Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mun mielestä on just hyvä kun ei tiedä, menee vaan ja ei tiiä yhtään mitä eteen tuleeMä en oo kauheesti peliin tutustunut eikä varmaa kukaan muukaan tästä paljon tiijä, mut mitä niil planeetoil sit tehää? Rakennetaan baseja etsitään elämää, onks siel sit jotain kaupunkeja/avaruuskyliä jne? Tai ylipääsnä mikä on koko pelin juoni tai idea?
Mä en oo kauheesti peliin tutustunut eikä varmaa kukaan muukaan tästä paljon tiijä, mut mitä niil planeetoil sit tehää? Rakennetaan baseja etsitään elämää, onks siel sit jotain kaupunkeja/avaruuskyliä jne? Tai ylipääsnä mikä on koko pelin juoni tai idea?
Jos olet pelannut Fallout 3/4 tai jotain Elder Scrolls peliä niin kuvittelet ne avaruudessa niin pääset jo pitkälle. Juonesta nyt ei kukaan tiedä mitään.
Mun mielestä on just hyvä kun ei tiedä, menee vaan ja ei tiiä yhtään mitä eteen tulee![]()
Älä nyt hyvä mies tämmösiä kirjottele 2 päivää ennen pelin julkaisua.Sen verran tiedetään, että se on tarina..../[/URL]
Älä nyt hyvä mies tämmösiä kirjottele 2 päivää ennen pelin julkaisua.
Olisi kiva jos peli avaisi itse itseään eikä jonku foorumilaisen kautta.
Vinkkinä että rektumin kautta mittauksen jälkeen ei kannata tuolta päästä pidellä kiinni niin pysyy kädet puhtaana. Itse suosin kainalosta mittaamista.
Pystyykö tuolla itse säätämään tuloksen ?
Nyt kannattaa lopettaa tuollaiset ajatukset heti alkuun. Kannattaa muistaa, ettei nyt puhuta mistään viiden hengen indiestudiosta, joille jokainen peliosto olisi hyvinkin tärkeä. GamePass -sopparit eivät ime pelistudioita kuiviin, vaan he ovat kyllä saaneet ihan hyvät korvaukset, jotta pelikonsolivalmistaja saa laittaa pelin omaan maksulliseen palveluunsa.eikä se varmaan väärin ole pelata peliä pelkän Game Passin kautta.
Lisäksi nyt on vieläpä kyse Microsoftin omistamasta studiosta, joten tämä on pois ihan heidän omasta pussista ja tämä on täysin se taktiikka, jota Microsoft haluaa omien peliensä kohdalla toteuttaa.Nyt kannattaa lopettaa tuollaiset ajatukset heti alkuun. Kannattaa muistaa, ettei nyt puhuta mistään viiden hengen indiestudiosta, joille jokainen peliosto olisi hyvinkin tärkeä. GamePass -sopparit eivät ime pelistudioita kuiviin, vaan he ovat kyllä saaneet ihan hyvät korvaukset, jotta pelikonsolivalmistaja saa laittaa pelin omaan maksulliseen palveluunsa.