Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Stranglehold [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

FamaZ sanoi:
Enpä nyt ymmärrä mikä tuossa loppujen lopuksi harmittaa. Eipä tuo vaikuttanut kuin hieman keskitasoa paremmalta peliltä demon perusteella..

No toiset tykkää, toiset ei. Meikäläistä demo lämmitti kovastikin - kunnon nollat taulussa rymistelyä malliin Max Payne on kaivattu!

mutta milloin oikein tämä peli julkaistaan?(kun olen jo varannut ja kaikkialla sivuilla lukee vaikka mitä tilt.tv keskellä lokakuuta ja loput ovat kuun lopussa?)

aleksi0 sanoi:
mutta milloin oikein tämä peli julkaistaan?(kun olen jo varannut ja kaikkialla sivuilla lukee vaikka mitä tilt.tv keskellä lokakuuta ja loput ovat kuun lopussa?)
Minulle tuleee tällä viikolla taikka ens viikolla, ja maksoi ruon 1e + 3ps2 peliä jotka kävin ostamassa GameStopista ja vein sinne ne tunnin päästä. Tuli maksamaan Stanglehold 12,90e

Tuskin kolahtaa peli kenellekään vielä tällä viikolla.
Tilauksessa CE versio VideogamesPlus:sta -> kyselin spostilla, milloin peli ilmestyy ja ilmoittivat viivästyneen 29. Lokakuuhun ainakin jenkkilässä. Vaikea kuvitella, että julkaistaisiin aiemmin Euroopassa..

TeRm0z sanoi:
Tuskin kolahtaa peli kenellekään vielä tällä viikolla.
Tilauksessa CE versio VideogamesPlus:sta -> kyselin spostilla, milloin peli ilmestyy ja ilmoittivat viivästyneen 29. Lokakuuhun ainakin jenkkilässä. Vaikea kuvitella, että julkaistaisiin aiemmin Euroopassa..
Heillä olivat jo liikkeessä noita Stangleholdeja mut mulle ei vielä riittäny

opa95 sanoi:
Näitkö mukamas PS3 nimikkeen siellä vai höpötätkö nyt 360 versiosta PS3 puolla?
Kun noiden muiden perusteella näyttäisi siltä että peliä ei ole PS3-jakeluun vielä päästetty... :confused:

opa95 sanoi:
Kissat niillä mitään siellä ollut! Kunhan ovat puhuneet mitä sattuu. Ennen kuun loppua on tätä peliä turha odottaa. Moneen otteeseen ilmoitettu, että myöhästyy.

pziuz sanoi:
Kissat niillä mitään siellä ollut! Kunhan ovat puhuneet mitä sattuu. Ennen kuun loppua on tätä peliä turha odottaa. Moneen otteeseen ilmoitettu, että myöhästyy.
Näin omilla silmilläni et PS3 versiota oli pinossa 7kpl

tuoreessa pelaajassa ei oltu tyytyväisiä strangleholdiin ollenkaan,
Tero Lehtiniemi napautti 6/10 pelille.

Itsekkin luin Pelaaja lehdestä arvostelun ja aika oikeutettu arvosana minun mielestä. Demoa pelatessa tuli mieleen että tämä kaikki on nähty jo. Ruma grafiikkakaan ei auttanut asiaa, tuli jotenkin niin Rise to Honor fiilis että...

PS: Tulipa muuten lehden mukana (olen tilaaja) Metroid juliste. Saakohan irtonumeron kanssa tuollaisia? :p

opa95 sanoi:
Näin omilla silmilläni et PS3 versiota oli pinossa 7kpl
soittelin ja varmistin asian. myyjä sanoi: "kaverillesi taitaa tulla joko USA versio tai sitten on saanut väärän informaatiota kun koneissa kyllä sanoo meille että peliä tulee vasta kuun lopussa"

se asteikko on 1-10, ja 6 tarkottaa jotaa "ehdottomasti kokeilemisen arvonen" tai jotai.
tää peli taitaa olla semmone et jotku tykkää ja jotku ei. mä tykkään.

ja muuten tost et saaks ihan sen normi version mukan sen hard boiled leffan?

Kannattaa myös lukea ne arvostelut eikä vain tuijottaa numeroa. Lehtiniemihän nimenomaisesti totesi pelanneensa pelin läpi hymy huulella ja nauttien joka hetkestä, mutta koska peli on auttamattoman lyhyt ja uudelleenpeluuarvo nollassa kuulostaa kutonen järkevältä arvosanalta. Vielä en ole tosin itse päässyt kokeilemaan, tämä odottelee tuossa hyllyssä, mutta ei ehdi pelata vielä.

aleksi0 sanoi:
soittelin ja varmistin asian. myyjä sanoi: "kaverillesi taitaa tulla joko USA versio tai sitten on saanut väärän informaatiota kun koneissa kyllä sanoo meille että peliä tulee vasta kuun lopussa"
Euro - versioita ovat mitä näin, koittakaa nyt jo uskoa sanoi myyjä minulle näin : "Meille tuli maanantaina erä mutta ennakkovaraajat ovat haekeneet jo omansa, seuraavassa erässä saatte ja sanoit että seuraava erä tulee ensi tai jopa tällä viikolla.

Duraisuka28 sanoi:
siis myykö ne sulle k18 pelin??
siinä taitaa opa95 hankkia vanhampansa mukaan sen pelin hankkimiseksi :rolleyes:

PS. ei kyllä mitään pelejä tule myyntiin ennen kuin julkaisupäivää on tulee. (empä usko että pelin yhtiö pitää siitä että porukat myyvät pelin aikasemmin ennen julkaisupäivää :D)

Aleksi sanoi:
Itsekkin luin Pelaaja lehdestä arvostelun ja aika oikeutettu arvosana minun mielestä. Demoa pelatessa tuli mieleen että tämä kaikki on nähty jo. Ruma grafiikkakaan ei auttanut asiaa, tuli jotenkin niin Rise to Honor fiilis että...

PS: Tulipa muuten lehden mukana (olen tilaaja) Metroid juliste. Saakohan irtonumeron kanssa tuollaisia? :p
[OFF - TOPIC]Olen myös tilaaja, ja sain tämän julisteen. Tilaajanhan etuihin kuuluu julisteet, joita ei siis myydä irtonumeroiden kera.[/OFF - TOPIC]

Mun mielestä 6/10 on liian vähän. Demo perusteella antaisin 8/10. Se vaan oli niin hauskaa ja viihdyttävää, kun kaikkialla rytisee ja muurit kaatuu ja kyltit tippuu ja pöydät lentelee...

Ylös Bottom