Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Starfield

Ei tää nyt menny ihan ku strömsöössä. Ostin 3k€ tietokoneen ja Starfieldin premium-version ja intopiukeena aattelin että nyt saa koko ens viikonlopun oikeen pitkästä aikaa noulaiffata uudella masiinalla uutta peliä. No jumaliste nythän mä vasta hokasin että mulla alkaakin jo lauantai-aamuna 7 päivän kertausharjoitukset eikä vasta maanantaina niinku muistini mukaan piti alkaa. Jeejee :cool:
 
Ei tää nyt menny ihan ku strömsöössä. Ostin 3k€ tietokoneen ja Starfieldin premium-version ja intopiukeena aattelin että nyt saa koko ens viikonlopun oikeen pitkästä aikaa noulaiffata uudella masiinalla uutta peliä. No jumaliste nythän mä vasta hokasin että mulla alkaakin jo lauantai-aamuna 7 päivän kertausharjoitukset eikä vasta maanantaina niinku muistini mukaan piti alkaa. Jeejee :cool:

Ei hele. Jäät vaan kotiin pelaa siks aikaa kun poliisit tulee kolkuttelee ovelle. Kyl itteä ainakin hajottais kertausten takia odottaa ylimääräinen viikko. No onnea matkaan.
 
Jos peli lunastaa odotukset niin sama ottaa ainakin itsellä game passilla tämä. PC:llä peli maksaa noin 60e ja tuo on 6kk game passia ja kyllä tämän noin 2kk läpäisee joten en näe järkeä ostaa.

Sitten kun DLC julkaistaan niin pelin hinta on jo tippunut joten silloin voi ostaa jos siltä tuntuu.
 
On siinä alussa hahmon luonti. Katsoin sen vuotovideon pikaisesti kelaillen ja siinä se kaveri loi hahmoa.. :)

Just näin. Pelissä on pieni intro joka pelataan, jonka jälkeen tulee legendaarinen Bethesdan ”Who are you?” -hetki. Kuten Fallouteissa ja Scrollseissa.

Itsellä on GP mutta ostan pelin Steamista, jo ihan modaamisen helpottamiseksi. Ja tätä tulee pelattua se seuraavat 10 vuotta kuten Skyrimiäkin.
 
Onko porukka jo miettinyt minkälaista hahmoa/taustatarinaa aikovat kehitellä? Joitain mahdollisia valintoja hahmonluonnista on jo vuotanutkin, mutta en ole niihin sen paremmin paneutunut. Itse ajattelin omasta hahmostani tuoda sellaisen Han Solo/Star-Lord tyyppiseen bounty hunter pistoolisankariin. Tämä ainakin on ennakkoajatus, mutta katsotaan mihin suuntaan peli sitten vie :D.
 
Starfield on nyt Steamin myydyimmät pelit sijalla 1, ohittaen BG3:n.

Hahmoa en ole sen kummemmin miettinyt, mutta varastan kaiken ja eiköhän kunnon space pirateksi tule päädyttyä. Näissä peleissä on mielestäni mahtavaaa pelata opportunistista kusipäätä :D Fallout 3:ssakin hienoin hetki oli kun sai räjäyttää sen atomipommin siellä kylässä.

Tällä hetkellä oma fiilis on kuin Cartmanilla joka jäädytti itsensä odottaessaan uutta konsolia
 
Peliin testattiin päähahmoa jolla on ääni mutta päätyivät sitten lopulta että se ei toimi. Erittäin hyvä päätös koska se oli Fallout 4 yksi isoimmista ongelmista.

Itse tykkäsin Fallout 4 ääninäyttelystä ja mitä se toi pelikokemukseen. Enkä usko, että pelkästään se rajoitti dialogi systeemiä vaan olisivat joka tapauksessa luoneet vähän yksinkertaisemman systeemin peliin.

Noin yleisesti pidän kyllä mykästä omasta hahmosta ja siitä samaa mieltä, että se on todennäköisesti hyvä ratkaisu myös Starfieldiin. Esim. Cyberpunkissa tulee välillä ristiriitoja ääninäytelyssä siihen mitä valitsee keskusteluissa ja eikä se ääni oikein edes sovi omalle hahmolle.
 
Peliin on tullut vajaa 15 gigan päivitys, että ladatkaa alta pois ettei perjantaina yllätä :D
Ei ainakaan Series X:lle tällaista tarjottu. 22. elokuuta klo 16:32 näkyy olevan ton ennakkolatauksem InstallDate, mutta UpdateDate on N/A, eli ei ole mitään päivitystä vielä asennettukaan. Versionumerona boksi näyttää 1.7.23:a.
 
Ei ainakaan Series X:lle tällaista tarjottu. 22. elokuuta klo 16:32 näkyy olevan ton ennakkolatauksem InstallDate, mutta UpdateDate on N/A, eli ei ole mitään päivitystä vielä asennettukaan. Versionumerona boksi näyttää 1.7.23:a.
Mulle tuli tänään aamulla tuo päivitys ja nyt boksi näyttää UpdateDate 8/29/2023 ja se on juurikin tuo 1.7.23 päivitys.
 
Ei ainakaan Series X:lle tällaista tarjottu. 22. elokuuta klo 16:32 näkyy olevan ton ennakkolatauksem InstallDate, mutta UpdateDate on N/A, eli ei ole mitään päivitystä vielä asennettukaan. Versionumerona boksi näyttää 1.7.23:a.
Itselläni tämä tuli myös eilen, kun "käynnistin" Starfieldin. Eli odotin näkeväni jonkun "Ups! tulit liian aikaisin" -ilmoituksen, mutta peli ilmoittikin vaativan päivityksen, jota lähti lataamaan automaattisesti.
 
Mulle tuli tänään aamulla tuo päivitys ja nyt boksi näyttää UpdateDate 8/29/2023 ja se on juurikin tuo 1.7.23 päivitys.
Okei, eli versionumeron puolesta peli on päivittynyt, mutta varsinainen File Info väittää, ettei olisi päivitetty koskaan. Jännä. Mutta samapa tuo, ilmeisesti boksi sen on itsestään yön aikana sitten ladannut.
 
Onko porukka jo miettinyt minkälaista hahmoa/taustatarinaa aikovat kehitellä?
Hmmmm… hyvä kysymys, ehkä joku selkäänpuukottava hiippari (pun intented), tarkka-ampuja tai räjähteisiin keskittyvä ukkeli. Katotaan ny ekana kun pelin pääsee aloittamaan, sit tiedän paremmin.
 
Ylös Bottom