Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Street Racing Syndicate

Baron

Well-Known Member
Namcolta tullut mielenkiintoisen näköinen ajopeli, myös Cubelle (oho!). Niistähän onkin ollut melkoinen pula, ainakin laadukkaista, vaan miten on tämän laita. Grafiikat ovat kohdallaan ja hehkutus pelin kotisivuilla aikamoista (ja kyllä tämä on ilmestynyt Cubelle, vaikka sivuillaan eivät sitä myönnä).

Gamespot ainakin palauttaa osan hehkutuksesta maanpinnalle: 6.2
 
Vastaus: Street Racing Syndicate

Boxin jenkkiversiota olen testannut, yksi sana tuli mieleen: Vältä!
Ajotuntuma oli kaamea, ei siinä muuta, mutta kun se on autopeleissä ainakin minusta se tärkein asia ... :p
 
Vastaus: Street Racing Syndicate

Euroversiota olen pelannut. Eipä ole kummoinen. Ajotuntuma on siedettävä, mutta grafiikka nykii hieman välillä ja muutenkin on aika laimean näköinen. Jos autojen tunaus kiinnostaa niin sitten tästä kyllä taitaa löytyä hupia. Ei tämä täysin epätoivoinen ole.
 
Vastaus: Street Racing Syndicate

Itse halajaisin Cubelle kunnon autopeliä, sellaista missä fysiikan lait toimivat ainakin lähes oikein. Mikään NFS-sarja ei siis tule kyseeseen, vaan joku richard burns rallyn tyylinen peli olisi unelma cubelle... luultavasti jää haaveeksi. Harmi siis, että Street Racing Syndicate on ainakin arvioiden mukaan kuraa. Onko muuten cubelle olemassa edes suht' toimivaa voimarattia?

PS2:n omistajia kadehdin, heillä on sentäs GT-sarja ja hienot ratit :rolleyes: . noh, on itsellänikin ps2 ollut lainassa nyt jo vajaat puoli vuotta, mutta en ole innostunut pelaamaan sillä oikein mitään vaikka hyllyssä onkin vino pino pelejä(miinus GT-sarja). Mielummin pelaan tuon Luigis mansionin viimeinkin läpi ja tietty Rockyä kaksinpelinä kavereiden kanssa :p
 
Vastaus: Street Racing Syndicate

No, mainostan tässä nyt vain sen verran, että SRS:stä on ihan lähipäivinä tulossa arvostelu Cubefiniin ;)
 
Vastaus: Street Racing Syndicate

Kumpikohan kannattaisi ostaa Cubelle,. Tämä SRS vai NFSU2?
 
Vastaus: Street Racing Syndicate

Taneli sanoi:
Kumpikohan kannattaisi ostaa Cubelle,. Tämä SRS vai NFSU2?

NFSU2:ta en voi suositella edes eniten asialleen omistautuneille amiksille. Peli on hirveän tökerösti ja laiskasti toteutettu räpellys. Tyypillistä EA:n rahat pois meininkiä.
 
Vastaus: Street Racing Syndicate

xevious sanoi:
NFSU2:ta en voi suositella edes eniten asialleen omistautuneille amiksille. Peli on hirveän tökerösti ja laiskasti toteutettu räpellys. Tyypillistä EA:n rahat pois meininkiä.

voisitko perustella tuon väittämäsi need for speedistä?
mikä siinä on räpellystä?
graffat ajaa asiansa,hyvä soundtrack,erittäin hyvät äänet, ajettavuus paljon parempi kuin ykkösessä,yksinpelin läpivääntämiseen kuluu n20tuntia aikaa,autojen muokkaaminen nopeaa ,helppoa ja ennenkaikkea addiktoivaa ja hauskaa.

eli mikä tuossa voi mättää, paitsi se ettei ole tuning pelien ystävä.

ja jos haluaa jommankumman underground 2:den tai street racing syndicaten niin itse ottaisin undergroundin jo pelkästään sen takia etten ole koskaan pelannut hyvää eutechnyx tiimin tekemää autopeliä ja street racing syndicatenhan on juuri tuo kyseinen porukka tehnyt.
 
