Olen aina sitä mieltä, että videopeleistä pitäisi aina ensin saada sitä pelikuvaa jotta näkee mitenkä peli toimii ja sitten vasta syöttää pelaajille sitä lorea kun jonkinlainen side peliin on saatu sen pelikuvan kautta. Muistan kun Outriders esiteltiin ensimmäistä kertaa yleisölle ja sitä joutui ensiksi kuuntelemaan puolituntia pelin lorea ennen kuin itse pelikuvaa sai. Meni aivan ohi korvien koko lorehöpinät, kun ei tiennyt vielä onko itse peli sellainen joka ansaitsee pelaajan huomion.
Mutta on sanottava, että tämä vaikuttaa kopseptitaiteen perusteella mielenkiintoiselta jopa meikäläiselle joka ei ole scifin suurin ystävä, ainakaan kun homma menee liian "scifistelyksi", mutta tässä vaikuttaisi kyllä olevan itseänikin kiinnostavalla tavalla "grounded" scifimeininki vielä eikä välttämättä mitään nelipäisiä avaruusolioita tavata tai planeettoja tuhota hypersuperplasma-tykeillä samalla kun pompitaan valonnopeuteen matkustaessa eri planeetoille. Luonnollisesti mielipiteeni voi vielä muuttua, mutta tässä kohtaa ehdoton peukku pelin potentiaalille.