Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Kaikki tuntuvat ainakin aluksi tykänneen, ehkä munkin vielä epäilevä pää saadaan käännettyä.
Kyseessä on mellakkapeli, eli riehutaan muitten ihmisten kanssa kaduilla ja tapetaan jengiä kymmenin eri asein ja pistetään näyteikkunoita paskaks. Huligaani meininkiä, anarchy rox!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002
Niin, mistä tässä pelissä on kysymys?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Haluisin myös tietää, että miten kauan (jos nyt joku vielä osaa sanoa) peliä jaksaa pelata? Vai onko ne kaikki tehtävät sellaisia Crazy Taxi-maisia... siis hauskaa kaksi ekaa tuntia, sen jälkeen itsensä toistamista. Eli miten on tämän pelin kanssa?
SoE:n Revolution-modessa suoritetaan tehtäviä eri jengeille ja yksittäisille äijille, GTA3:n tapaan, esim. suojella jotain tyyppiä, kun se käy kilauttaa jonkun kaupan tai listiä joku tyyppi tai jengiläisiä. Mutta siihen asti johon itse olen pelannut ei ole ilmennyt kummempaa juonta paitsi taistella maan haltuunsa ottanutta yhtiötä ja sen joukkoja vastaan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teurastaja
Onko pelissä jonkinlainen juoni vai miten peli etenee?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
SoE:n Revolution-modessa suoritetaan tehtäviä eri jengeille ja yksittäisille äijille, GTA3:n tapaan, esim. suojella jotain tyyppiä, kun se käy kilauttaa jonkun kaupan tai listiä joku tyyppi tai jengiläisiä. Mutta siihen asti johon itse olen pelannut ei ole ilmennyt kummempaa juonta paitsi taistella maan haltuunsa ottanutta yhtiötä ja sen joukkoja vastaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
eli samaa tylsaa mattoa vaaan ilman mitaan kunnon juonta kuin esim gta 1-3 peleissa![]()
Ei löydy. Se ois kyllä hienoa, kun parisataa tyyppiä yhdellä servulla mättäis toisiaan!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Sitten odotellaan vain SOE2:sta missä on netti peli ja kaikkia mellakoitsijoita ohjaa joku oikeasti eikä vain tietokone. Vai löytyykö se jo tästä pelistä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Ei löydy. Se ois kyllä hienoa, kun parisataa tyyppiä yhdellä servulla mättäis toisiaan!![]()