Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Stranglehold [PS3]

Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

Muntu sanoi:
LOLAULÖLL mikä kiskontahinta, eihän tuossa Boxin versiossa ole edes sitä leffaa mukana :rolleyes:
Lukeehan tuossa, jotta Hard Boiled DVD olisi matkassa. Lieneekö virhe? Arvokas paketti joka tapauksessa.
 
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

Vesa Jalkanen sanoi:
Lukeehan tuossa, jotta Hard Boiled DVD olisi matkassa. Lieneekö virhe? Arvokas paketti joka tapauksessa.
Aij, minä kun luulin että PS3 saa exclusivena tämän erikoisversion, jossa on BD:llä molemmat, peli ja leffa. Mutta eikö 20 euroa siitä leffasta oo aika paljon, kun sen saa varmaan 5 eurolla jos osaa etsiä...? :rolleyes:
 
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

Muntu sanoi:
Mutta eikö 20 euroa siitä leffasta oo aika paljon, kun sen saa varmaan 5 eurolla jos osaa etsiä...? :rolleyes:
Mistäs meinaat 5 saada Bluray leffan?? Kyllä ne maksaa yli 30 Suomessa joka paikassa.
 
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

Blackdawn sanoi:
Mistäs meinaat 5 saada Bluray leffan?? Kyllä ne maksaa yli 30 Suomessa joka paikassa.

Täällä on ilmeisesti menneet ketjut sekaisin ja ylläolevissa viesteissä puhutaan boksi versiosta - ainakin tuon VPD:n linkin perusteella.
 
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

Blackdawn sanoi:
Mistäs meinaat 5 saada Bluray leffan?? Kyllä ne maksaa yli 30 Suomessa joka paikassa.
Jep, eli BOXIN versiosta kyse, jonka mukana tulee DIIVIIDII ;)
30 euroa vaaanhan elokuvan DVD-versiosta, kinda heavy :rolleyes:
 
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

Muntu sanoi:
Aij, minä kun luulin että PS3 saa exclusivena tämän erikoisversion, jossa on BD:llä molemmat, peli ja leffa. Mutta eikö 20 euroa siitä leffasta oo aika paljon, kun sen saa varmaan 5 eurolla jos osaa etsiä...? :rolleyes:
toi on just joku erikois v. jos saa messis sen hard boiledin. ja se on dvd.
 
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

Cyrus1 sanoi:
:D

Hitto muuten että ottaa kyllä päähän. Olen pari kertaa demon vielä pelaillut läpi ja olisi kyllä niin mahti peli, kun pystyisi pelaamaan kunnolla. Hauskaa kun välillä tähtäin on ensin kymmenen metriä vasemmalla, sitten kymmenen metriä oikealla, sitten yhtäkkiä se on suoraan maata kohti. :D Kyllähän tuon autoaimilla ja normalilla pääsisi rimpuillen läpi, mutta kun ei pelaaminen tunnu yhtään hyvältä, niin ei tuota jaksa ostaa. Pitäisi kai mennä Midwayn foorumeille pyytämään peliin patchia tai jotain..
mitä vit..? oon pelannu demon n. 15 kertaa läpi (lol) eikä kyl oo tollast käyny. tai sit se johtuu pelaajast :D:D:D:DD
 
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

Muntu sanoi:
Jep, eli BOXIN versiosta kyse, jonka mukana tulee DIIVIIDII ;)
30 euroa vaaanhan elokuvan DVD-versiosta, kinda heavy :rolleyes:
boxin pelit on kyl 70e yleensä nii se on 20e.
sry triplat.
 
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

Itse olen löytänyt demosta vain kultaiset pistoolit. Tappaa laakista. Pitää pätkiä yks ovi tohjoksi.
 
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

Ei vakuuttanut tämän demo täysin. Ihan kivaahan tuo rätvintä ja tuhoaminen oli alkuun, mutta demon loppupuolella alkoi jo hieman tylsistyttämään. Ohjaus on myös aivan turhan kiikkerää ja tuntui olevan ihan sama, onko kädessä haulikko vai pistooli, aseiden teho on sama.

Toivottavasti finaaliversiossa on enemmän vaihtelua.
 
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

ColdFire sanoi:
Itse olen löytänyt demosta vain kultaiset pistoolit. Tappaa laakista. Pitää pätkiä yks ovi tohjoksi.
ja sit ekan "standoffin" jälkee ku kiipee sinne ylös, löytää yhen kultasen pislan.
missäs sit on tupla konepislat??
 
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

" Location: Right before the end of the demo where you have the last fire fight, just before you enter the door on the left you'll see an enemy where the purple paper crane is. Just below that there are planks of wood covering a secret room where you'll find the 2 SMG's hanging on the wall. "
 
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

myös saa sellasen mg:n. se on tos aika demon alus, siinä ekan pitkän putken ohalla. ku sitä kaidetta pitkin laskee, vähän yli puolen välin kohal hyppää oikeelle, ja kävelee vähä eteenpäi nii siit sen löytää
 
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

myös saa sellasen mg:n. se on tos aika demon alus, siinä ekan pitkän putken ohalla. ku sitä kaidetta pitkin laskee, vähän yli puolen välin kohal hyppää oikeelle, ja kävelee vähä eteenpäi nii siit sen löytää
en ees ollu ettimäs mitää aseita, iha huviks vaa hyppäsin sinne ja se löyty.
 
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

Strangleholdin saa ilmeisesti lisätä myöhästyvien nimikkeiden listaan. Aiemmin kanadalainen VideoGamesPlus ilmoitti jenkkipäivämääräksi 25.9 ja nyt julkaisu näyttäisi valuneen 30.10 asti. On tää hienoa.. :mad:
 
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

TeRm0z sanoi:
Strangleholdin saa ilmeisesti lisätä myöhästyvien nimikkeiden listaan. Aiemmin kanadalainen VideoGamesPlus ilmoitti jenkkipäivämääräksi 25.9 ja nyt julkaisu näyttäisi valuneen 30.10 asti. On tää hienoa.. :mad:
Tuskin on myöhästynyt ihan lokakuun viimeiseen päivään asti. Tuohan vain on useiden pelikauppojen normaali tapa merkitä pelien julkaisupäivä, kun tiedossa ei ole muuta kuin kuukausi. Luulisinpa, että PS3-version julkaisu on lipsunut lokakuulle, mutta pelin julkaisija (Midway) ei ole antanut pelikaupoille tarkempaa päivämäärää -> pelikaupat merkkaavat, että se ilmestyy lokakuun viimeiseen päivään mennessä. Saattaa hyvinkin olla, että peli viivästyy parilla viikolla, jonnekin lokakuun puolen välin tienoille.

Enpä nyt ymmärrä mikä tuossa loppujen lopuksi harmittaa. Eipä tuo vaikuttanut kuin hieman keskitasoa paremmalta peliltä demon perusteella..
 
Ylös Bottom