Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Steep

Vastaus: Steep

Tässä beta koodia Xbox Onelle.. Itse ei ehdi nyt testaamaan..

4GDR7-GK62G-WY92F-26CPH-WJHGZ


Ilmoittaa voi, jos joku käyttää.. Kiitos..
 
Vastaus: Steep

Käytetty jo^^

Ei tosin mun toimesta.
Kelpaa jos jollain on vielä. YV:llä vaikka.

Edit: en näköjään tarviikaan koodia kun olen ollut jo edellisessä betassa. Joten latailen vain uusiksi. :)

Riittääkö, että vain lataa librarysta. Itsekin olin siinä aikasemassa betassa mukana.
 
Vastaus: Steep

Riittääkö, että vain lataa librarysta. Itsekin olin siinä aikasemassa betassa mukana.


We have identified an issue with some players that are trying to get access to the Steep Beta Early Access and we’d like to help. If you tried to redeem the key that we sent you and received an error message, please follow the next steps:

Go to your Game Library on your console
Look for the Steep Beta
Download it and play

You already played the Steep Alpha, so you simply do not need a key to access the Beta Early Access.
If you are still encountering issues after this, please contact our customer support.

We apologize for the inconvenience, and we hope to see you soon on the mountains!
The Steep Team
 
Vastaus: Steep

Koska olin aikaisemmassa betassa mukana, niin pääsin tähän betaan messiin ilman koodia, vaikka sellaisen sähköpostiin laittoivatkin, joten tässä nopeimmalle. Ja kertokaa kun koodi käytetty.

9ETF-DRNR-HFR3
 
Vastaus: Steep

Koska olin aikaisemmassa betassa mukana, niin pääsin tähän betaan messiin ilman koodia, vaikka sellaisen sähköpostiin laittoivatkin, joten tässä nopeimmalle. Ja kertokaa kun koodi käytetty.

9ETF-DRNR-HFR3

Koodi otettu käyttöön. Iso kiitos.
 
Tässä omakin beta koodi, kun pääsin muutenkin pelailee takaisin aikaisemman betan avulla.

Ps4: 9GTG-63N9-C5LH

Edit: joko tästä saa jutella kun on open beta eikä ruudullakaan ole enää omaa nickiä kokoaikaa. Ja jos saa, saako verrata aikaisempaan betaan?
 
Vastaus: Steep

Jos joku vielä haluaa jakaa koodinsa, ni mulle voi pistää tulemaan, isot kiitokset!
 
Vastaus: Steep

Onko nuo mun kolme käytetty? Kukaan ei ainakaan ole kommentoinut. Tosiaan tuon sivun kautta lunastettavia.
 
Ylös Bottom