Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vol sanoi:Nyt on aloitettuja latauksia jo suunnilleen 1 500 000. Vertailun vuoksi kautta aikojen katsotuimpien kotimaisten elokuvien lista:
http://www.sea.fi/lahikuvassa/katsotuimmat_kotimaiset.html
Varmuuden vuoksi totean vielä, etteivät nuo luvut ole mitenkään suoraan verrattavissa keskenään.
Dr Evil sanoi:Joo totta että eivät ole mitenkään verrattavissa, joten miksi linkki?.
No ei se nyt niin paljoa häirinnyt, olin vain törmännyt tuohon samaan vertaukseen jo niin monessa paikassa, että ärsyttää, kun nuo tosiaan eivät ole mitenkään vertailukelpoisia.Vol sanoi:Ajattelin, että puhutaan jo niin suurista luvuista, että on hyvä ankkuroida ne johonkin, vaikka ankkuri olisi sitten vähän epämääräisempi. Mutta ainahan tuon linkin saa pois häiritsemästä.
Dr Evil sanoi:Saa nähdä miten isoksi tuo luku nousee.
Leo Stenbuck sanoi:Voisi olla varmasti ihan hyvä ottaa ns. toinen mielipide mukaan murska-arvosteluusi, kun mielipiteet kerran jakautuvat näin rankasti. Tietysti eriasia jos kaikki hohtolaiset ajattelevat samoin...
No, ainakin jos se johonkin viiteen miljoonaan nousee, niin voimme hyvällä omalla tunnolla sanoa että se on Suomen tähän astisesti katsotuin elokuva, mutta siihen asti odotellaan... Toisaalta kun ajattelee, että kuinka moni muukin tuon elokuvan näkee, kuin ainoastaan elokuvan lataaja, ei tuo luku mahdollisesti aivan väärässä ole. Mutta eihän noista latausmääristä ole olemassa muuta kuin arvioita. Eli katsellaan ja ihmetellään, mitä tuleman pitää.Dr Evil sanoi:No ei se nyt niin paljoa häirinnyt, olin vain törmännyt tuohon samaan vertaukseen jo niin monessa paikassa, että ärsyttää, kun nuo tosiaan eivät ole mitenkään vertailukelpoisia.
Saa nähdä miten isoksi tuo luku nousee.
Leo Stenbuck sanoi:No, ainakin jos se johonkin viiteen miljoonaan nousee, niin voimme hyvällä omalla tunnolla sanoa että se on Suomen tähän astisesti katsotuin elokuva, mutta siihen asti odotellaan... Toisaalta kun ajattelee, että kuinka moni muukin tuon elokuvan näkee, kuin ainoastaan elokuvan lataaja, ei tuo luku mahdollisesti aivan väärässä ole. Mutta eihän noista latausmääristä ole olemassa muuta kuin arvioita. Eli katsellaan ja ihmetellään, mitä tuleman pitää.
Jep, turhahan tätä on spekuloida...Vol sanoi:Ei se ole niin yksinkertaista. Tuntematonta sotilasta on esitetty televisiossa ja se on ollut laajasti levityksessä myös ulkomailla, yli 40 maassa. Monet Tuntemattoman sotilaan katsojista ovat jo ajat sitten poistuneet keskuudestamme. Tuskin kukaan osaa arvioida moniko on katsonut sen. Siksipä on mahdotonta sanoa, missä vaiheessa Star Wreck menisi ohi. Epäilen, ettei moni oikeasti halua edes tietää.
VS sanoi:Siis oh my dear god in heaven! Olin luullut suomalaisia paljonpaljonpaljon älykkäimmiksi. Jos heidän mielestä on hauskaa se, että sählätään suihkussa/kävellään vessapaperia lahkeessa/vedetään k-18 lehti esiin niin olen yliarvioinut ihmiset, suomalaiset. Ette voi kuvitella turhautumistani kun joka paikassa hehkutettiin kuinka elokuva oli hauska, jopa kaverini tekivät niin. Ja kun sitten huumorin taso on tällaista yksiulotteista sontaa. (anteeksi rumasana)
frozen9999 sanoi:elokuva on pakosta k18 jos sita ei tarkasteta
Ei tajua. Sitä paitsi se on tarkastettu, K11.frozen9999 sanoi:elokuva on pakosta k18 jos sita ei tarkasteta
Se on Mihail Karigrandi.Otsuka-ode sanoi:kuten myös Kari Grandi.
Itse asiassa rahaa paloi viisinumeroinen summa.Otsuka-ode sanoi:I
Ja pitää huomioida että elokuva on tehty nolla budjetilla
makedin sanoi:Se on Mihail Karigrandi.
Itse asiassa rahaa paloi viisinumeroinen summa.