Doctor Pepper
Well-Known Member
Sehän ei ole edes sateenkaari.Ei hemmetti. Sain just lukea redditistä että pelin logo on homo propagandaa. Kaikkea sitä oppiikin.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sehän ei ole edes sateenkaari.Ei hemmetti. Sain just lukea redditistä että pelin logo on homo propagandaa. Kaikkea sitä oppiikin.
Twitter on myös aika räjähdyspisteessä Starfieldin kanssa.Eikä täälläkään foorumilla hiljaista ole ollut. Kyllä Bethesdan uusi IP on iso asia.
GP Ultimatella pääsee pelaamaan peliä ensi keskiviikkona ilman lisäkustannuksia. Jos haluaa Premium version Starfieldista, niin sen voi ostaa joku noin 30 eurolla upgradena Game Pass -tilauksen päälle tai sitten koko pelin Premium version. Näillä molemmilla peliä pääsee pelaamaan tulevana yönä.Mä olen vähän pihalla näistä, minulla on GP Ultimate joka on siis eri kuin Premium? Vai onko? Saako tuolla Ultimatella tämän starfieldin normaalisti vasta ensi viikolla pelattavaksi?
Niin olikos ne arvostelut tänään tulossa luettavaksi? No osallistun kuitenkin arvosanabingoon ja veikkaan että 92 sieltä napsahtaa keskiarvoksi.
Sehän ei ole edes sateenkaari.
Noniin eli odotetunlaisia arvioita satelee, hyvä hyvä.
Vähän offtopicina tuosta muron arvostelusta, mutta eikö ole vähän outoa arvostella näinkin laaja peli 16h pelailun perusteella? Tuohan vastaa enemmän jotain ennakkoa![]()