Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Starfield

Mä en oo kauheesti peliin tutustunut eikä varmaa kukaan muukaan tästä paljon tiijä, mut mitä niil planeetoil sit tehää? Rakennetaan baseja etsitään elämää, onks siel sit jotain kaupunkeja/avaruuskyliä jne? Tai ylipääsnä mikä on koko pelin juoni tai idea?
 
Mä en oo kauheesti peliin tutustunut eikä varmaa kukaan muukaan tästä paljon tiijä, mut mitä niil planeetoil sit tehää? Rakennetaan baseja etsitään elämää, onks siel sit jotain kaupunkeja/avaruuskyliä jne? Tai ylipääsnä mikä on koko pelin juoni tai idea?
Mun mielestä on just hyvä kun ei tiedä, menee vaan ja ei tiiä yhtään mitä eteen tulee :D
 
Mä en oo kauheesti peliin tutustunut eikä varmaa kukaan muukaan tästä paljon tiijä, mut mitä niil planeetoil sit tehää? Rakennetaan baseja etsitään elämää, onks siel sit jotain kaupunkeja/avaruuskyliä jne? Tai ylipääsnä mikä on koko pelin juoni tai idea?

Jos olet pelannut Fallout 3/4 tai jotain Elder Scrolls peliä niin kuvittelet ne avaruudessa niin pääset jo pitkälle. Juonesta nyt ei kukaan tiedä mitään.
 
Jos olet pelannut Fallout 3/4 tai jotain Elder Scrolls peliä niin kuvittelet ne avaruudessa niin pääset jo pitkälle. Juonesta nyt ei kukaan tiedä mitään.

Sen verran tiedetään:

” Starfield's story will dig into the "more theological aspects" of exploring space and the questions humanity has about our place in the universe.

"The real high level of the story is like, 'Are we alone in the universe in one place?'" Pagliarulo said.”

 
Viimeksi muokattu:
Muutaman päivän päästä netti on niin täynnä spoilereita, ettei varmasti kenellekään jää juoni epäselväksi. Itse en ajatellut kyllä spoilata itseäni ennen kuin ensimmäinen hahmo on päässyt seikkailussa pitemmälle. Jossain vaiheessa alkaa yleensä hahmon optimointi kiinnostaa vaikka olen yrittänyt päästä siitä tavasta eroon.
 
Mun mielestä on just hyvä kun ei tiedä, menee vaan ja ei tiiä yhtään mitä eteen tulee :D

Totta, se on hyvä että menee vaan eikä tiie yhtää mitään, mutta kyl joku punainen lanka on oltava mitä seurata. Se että miten sitä sitten seuraa ja mitä kaikkea muuta sivupoluilta löytyy on se mikä mua kiehtoo, mutta sit kuitenkin välillä ois kiva päästä takaisin polulle tekemään jotain "järkevää". Eli se päätarina kuitenkin oltava.
 
Älä nyt hyvä mies tämmösiä kirjottele 2 päivää ennen pelin julkaisua.

Olisi kiva jos peli avaisi itse itseään eikä jonku foorumilaisen kautta.

Tuo on jo ollut aiemmin tässä ketjussa kun Todd ja muu porukka kertoi pelistä virallisella kanavalla, taisi olla starfield directissä. Tuo ”iso kuva” pelistä on tiedetty jo aikaa sitten. Vähän kuten tiedettiin että Skyrimissä on lohikäärmeet, tuo ei spoilaa sen kummemmin mitään tarinasta. Tuo suomenkielinen osuus oli omaa tulkintaani, editoin sen pois ettei tule väärinymmärryksiä :) En siis tiedä, onko asia kuten kirjotin.
 
Viimeksi muokattu:
itsehän lähden täysin blindina taas jälleen kerran että arvosteluista et katsella kun numerot, että antaa pelin itse yllättää, no kaikki aiemmat videot on tullut kyllä katseltua ja Launch trailerin aion vielä katsella tunnelman nostattamiseksi, mutta siihen jää videot itselläni :)

Mitä tulee hahmoon niin ehdottomasti aion olla Space pirate mix Smugler, Female versio vieläpä, eli itse en osta aluksia vaan ryövään ne muilta :D muutenkin aion olla semi pahis, aion myöskin olla explorer että tulen käyttämään ihan järjettömän paljon aikaa Basen ja aluksen rakentamisiin ja planettojen tutkimiseen Main questiin tuskin kosken viikonlopun aikana juuri ollenkaan vaan mennään enemmänkin tyyliin erästä kuuluisaa Space rangeria Lainatakseni "to Infinity and Beyond" tyyliin
 
Moraalinen valinta edessä.

Hmm, jos on todella hyvä peli ja itse tykkää paljon niin on vähän sellainen olo, että pelkkä Game Pass kuukausi maksu ei välttämättä riitä. Siinä tapauksessa pitäisi varmaan se Premium-paketti ostaa ja antaa oman tukensa sekä pääsisi samalla pelaamaan peliä aikaisemmin.

Toisaalta olen köyhä ja eikä se varmaan väärin ole pelata peliä pelkän Game Passin kautta. Ja saa nähdä ensin miten hyvin Starfieldin Series S versio toimii sekä itselle maistuu alkuhuuman jälkeen.
 
eikä se varmaan väärin ole pelata peliä pelkän Game Passin kautta.
Nyt kannattaa lopettaa tuollaiset ajatukset heti alkuun. Kannattaa muistaa, ettei nyt puhuta mistään viiden hengen indiestudiosta, joille jokainen peliosto olisi hyvinkin tärkeä. GamePass -sopparit eivät ime pelistudioita kuiviin, vaan he ovat kyllä saaneet ihan hyvät korvaukset, jotta pelikonsolivalmistaja saa laittaa pelin omaan maksulliseen palveluunsa.
 
Nyt kannattaa lopettaa tuollaiset ajatukset heti alkuun. Kannattaa muistaa, ettei nyt puhuta mistään viiden hengen indiestudiosta, joille jokainen peliosto olisi hyvinkin tärkeä. GamePass -sopparit eivät ime pelistudioita kuiviin, vaan he ovat kyllä saaneet ihan hyvät korvaukset, jotta pelikonsolivalmistaja saa laittaa pelin omaan maksulliseen palveluunsa.
Lisäksi nyt on vieläpä kyse Microsoftin omistamasta studiosta, joten tämä on pois ihan heidän omasta pussista ja tämä on täysin se taktiikka, jota Microsoft haluaa omien peliensä kohdalla toteuttaa.

Peli siis pelaukseen ihan mitä kautta vaan ilman tunnontuskia. :)
 
Mielenkiinnolla odotellaan huomisillan arvosteluita. Jos tämä nyt aivan totaaliseksi mestariteokseksi paljastuisi, niin joutuisi tosissaan kuitenkin miettimään käytetyn Series X:n hankintaan kun nyt ei muuta pelattavaa itsellä ole. Kiinnostus on kasvanut viime viikkoina.

Ainoa siis mikä hankaa vastakarvaan ja lujaa on tuo 30fps. Ehkä kuitenkin päädyn odottelemaan päivitystä tai jotain Series Z -mallia joka tuota pyörittäisi 60 freimillä. Tehokkaalla PC:llähän tämä olisi aivan karkkia, mutta se ei ole nyt vaihtoehto.
 
Saako tätä esiladattua PC:lle gamepassin kautta mitenkään? Ei löydy koko peliä tuolta Windowsin Xbox-sovelluksesta vielä nimittäin.
 
Ylös Bottom