Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Starfield

Niin olikos ne arvostelut tänään tulossa luettavaksi? No osallistun kuitenkin arvosanabingoon ja veikkaan että 92 sieltä napsahtaa keskiarvoksi.
 
Eikä täälläkään foorumilla hiljaista ole ollut. Kyllä Bethesdan uusi IP on iso asia.
Twitter on myös aika räjähdyspisteessä Starfieldin kanssa.

Mä olen vähän pihalla näistä, minulla on GP Ultimate joka on siis eri kuin Premium? Vai onko? Saako tuolla Ultimatella tämän starfieldin normaalisti vasta ensi viikolla pelattavaksi?
GP Ultimatella pääsee pelaamaan peliä ensi keskiviikkona ilman lisäkustannuksia. Jos haluaa Premium version Starfieldista, niin sen voi ostaa joku noin 30 eurolla upgradena Game Pass -tilauksen päälle tai sitten koko pelin Premium version. Näillä molemmilla peliä pääsee pelaamaan tulevana yönä.
 
Sehän ei ole edes sateenkaari.

Kaikessa näkee sateenkaaren niin halutessaan.

Pistetään nää vielä kun 10 min päästä tärähtää.








 
Viimeksi muokattu:
oma veikkaus oli pelille 87-90, mahtavaa että sinne haarukkaan ne scoret osuvatkin perkele vielä 8 tuntia ja sitten mennään, ltapalan vuoro ja sitten nukkumaan ja eiköhän 3.00 olla sitten taas ihan virkeenä, kelloa ei tarvii laittaa soimaan ku olen lähes varma että herään siihen mennessä :D
 
Puhuin toisessa ketjussa kuinka PC:n Xbox app on saanut päivityksen. Olin siitä innoissani, että nyt näkee milloin peli tarkalleen ottaen julkaistaan. Toisaalta nyt se tuntuukin kidutukselta. :D
1693498809948.png
 
Karak ainakin ottaa arvostelussaan kaiken irti heti ekassa lauseessaan pelaajien odotuksista ja sai aikamoisen naurahduksen aikaan, hyvä veto häneltä.

Arvostelut on loistavat ja tasan sitä mitä odotin. Aamulla sitten kohti ääretöntä, odotukset nousi vielä korkeammalle.
 
IGN antoi seiskan. Metascore tällä hetkellä 87. Vaikuttaisi olevan perinteistä Bethesdaa!
 
Arvostelujen perusteella jää Steamin toivelistalle alea odottamaan. Kyllähän tämä kieltämättä pienehkö pettymys on, vaikkei missään tapauksessa epäonnistuminen olekaan. Sitä vaan toivoisi, että Bethesda pääsisi vielä joskus julkaisullaan sille unohtumattoman mestariteoksen tasolle, mitä Oblivion ja Skyrim olivat. Ehkä seuraavalla Elder Scrollsilla sitten.
 
No niin! Metacriticissä tällä hetkellä keskiarvo 87 eli sitä luokkaa, mitä vähän arvelinkin. Ei tullut (arvostelu)pettymystä ja sopii olettaa, että peli lunastaa myös omatkin odotukset. Pelaamaan pääsen vasta 6. päivä ja ei odotus tänään ainakaan helpottanut.
 
No joo IGN anto seiskan. Kyllähä tosta paistaa aika lailla läpi jo se sama vanhentunut formaatti mikä on ollu FO3:sta lähtien. Ei siinä iha hyvä peli varmaa mut ehkä ei kuitenkaa mulle sellane et lähtisin nyt sitä gamepass ultimatea hankkiin ja pilvestä pelaamaan.
 
Nyt vaan alko tuntumaan aika pitkältä tuo ensi viikkoon odottelu. Katsoo jos sitä ottaiskin varaslähdön.
 
Arvostelut lupaavat hyvää. Huomenna heti aamusta testiin. Omalla kohdalla Bethesdan pelit ovat osuneet vähän vaihtelevasti. Skyrim ja Fallout 3 ehdottomia mestariteoksia, kun taas Oblivion ja Fallout 4 ovat jääneet vähän kädenlämpöisiksi. Viikonlopun aikana haetaan näkemystä kumpaan joukkioon Starfield kuuluu.
 
Ylös Bottom