Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars

Oon päässy pelin läpi mutta ei oo ainuttakaan Tech upgradea näkynyt.Antakaa jotain vinkkejä miten ne saattaisi löytää.:confused:
 
Ootteko löytänyt yhtään näistä,itse en ole.

Advanced Proton Torpedoes
Find these in Mission 2: Ison Corridor Ambush.




Advanced Homing Proton Torpedoes
Find this upgrade in Mission 6: Vengeance on Kothlis.




Advanced Concussion Missiles
Find this upgrade in Mission 7: Imperial Academy Heist.




Advanced Homing Concussion Missiles
Find this upgrade in Mission 8: Raid on Bespin.




Advanced Proton Bomb
Find this upgrade in Mission 5: Razor Rendezvous.




Advanced Spread Proton Bombs
Find this upgrade in Mission 7: Imperial Academy Heist.




Advanced Cluster Missiles
Find this upgrade in Mission 4: Prisons of the Maw.




Advanced Homing Cluster Missiles
Find this upgrade in Mission 9: Battle of Endor.




Advanced Blasters
Find this upgrade in Mission 3: Battle of Hoth.




Advanced Targeting Computer
Find this upgrade in Mission 10: Strike at the Core. This allows you to turn on your Targeting Computer and leave it on without holding down the Y Button. You can also command your wingmen to go after specific enemies.




Advanced Shields
Find this upgrade in Mission 1: Death Star Attack.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Ootteko löytänyt yhtään näistä,itse en ole.
Olen löytänyt ne kaikki. Mikäs siinä, niitä on hauska etsiä.
Jotkut ovat helppoja löytää (Razor Rendezvous)
ja jotkut taas vaikeita (Battle Of Endor).
Etsimään siitä.
 
Kiitos Telpefion,Neuvoisitko vielä miten löytää Advanced targeting computerin.Sille olisi käyttöä;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Kiitos Telpefion,Neuvoisitko vielä miten löytää Advanced targeting computerin.Sille olisi käyttöä;)
Strike at the coressa, siellä kuolemantähden sisällä, viimeisessä käytävässä ennen ydintä, putkien alla.
 
Olen saanut vasta Special Featureissa 4 valikkoa avatuksi.Ace mode puuttuu mitä se sitten tarkoittaakaan.

Onko totta että tässä pelissä voisi lentää Slave1 aluksella.Minä sanon että humpuukia.;)
 
Pystyy Slavella pelaan kun saa 12 hopeaa.
Kyllä sinne Special Features valikkoon pitäisi vielä muutakin tulla mutten muista miten.
 
Nyt riitti!Olen yrittänyt lentää tuota Slave ykköstä jo tunteja.Mokoma värkki ammutaan aina alas.Se on hidas,siinä ei ole boosteja eikä muitakaan erillisiä osia.Vehjas tuntuu kirjaimellisesti Apinan kasaamalta.Sitä paitsi sen ankan peffan muoto ja suuri koko tekevät siitä punaisen vaatteen vihollisille.Tykkejäkin on vain kaksi ja cluster missilet menevät melkein tahallaan ohi.Välillä tuntuu että tässä Värkissä olisi vihollisen autopilotti.Mitähän mahtoi Boba Fettin päässä liikkua kun ryhtyi ohjastamaan tälläistä.Joulupukin reestäkin löytyy enemmän tehoja:mad:.

Mutta löytyykö aluksia vielä enemmän.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Nyt riitti!Olen yrittänyt lentää tuota Slave ykköstä jo tunteja.Mokoma värkki ammutaan aina alas.Se on hidas,siinä ei ole boosteja eikä muitakaan erillisiä osia.Vehjas tuntuu kirjaimellisesti Apinan kasaamalta.Sitä paitsi sen ankan peffan muoto ja suuri koko tekevät siitä punaisen vaatteen vihollisille.Tykkejäkin on vain kaksi ja cluster missilet menevät melkein tahallaan ohi.Välillä tuntuu että tässä Värkissä olisi vihollisen autopilotti.Mitähän mahtoi Boba Fettin päässä liikkua kun ryhtyi ohjastamaan tälläistä.Joulupukin reestäkin löytyy enemmän tehoja:mad:.

Mutta löytyykö aluksia vielä enemmän.
Sinulta taitaa puuttua seeker cluster missiles?
No joo, muuten Slave I on kyllä surkea.
 
Slave 1

Täällä tunnutaan pitävän Slave 1:stä ihan pellekoneena,mutta voin sanoo että ica menee parhaiten kultamitalille juuri tällä vehkeellä:Kun menet kenttään,niin pidä siipimiehes vierelläs koska slavessa olevat ohjukset eivät erota ystävää ja vihollista.
Tämän jälkeen katsot sopivan suman TIE hävittäjiä ja laukaiset
ohjukset sinne.Tee näin niin kauan kunnes ohjukset loppuu tai peli päättyy ja pidä ittes hengissä.jos ohjukset loppuu ennen vihollisia,käy vaihtamassa alus A:Wingiin ja ammu täällä loput vihollisista(käytä pelkästään ohjuksia).Sama tyyli käy myös vengeance on kothlis kentässä.muissa kentissä slave onkin sitten tykinruokaa :)
 
Slave I on hyvä VAIN jos on seeker cluster missilesit, ja ne ovatkin aluksen ainoa hyvä puoli.

