Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

state of emergency

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veikko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onks toi hyvä peli

en oo saanu peliä käsiin, joten haluaisin kuulla kommentteja teiltä jotka ounaa tän pelin!

elikä onko hyvä ja ostamisen arvoinen:confused:

Onx samaa fiilis kuin GTA3:ssa? mitä muuta tekemistä kuin riehutaan?

kiitti!

Kyllä on hyvä peli. Riehuminen toteutettu hyvin ja pelissä on hyvä siellä olon tuntu. Verta ei ole pahemmin kylläkään säästelty. K-18 ikäraja on, ehkä ihan hyvä tälle pelille.

revolution mode on minusta aika tylsähköä ja tuntuu vaan nopeasti tehdyiltä massatehtäviltä kaikki, sensiaan kaos-mode on hupia mitä aina jaksaa tahkota.

Haluisin myös tietää, että miten kauan (jos nyt joku vielä osaa sanoa) peliä jaksaa pelata? Vai onko ne kaikki tehtävät sellaisia Crazy Taxi-maisia... siis hauskaa kaksi ekaa tuntia, sen jälkeen itsensä toistamista. Eli miten on tämän pelin kanssa?

Miten se mätkintä, onko se sellaista Final Fight vanhan koulun mättöä mitä lupailtiin ja miten homma toimii käytännössä?

Kaikki tuntuvat ainakin aluksi tykänneen, ehkä munkin vielä epäilevä pää saadaan käännettyä:).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan

Kaikki tuntuvat ainakin aluksi tykänneen, ehkä munkin vielä epäilevä pää saadaan käännettyä:).

En tietenkään voi sanoa Kaikille Sopivaa Ainoaa Totuutta, mutta jos omistaa anarkistisen mielenlaadun, niin silloin SOE on mielestäni mainio ostos :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002
Niin, mistä tässä pelissä on kysymys?
Kyseessä on mellakkapeli, eli riehutaan muitten ihmisten kanssa kaduilla ja tapetaan jengiä kymmenin eri asein ja pistetään näyteikkunoita paskaks. Huligaani meininkiä, anarchy rox! :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Haluisin myös tietää, että miten kauan (jos nyt joku vielä osaa sanoa) peliä jaksaa pelata? Vai onko ne kaikki tehtävät sellaisia Crazy Taxi-maisia... siis hauskaa kaksi ekaa tuntia, sen jälkeen itsensä toistamista. Eli miten on tämän pelin kanssa?

En oo ite viel päässy kokeilemaan, mut arvosteluissa on sanottu et ois aika lyhyt ikäinen.

Pitää varmaa kumminki käydä toi ostamassa nopeesti ennen MGS2:sen tuloa. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teurastaja
Onko pelissä jonkinlainen juoni vai miten peli etenee?
SoE:n Revolution-modessa suoritetaan tehtäviä eri jengeille ja yksittäisille äijille, GTA3:n tapaan, esim. suojella jotain tyyppiä, kun se käy kilauttaa jonkun kaupan tai listiä joku tyyppi tai jengiläisiä. Mutta siihen asti johon itse olen pelannut ei ole ilmennyt kummempaa juonta paitsi taistella maan haltuunsa ottanutta yhtiötä ja sen joukkoja vastaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck

SoE:n Revolution-modessa suoritetaan tehtäviä eri jengeille ja yksittäisille äijille, GTA3:n tapaan, esim. suojella jotain tyyppiä, kun se käy kilauttaa jonkun kaupan tai listiä joku tyyppi tai jengiläisiä. Mutta siihen asti johon itse olen pelannut ei ole ilmennyt kummempaa juonta paitsi taistella maan haltuunsa ottanutta yhtiötä ja sen joukkoja vastaan.

eikä tulekkaan, jokaisessa osassa on vaan nippu yksittäisiä tehtäviä millä ei pahemmin ole tekemistä keskenään ja jos epäonnistuu tehtävässä nii sitä jurnutetaan niin kauan että se menee läpi. minua ei pahemmi kiinnostanut toi revolution ja tuntuu aika pakkopullalta vaan että saa unlokattua hahmoja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
eli samaa tylsaa mattoa vaaan ilman mitaan kunnon juonta kuin esim gta 1-3 peleissa :(

Mutta jos pitää mätöstä, niin mikäs siinä. Itse pidin (ja pidän) :)

Alko ainaki mulla maistumaan puulta heti ekan pelipäivän jälkeen. Tehtävät toistaa itteään ja ei kyllä jaksa enää innostaa koko peli...

Itse pidän pelistä kovasti. Lähinnä tuo Kaos - moodi on jo yksinään syy ostaa State of Emergency. En ole itseasiassa vielä päässyt testaamaan edes tuota juoniosiota :) Messevää mätkintää tämä kyllä on. Tässä saa toteuttaa vähän sellaisia juttuja, joita ei kyllä oikeassa elämässä viitsisi toteuttaa :) Sopii hieman sairaan mielenlaadun omaaville tyypeille.

Ei oikee jaksa innostaa toi revolution.... maistuu puulta.... mutta se kaos on kyllä kokemisen arvoinen elämys... :)

mielestäni molemmat osiot ovat "eri hyviä" sillä kun revolution alkaa ketuttamaan niin kaaos päälle. Kun kaikki viha on purettu on revolutionia taas hauska pelata...

mutta se siinä harmittaa, että pelin saa muutettua 60hertziseksi jos telkkari sen sallii, eihän siinä mitään vikaa ole, päinvastoin mutta kun oma telkkari tukee kyseistä 60hertsin asetusta VAIN epämääräisillä siniharmaa väreilla...... niin lähellä mutta niin kaukana, perhana!

nii juu ja se kannen jätkä on niin koomisen näköinen ollessaan "cool" ja tätä rockstar on (toivottavasti) yrittänytkin

Sitten odotellaan vain SOE2:sta missä on netti peli ja kaikkia mellakoitsijoita ohjaa joku oikeasti eikä vain tietokone. Vai löytyykö se jo tästä pelistä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Sitten odotellaan vain SOE2:sta missä on netti peli ja kaikkia mellakoitsijoita ohjaa joku oikeasti eikä vain tietokone. Vai löytyykö se jo tästä pelistä?
Ei löydy. Se ois kyllä hienoa, kun parisataa tyyppiä yhdellä servulla mättäis toisiaan!:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck

Ei löydy. Se ois kyllä hienoa, kun parisataa tyyppiä yhdellä servulla mättäis toisiaan!:D

Niin olisi, samantien voisi tosin lisätä myös joitakin tiimipelimoodeja. Eli vaikka: "Tapa kaikki vastapuolen jengin tyypit" tai jotakin :)

Ylös Bottom