Vastaus: Street Racing Syndicate

pelle sanoi:
voisitko perustella tuon väittämäsi need for speedistä?
mikä siinä on räpellystä?
graffat ajaa asiansa,hyvä soundtrack,erittäin hyvät äänet, ajettavuus paljon parempi kuin ykkösessä,yksinpelin läpivääntämiseen kuluu n20tuntia aikaa,autojen muokkaaminen nopeaa ,helppoa ja ennenkaikkea addiktoivaa ja hauskaa.

Hirvittävän huonossa ajotuntumassa ollaan yritetty tähdätä arcade maiseen fiilikseen, mutta ilman mitään vauhdin tuntua. Grafiikat ovat kerrassaan primitiiviset; tekstuureista tulee ajoittain N64 pelit mieleen. Grafiikkaa on sumennetu myös N64 mäisesti ilmeisesti peitelläkseen hirveitä tekstuureja, sekä luodakseen jonkun sortin vauhdin tuntua. Kuvan laadusta tulee mieleen ö-luokan aikuisviihde. yhdistettynä pelin väriskaalaan ( pinkki, keltainen, vihreä ) ajoittain on äärimmäisen vaikeata hahmottaa mihin tie menee. Lisäksi framerate on järkyttävän hidasta, ja ajoittain ( startissa ) se putoaa alle 30fps. Minkään näköistä vauhdin tunnetta ei ole. Jopa pelin "demoissa" esiintyvä Kelly Brook - jonka projektissa mukana oloa EA hehkutti etukäteen- on pelkkä 2D "pahviständi". Laiskuus haiskahtaa pirusti.

NFS:UG brändi on taannut EA:lle ennätysmäiset myynnit, siispä jokainen viikko mitä peliä oltaisiin tuotettu lisää, olisi ollut sen verran vähemmän rahaa mitä EA olisi tullut tienaamaan pelistä. Siispä peli julkaistiin armottoman keskeneräisenä.
 
Vastaus: Street Racing Syndicate

onko tuo sitten muka cubella noin paljon surkeampi kuin muilla koneilla?
itse olen vain xbox versiota pelannut ja siinä ainakin on vauhdintunne ja graffat kohdallaan.
käsittääkseni ps2 versio on se heikoin näistä kolmesta, mutta jos cubella muka oikeasti ruudunpäivitys ryytyy ja muuta vastaavaa niin jo on kumma.
tai sitten olet pelannut jotain paljon nopeampaa/paremmannäköistä peliä ennen undergroundia esim.burnout 3:sta :D
jos se cubelle oli,ei muista.
 
Vastaus: Street Racing Syndicate

pelle sanoi:
onko tuo sitten muka cubella noin paljon surkeampi kuin muilla koneilla?
itse olen vain xbox versiota pelannut ja siinä ainakin on vauhdintunne ja graffat kohdallaan.
käsittääkseni ps2 versio on se heikoin näistä kolmesta, mutta jos cubella muka oikeasti ruudunpäivitys ryytyy ja muuta vastaavaa niin jo on kumma.
tai sitten olet pelannut jotain paljon nopeampaa/paremmannäköistä peliä ennen undergroundia esim.burnout 3:sta :D
jos se cubelle oli,ei muista.

Kyllä se boxi versio samoista ongelmista kärsii. Boxilla mä sitä pelasin....
 
Vastaus: Street Racing Syndicate

SRS:stä ei ole kokemusta mutta PS2:lla pelasin hetken aikaa NFSU2:sta ja en tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa kun oli niin paska.
 
Vastaus: Street Racing Syndicate

Olin pikkuisen pettynyt peliin kun sen ostin.

Kehotan rahat pistämään Mario Kartiin tai Reident Evil 4 peliin.
 
Ylös Bottom