Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Stargate SG-1 sarja/DVD

horna

New Member
Jepulis, tästä ei taida olla threadia olemassa jotenka koiruuttani voisin alotella..
Sarja noin yleisesti ottaen on parhaimmillaan kyllä pirun hyvä, tosin on tuossakin välillä kalkkunajaksoja. Viimesimmistä jaksoista harmi vaan suurin osa jäänyt välistä kun on nukahtanut kesken tai jotain muuta turhaa, joten satuin kahtomaan minkä hintasena noita dvd-boxeja saa.
Ja halpana saa! Kanadan Amazonilla kaudet 1-3 maksavat 34.49 Kanadan taalaa eli noin 21/kausi. Tuohon kolmesta toimitustavasta kun valitsee keskimmäisen (kuriiripalvelun) tulee postikuluja (muistaakseni) noin 6 ja paketti tuli itelle kolmessa päivässä. Tilauksen vahvistussivulla kun vielä syöttää alennuskoodin MAPVCANADAJF tai MAPSHAWVDAY5, saa alennusta 5 dollaria.
Neloskaudesta eteenpäin hinta kyllä pomppaa ylöspäin mutta siellähän parhaimmat kaudet tuntuvat olevan, on niitä sen verran kehuttu. Tietääpähän minne palkan sijottaa..
 
No miks et filmi friikistä tilaa nuita?



Edith:tuostahan tulee joku uus peliki tänä vuonna tietääkseni...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Hinnan takia? 1. kausi 84, 2. kausi 99, huomaat varmaan kaavan? Ei tuota eroa suomitekstityksestä kannata maksaa (varsinkin kun ei ole sille tarvetta).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan horna
Hinnan takia? 1. kausi 84, 2. kausi 99, huomaat varmaan kaavan? Ei tuota eroa suomitekstityksestä kannata maksaa (varsinkin kun ei ole sille tarvetta).



Hyvä pointti, mutta esim minulle tekstitys on pakollinen. :( on muuten sairaan hyvä sarja, tulis vaan parempaa esitys aikaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan horna
Hinnan takia? 1. kausi 84, 2. kausi 99, huomaat varmaan kaavan? Ei tuota eroa suomitekstityksestä kannata maksaa (varsinkin kun ei ole sille tarvetta).


onko stargate dvd season boxeissa suomenkielinen tekstitys?? käsittääkseni vain 3 kauden boxissa on finland tekstitys?? korjatkaa jos olen väärässä... enkä tarkoita tuota r1 versiota vaan pal 2.
 
Niinno joo, niitä tekstejä ei ilmeisti oo kun vain 3. ja 6. kaudella, oiskohan 6. kaudesta eteenpäin kaikissa.. En pistä päätä pantiksi mutta näin se taisi olla.
 
Itse katson sarjaa ihan jumalani Richard Dean Andersonin takia..muuten en olisi varmaan katsonut yhtään jaksoa enkä varmaan katsoisikaan : )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
Missä tuolla sanotaan että tulisi uusi elokuva? Oletan että vanhasta elokuvasta tehdään peli. :)


Siitä tulee uusi elokuva tuo ei ole lähteeni uudesta elokuvasta. (mutta postaan lähteen tänne sitten illalla.)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan horna
Eikös se Stargate: Atlantis ole kuitenkin ihan oma erillinen sarjansa. Eri henkilöt jne.

Niinhän se on.


Se perkuleen Danielkin menee kuolemaan! Tilalle tulee toinen henkilö (ihme :))
 
Korjaas äkkiä tuo spoileri, itseppä onneksi tuon jo tiesin mutta joku voi suuttua jos tuon näkee. ;)
 
Jep, spoilerit kunnolla piiloon ensi kerralla. Kävin nyt itse korjaamassa tuon Sarinen viestin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Jep, spoilerit kunnolla piiloon ensi kerralla. Kävin nyt itse korjaamassa tuon Sarinen viestin.

Kiitos, oon ollut parina päivänä nyt niin unessa että olen unohtanut kaikenlaista :)
 
Vastaus: Stargate SG-1 sarja/DVD

Sarine sanoi:
Kiitos, oon ollut parina päivänä nyt niin unessa että olen unohtanut kaikenlaista :)


Ja puhuit vielä paskaa ;)


Noh, pitihän tämän loistavan TV-sarjan ketju nostaa vielä pystyyn. Jännityksellä odotan, että Soonista tilaamani seiskakausi löytää tiensä uuden omistajansa haltuun. 35e ei kovin paha hinta ollut siitä. Sarjan taso muuten paranee kausi kaudelta, vaikka toki loistavia jaksoja löytyy ensimmäisiltäkin kausilta. 6. kaudella juoni jatkuu jo selvemmin jaksosta toiseen, mikä pitää kiinnostusta sarjaan paremmin yllä. Odotukest 7. kautta kohtaan ovatkin kovat. 5. Kausi on myös loistava, mitä olen sitä televiisiosta nähnyt.

EDIT: Jaah, joko se 2000. viesti oli tässä :rolleyes:
 
Vastaus: Stargate SG-1 sarja/DVD

7. kausi todellakin on sarjan parasta antia. Etenkin kauden finaalijaksot ovat sellaista Gåte-ekstaasia, että oksat pois. Gåte on parantunut kausi kaudelta. 4-7 kaudet ovat olleet mitä parhaita ja aikaisemmat kaudet myös hyviä. jos 6. kausi iski lujaa, niin 7. kausi iskee sitten viimeistään kanveesiin.
 
Ylös Bottom