin muistais tarkemmin :). Heeeetkonen... TotE... Sehän on se DSA:n vastakohta(myös siinä suhteessa että se on helpompi), ja siinä sain kullan tokalla kerralla. RoY:ssa kesti kauemmin saada kultamitali...
:confused:
On näköjään suuria pelaajakohtaisia eroja kenttien vaikeustasoissa, kun katsoo noita aiempia viestejä.
 
Niin eli on ongelmia mission 4: Prisons of the Maw:in ensimmäisessä objektivessa, jossa täytyy tuhota ne shield projectorit ioni-tykeillä. Eli varmaan aika tyhmä kysymys, mutta miten noita iono-tykkejä käytetään? Saan ammuttua pelkästään tavallisella laaserilla ja niillä pommeilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Niin eli on ongelmia mission 4: Prisons of the Maw:in ensimmäisessä objektivessa, jossa täytyy tuhota ne shield projectorit ioni-tykeillä. Eli varmaan aika tyhmä kysymys, mutta miten noita iono-tykkejä käytetään? Saan ammuttua pelkästään tavallisella laaserilla ja niillä pommeilla.

Pidä B:tä pohjassa niin kauan, että tähtäin muuttuu siniseksi.

Mutta joku vois jelppiä mua tossa samaisessa kentässä, tokassa osiossa. Kun en mä millään ehi pommittaa niitä kaikkia torneja. Ja ohjeissa sanotaan: "Destroy all turrets (?) around the prison building." Eli pitääkö vain ne pommitta mitkä on sen tönön ulkopuolella, vai ne kaikki?
 
Katso targeting computerilla mitkä torneista on tuhottava. Hyvä tapa pommitustehtäviin on opetella käyttämään ohjaamokuvan pommitustähtäintä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Katso targeting computerilla mitkä torneista on tuhottava. Hyvä tapa pommitustehtäviin on opetella käyttämään ohjaamokuvan pommitustähtäintä.
Joo, mielestäni tämä "bombing targeting computer" on aivan loistava, ja jotenkin niin aito. Loistava veto Factor 5:ltä.
 
Ylös Bottom