Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Premium Edition maksaa kylläkin 109,99 euroa.Tavallaan joo, mutta eikö siellä sitten ole se 100 euron Premium edition, jossa tulee nuo upgraden herkut ja peli. Hinta yhteensä on aikalailla sama, eikö?
Nyt en ymmärrä. Eiköhän fyysisessä versiossakin toimi Upgrade? Tuohan on käytännössä dlc, ja nehän on voinu aina ostaa fyysisiinkin peleihin? Enkö ymmärrä, vai onko tämän pelin kohdalla asia jotenkin eri tavalla? Kyllä nyt ainakin luulisi että fyysinenkin Upgrade toimii fyysisessä levyssä, eikö vain? Ihan selvennyksen vuoksi vaan kysyn.Jos vielä haluaa hyötyä Upgradesta niin joutuu ostamaan pelin myös diginä.
Ymmärrän yhä tuon Upgraden pohjimmaisen logiikan että "kaikki pelaa kuitenkin Game Passista" mutta kuten sanoin, on tuo fyysinen Upgrade kovin ristiriitainen kun se päivitys ei toimi fyysisen levyn kanssa. Jos toimisi, niin mikäpä tuossa: hyvä idea, jossa saa ne ekstrat perusversioon.
Se lainaus on suoraan tuotetta myyvän kaupan sivuilta: ei toimi fyysisen kanssa. En minä siitä osaa muuta sanoa. Ihmetys tuo oli minullekin.Nyt en ymmärrä. Eiköhän fyysisessä versiossakin toimi Upgrade? Tuohan on käytännössä dlc, ja nehän on voinu aina ostaa fyysisiinkin peleihin? Enkö ymmärrä, vai onko tämän pelin kohdalla asia jotenkin eri tavalla? Kyllä nyt ainakin luulisi että fyysinenkin Upgrade toimii fyysisessä levyssä, eikö vain? Ihan selvennyksen vuoksi vaan kysyn.
(https://www.power.fi/pelaaminen/xbo...mium-edition-upgrade-xbox-series-x/p-2311625/)HUOM! Tämä tuote ei sisällä peruspeliä sekä vaatii että olet ostanut pelin digitaalisesti!
Tätä tuotetta ei voi hyödyntää normaalin fyysisen version kanssa pelistä!
Eiköhän se toimi, kun taitaa vain koodi tulla tuossa fyysisessä upgradessa, niin tuskin boksin store sitä on hyväksymättä.Premium Edition maksaa kylläkin 109,99 euroa.
Osta Starfield Premium Edition | Xbox
Starfield on Bethesda Game Studiosin, The Elder Scrolls V: Skyrim- ja Fallout 4 -pelien palkittujen kehittäjien ensimmäinen uusi universumi yli 25 vuoteen. Tässä seuraavan sukupolven roolipelissä lähdetään huikealle matkalle tähtitarhoihin etsimään vastausta ihmiskunnan suurimpaan arvoitukseen...www.xbox.com
Nyt en ymmärrä. Eiköhän fyysisessä versiossakin toimi Upgrade? Tuohan on käytännössä dlc, ja nehän on voinu aina ostaa fyysisiinkin peleihin? Enkö ymmärrä, vai onko tämän pelin kohdalla asia jotenkin eri tavalla? Kyllä nyt ainakin luulisi että fyysinenkin Upgrade toimii fyysisessä levyssä, eikö vain? Ihan selvennyksen vuoksi vaan kysyn.
Ei tuo olisi eka kerta pelien historiassa kun digi ja fyysinen on tavallaan eri pelejä. Ei siis olisi ihme jos myös tässä on jotain sellaista typeryyttä.Eiköhän se toimi, kun taitaa vain koodi tulla tuossa fyysisessä upgradessa, niin tuskin boksin store sitä on hyväksymättä.
Jos olisi pleikkari kyseessä, niin en epäilisi hetkeäkään, mutta en kyllä meinaa mitenkään uskoa että Xboxin omassa first partyssä näin olisi. Selityksen ovat ainakin velkaa jos näin on.Ei tuo olisi eka kerta pelien historiassa kun digi ja fyysinen on tavallaan eri pelejä. Ei siis olisi ihme jos myös tässä on jotain sellaista typeryyttä.
Jos olisi pleikkari kyseessä, niin en epäilisi hetkeäkään, mutta en kyllä meinaa mitenkään uskoa että Xboxin omassa first partyssä näin olisi. Selityksen ovat ainakin velkaa jos näin on.