Kyllä nuo kaikki techit oli suht helppo löytää, joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta(BoE ;))
 
APUA!

Oon menossa siinä Prisoners on Maw vai mikäs se nyt olikaan. No siinä kummiski on niitä kummallisia suojakenttiä, ja kolme niistä pitäis varmaan tuhota. Kertokaapa mitä mä teen!:rolleyes:
 
RE:APUA

Jos haluat vain mennä läpi ilman mitaleita ekan kerran ,niin älä välitä niistä pötkötankeista,mitä siinä näkyy,vaan pistät siipiveikkos TIE hävittäjien perään ja itse meet kohti suojia.Siellä on sinertävä alue jonka kulmissa on ne suojat jotka pitää eliminoida.Kun menet kohti ensimmäistä suojaa pistä B-nappi pohjaan,ja pidä niin kauan että se muuttuu hmm sinertäväksi,tähtäät kohti suojaa ja päästät B-napin;kyseessähän
on tietysti ioni kanuuna.Näin teet kolmen suojan kanssa niin pääset eteenpäin mawissa.Huom!Muista mennä tarpeeks lähelle ennen kuin laukaiset kanuunan,koska siinä on aika lyhyt kantama,ja pidä jarrut pohjassa äläkä mene sen suoja-alueen toiselle puolelle,muuten räjähdät p..kaks ;)
 
No hupsistarallaa.Olen löytänyt melkein kaikki Tech upgradet paitsi Endorin ja parin muun.Jatkan kuitenkin etsimistä vaikka aikaa menisi.Ja Sitähän menee...;)
 
Re: RE:APUA

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lion41
Jos haluat vain mennä läpi ilman mitaleita ekan kerran ,niin älä välitä niistä pötkötankeista,mitä siinä näkyy,vaan pistät siipiveikkos TIE hävittäjien perään ja itse meet kohti suojia.Siellä on sinertävä alue jonka kulmissa on ne suojat jotka pitää eliminoida.Kun menet kohti ensimmäistä suojaa pistä B-nappi pohjaan,ja pidä niin kauan että se muuttuu hmm sinertäväksi,tähtäät kohti suojaa ja päästät B-napin;kyseessähän
on tietysti ioni kanuuna.Näin teet kolmen suojan kanssa niin pääset eteenpäin mawissa.Huom!Muista mennä tarpeeks lähelle ennen kuin laukaiset kanuunan,koska siinä on aika lyhyt kantama,ja pidä jarrut pohjassa äläkä mene sen suoja-alueen toiselle puolelle,muuten räjähdät p..kaks ;)

Kiitti avusta!:)
Mutta nyt on sitten se tehtävän toinen puolisko, ja ne kehottaa räjäyttämään niitä perkeleen vartiotorneja. Pannaanko ne Ioni-tykillä paskaksi?
Vituttaa tuossa pelissä ku ei kerrota riittävän tarkasti mitä pitäis tehdä. Vain jotain "tuhoa tornit".:mad:
 
Re: Re: RE:APUA

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe


Kiitti avusta!:)
Mutta nyt on sitten se tehtävän toinen puolisko, ja ne kehottaa räjäyttämään niitä perkeleen vartiotorneja. Pannaanko ne Ioni-tykillä paskaksi?
Vituttaa tuossa pelissä ku ei kerrota riittävän tarkasti mitä pitäis tehdä. Vain jotain "tuhoa tornit".:mad:
Pommeilla.
Toivon mukaan osaat käyttää bombing targeting computeria, siinä näkyy allasi oleva maasto. Vartiotornit näkyvät vihreinä siinä. Seuraa tutkaasi.
 
No mitenkäs ne scm löytyvät:confused:.Sen tiedän että ne´on piilotettu Battle of Endoriin mutta minne sinne.Toivottavasti se ei ole samanlaisessa piilossa kuin Rozor Rendzevousissa koska silloin on sama kuin etsisi neulaa heinäsuovasta:rolleyes:.
 
Heh heh.Kyllä se sama juttu melkein on.uistaakseni seeker clusterit löytyy endorista näiden star destroyerien alapuolelta.
deeper and deeper.......:p Krooh pyyh.. onpa tylsä kenttä tuo endurance,tuhosin 40 laivuetta kahessa tunnissa ja se riitti vaan pronssiin.hopeaan tarvitsis 50 laivuetta ja kultaan ilmeisesti 75:confused: Näillä helteillä ei jaksa ees illalla pelata niin kauan (palttiarallaa 3-4 tuntia)yhtä kenttää.
 
Ylös Bottom