Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

state of emergency

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veikko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Munki mielestä oli aivan kivan näkönen, mutta enpä taida ainakaan heti ostaa, ettei mee mgs2 rahat. Se olis jo harmi jossei mgs2:ää sais

Jeps:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Miguel
http://www.rockstargames.com/stateofemergency/main.html

löytyy ainakin pari näpäkkää qt:a aiheesta.. graf ok.

onko kellään tietoa mistä tosta ois jotain pelikokemusta sisältävää pre/review:tä?

vastaanpa omaan kysymykseeni, heh..

eli sellainen löytyi sitten

http://ps2.ign.com/previews/16405.html

tossa taitaa olla ihan kokonainen arvostelu...ole hyvä
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,478094,00.html

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
toivottavasti ei oo yhta tylsa kun gta 3 :(
Tylsä, no huh huh.. :P
Toi State of Emergency tekis kyllä mieli kyllä ostaa. Kaippa se pitää käydä hakemassa kotiin, kunhan julkaistaan.

pelasin sen ekan saaren lapi ja sen jalkeen ei yksinkerasesti jaksanu enaa kun siina ollu oikeen mitaan juonta ja se ampuminen niilla aseilla oli aika perseesta esim

ensinnäkin ampuminen ei ole pelin pääasia ja toiseksi kyllä siinä pelissä juoni on...luulenpa että vika on pelaajassa jos ei pidä pelistä ja samoin noi ase jutut meinaa aluks on vaikeaa mut kyllä niillä aseilla on aika helppo ampua...

no eipa siina pelissa paase kylla kovin pitkalle ilman ampumista ja se tahtaaminen oli aika pyllysta varsinkin kun 2-3 vihua pyori ymaprilla esim jonkun pesismailan kans

Kyllähän se tähtääminen aluksi ketutti, (<-On muuten hyvä sana) mutta kun sen kanssa alkaa päästä sinuiksi (tai saa M16:sta) niin johan alkaa porukka lakoon.

State of emergencystä sen verran että oon kuullu et parin ekan tunnin pelaamisen jälkeen alkaa kyllästyminen iskeä ja väkivalta pelkästään naurattaa enää, että voi olla että jää tämä(kin) peli keskinkertaiseksi tekeleeksi. Ei kyllä ensikäden tietoa ole joten tämä jää vain minun kuulemien juttujen toistamiseksi.

Edit: Ei paljon mitään.

Taidan jättää pelin ostamatta ihan se vuoksi, että pelin kannessa heiluva läski muka-cool-gangsta käy ketuttamaan nin pirusti aina kun sen näen. Turpaansa sietäisi saada.

Tämä taitaa olla niitä pelejä, jotka myyvät parhaiten K-18-leiman ansiosta, kun pienet lapset luulevat olevansa kovia kun tätä pelaavat.

Hyvä peli kyllä taitaa olla kyseessä, joskaan ei mikään mestariteos, ainakin jenkkiarvosteluiden mukaan.

Playeronessa suorittamani pikaisen testin mukaan kyseessä on todella villi peli. Ostin itselleni yhden kappaleen välittömästi mukaan. Tosin ihastukseeni saattaa vaikuttaa se, että olen orwellilaiseen maailmankuvaan perustuvien tarinoiden ja tilanteiden ehdoton fani. Siis tämähän on aivan mahtavaa, siis itse tarina ja tunnelma. Noh, tuuletan lisää sitten illalla, jos tuuletettavaa löytyy.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flamer
Taidan jättää pelin ostamatta ihan se vuoksi, että pelin kannessa heiluva läski muka-cool-gangsta käy ketuttamaan nin pirusti aina kun sen näen. Turpaansa sietäisi saada.

Tämä taitaa olla niitä pelejä, jotka myyvät parhaiten K-18-leiman ansiosta, kun pienet lapset luulevat olevansa kovia kun tätä pelaavat.

Hyvä peli kyllä taitaa olla kyseessä, joskaan ei mikään mestariteos, ainakin jenkkiarvosteluiden mukaan.
Heh, jos ei pidä pelin kansista, niin nehän voi aina repiä irti, jos ne niin paljon risoo.:D Itseäni tuossa ainakin kiehtoo tietenkin väkivalta, mutta myöskin se että pelissä juoksee ruudulla yhtä aikaa jopa 200 tyyppiä ja kaikkia voi piestä ja räjäytellä ilmaan. Ja varmasti pelissä on myöskin saman tapainen vapauden tunne, kuin GTA3:ssa. Itse olen ainakin jo pitkään toivonut, että tulisi jonkinlainen mellakkapeli ja kyllähän tuo on pakko käydä heti huomenissa ostamassa. Anarkia roxor!!!111 :D

Että sillai...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
..luulenpa että vika on pelaajassa jos ei pidä pelistä...

ihan aiheesta poiketen....

Olisikohan mielipiteitäkin yhtä paljon kuin pelaajia? Vai sun mielipitees on se ainoa oikea ja muut saa painua hevon v...uun?

Jotenkin PS2Fin palstoja lukiessa tulee hyvin usein vastaan teinien uhoaminen ja mun pippeli on isompi kun sun jutut. Järkevää keskustelua harvoin löytyy mutta kun löytyy niin sitäkin antoisampana...

Tänne pitäisi saada pisteytyssysteemi että saisi turhat viestit poistettua näkyvistä (niinkuin tämänkin :D ) ja käyttäjät saisivat sitten pisteyttää keskustelut

No niin, nyt olen SoE:ta jonkin aikaa pelaillut ja täytyy kyllä sanoa että tämä peli täytti omat odotukseni täydellisesti.

Mellakkapoliisien tappaminen, paikkojen räjäyttely, sarjatulen avaaminen väkijoukkoa kohti = nam nam :)

Jep. Minulle saapuu tämä kyseinen peli perjantaina. Odotan kyseistä peliä aika paljon, koska mättöpelit on aina kelvannut meikäläiselle. Toivottavasti on odottamisen ja maksamisen arvoinen peli.

Re: Että sillai...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kasvain
Tänne pitäisi saada pisteytyssysteemi että saisi turhat viestit poistettua näkyvistä (niinkuin tämänkin :D ) ja käyttäjät saisivat sitten pisteyttää keskustelut

Mikäli joku käyttäjä todella ärsyttää, niin heitä se hylkiölistaasi niin ei tarvitse niitä viestejä lukea.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flamer

No tuo pelin kansi on niin ironinen (90% suomalaisistahan ei ymmärrä hyvän ironian päälle) että se lisää pelin arvoa!! Tuossa GTA3:ssakin oli mausteena niin loistavaa ironiaa että sai nauraa aivan maha kippurasa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kiito_Linja

No tuo pelin kansi on niin ironinen (90% suomalaisistahan ei ymmärrä hyvän ironian päälle) että se lisää pelin arvoa!! Tuossa GTA3:ssakin oli mausteena niin loistavaa ironiaa että sai nauraa aivan maha kippurasa.

Olisiko nyt ironia ja sarkasmi menneet sekaisin?
:)

Tänään rupesin pelaamaan sellaista pelitilaa kuin "Last Clone Standing". Tehtävänä tappaa 200 ympäriinsä juoksevaa kloonia niin lyhyessä ajassa kuin mahdollista; ihan ykköshubaa :D

Ylös Bottom