Totta, siitähän sen täytyy tulla. Olisi ehkä paikallaan tarkentaa tuotteen kuvauksessa, että ennakkoonpelaaminen on se, mikä ei toimi fyysisen kanssa.Mä luulen, että kyseessä on niinkin itsestään selvä selitys kuin se, että eihän tuota premiumia voi hyödyntää ( tai lähinnä sitä ennakkoon pelaamista) fyysisen kanssa, koska sulla olisi premium koodi 5 päivää ennen julkaisua, mutta levy tulee vasta varsinaisena julkkarina, koska eiväthän ne kaupat voi tietää kellä on premium koodi ja kellä ei. Hölmö kuvio joka tapauksessa.
Mutta yhä jää arvoitukseksi että toimiiko fyysisen kanssa kaikki muu kuin ennakkopelaaminen? Minua ei kiinnosta pätkääkään se ennakkopelaus ja vain ne muut jutut saisi tuon ostamaan, joten jos vain tuon yhden (minulle turhan) asian takia on kaikki yhteensopivuus poissa niin ei ole kyllä ihan loppuun asti mietitty tapaus.Mä luulen, että kyseessä on niinkin itsestään selvä selitys kuin se, että eihän tuota premiumia voi hyödyntää ( tai lähinnä sitä ennakkoon pelaamista) fyysisen kanssa, koska sulla olisi premium koodi 5 päivää ennen julkaisua, mutta levy tulee vasta varsinaisena julkkarina, koska eiväthän ne kaupat voi tietää kellä on premium koodi ja kellä ei. Hölmö kuvio joka tapauksessa.
Tämä ehdottomasti. Nyt ei uskalla ostaa kun on pienikin mahdollisuus että on jokin aivopieru ja ei toimi ollenkaan.Olisi ehkä paikallaan tarkentaa tuotteen kuvauksessa, että ennakkoonpelaaminen on se, mikä ei toimi fyysisen kanssa.
En nyt sen kummemmin tutkinut, mutta onko Xboxilla edes sellaisia tapauksia joissa digitaalinen ja fyysinen versio pelistä erotellaan jotenkin toisistaan? Olen siinä käsityksessä että ovat yksi ja sama peli.Mutta yhä jää arvoitukseksi että toimiiko fyysisen kanssa kaikki muu kuin ennakkopelaaminen? Minua ei kiinnosta pätkääkään se ennakkopelaus ja vain ne muut jutut saisi tuon ostamaan, joten jos vain tuon yhden (minulle turhan) asian takia on kaikki yhteensopivuus poissa niin ei ole kyllä ihan loppuun asti mietitty tapaus.
Ja jos taas toimii, kuten olettaisi, niin kannattaisi varmaan tarkentaa kuvausta. Ainakaan minä en edes harkitse tuota kun ei voi olla 100% varma että toimiiko vai ei.
Mutta eihän tuossa lisärissä tule levyä mukana, joten tätä ongelmaa ei ole. Kerran kun olet lisärin koodin syöttänyt tilillesi, niin toimii minkä vaan Starfield kopion kanssa, vai? Oli se omaksi ostettu tai Game Passin digiversio. Oli se digi premium upgrade tai digi premium versio tai fyysinen normikopio.Ei pitäisi olla. Ehkä joku peli, jossa on fyysinen lisäosa, esim. Skylanders, toimii eri tavalla, mutta muuten levy on vain tapa todistaa omistusoikeus. Tässä nyt on sellainen erityinen ongelma, että jos todistaa yhdellä levyllä omistusoikeuden lisäriin, ei voi samalla todistaa toisella levyllä omistusoikeutta itse peliin. Siksi voi olla, että jos tarvitaan joka pelikerralla sisälle levy, jolla todistetaan omistusoikeus lisäriin, silloin ei onnistu fyysisellä kopiolla pelaaminen.
Mulla olisi tähän muutamakin ehdotus miten pääsisit pelaamaan Starfieldiä vähän halvemmalla tai sitten kalliimmalla investoinnilla, mutta uskaltaako niitä ehdottaa, jos sitten onkin kakkapylly.Edit:
Nevermind.. en saan vissii mun telkkariin yhistettyä ohjainta lainkaan, varmaa sen verran vanha C9 malli sit tai jotain. Sit täytyy vaa todeta et Starfield on ihan kökkö peli ja te ootte ihan kakkapyllyjä ku pystytte pelaan sitä.
Esim juurikin näin.Ei välttämättä tarvitse edes mitään investointia, jos on kannettava tietokone, jonka saa HDMI:llä kiinni telkkuun. Tietokoneen selaimeen sitten xCloud.