Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

STUNTMAN IGNITION helppiä!

Healtti

KonsoliFIN Alumni
Jees, eli huomasin vastikään että tuossa pelissä on noi "odd-jobit" myös. En ollutkaan niitä pelannut.

Homma tyssäsi outokeikka nro2:een. Saas nähdä onko tätä ees kukaan pelannut, tai löytääkö kukaan mistään ohjeita tähän, mutta tämmönen ongelma:

Kenttä siis "night avenger commercial" ja olen youtubestakin katsonut miten se kuuluu vetää. Ongelmana se että en yhtään ymmärrä miksi mulla failaa se aina samassa kohdassa :(

Kuvaus:

Ensmäisten nitrojen jälkeen tulen yhden ohituksen jälestä siihen driftikurviin oikealle. Siitä sitten pitäisi jatkaa seuraavaan paikkaan, joka on action napin (Y) painaminen.

Sekuntia ennen kun tulen siihen y-napinpainallus kohtaan joka aktivoisi nitrot, niin tulee FAEL! elikä reshoot-ilmoitus. En ymmärrä mikä siinä menee vikaan. Turhauttavaa!

Apua, kaverit!
 
Vastaus: STUNTMAN IGNITION helppiä!

Otan pelin käsittelyyn huomenna, joten katsotaan jos pystyn sua tuossa kohtaa avustamaan. Tämä siis ellei kellään muulla peliä satu olemaan / kerkiä aiemmin avustamaan.
 
Vastaus: STUNTMAN IGNITION helppiä!

Hyvä Corca. Tiesin että suhun voi luottaa :)

Vedä tosiaan vaan se 1. leffa aftershock, niin saat avattua helposti ne ekat 2 oddjobia.
Ilmoita sitten kun alkaa selkenemään, että "mikä vidun night avenger mainos "

;)
 
Vastaus: STUNTMAN IGNITION helppiä!

mulla kyllä menee ihan sujuvasti. siinä voi olla sellanen että se ei hyväksy sun ohitusta siinä nitro kohdassa tai drifti menee vituralleen. luulisin ku pari kertaa testaat uudelleen ni alkaa paukkumaan!
 
Vastaus: STUNTMAN IGNITION helppiä!

Ajoin sen joka kerta täydellisesti ja eikun FAEL, FAEL joka kerta:mad: ... Nyt vedin iltasella uusiksi ja meni niin että heilahti. En tiiä kyllä mikä siinä failas. Mutta viis tähteä saatu.

Saas nähä mihin seuraavan kerran tyssää.

Ärsyttävin kenttä tähän mennessä on ollut mulla se aftershockin maasturi-ajo. Ajotuntuma aivan kuralla, samoin kuin motareissa, mutta sitten vielä pitkä kenttä siihen niin johan saa jauhaa niitä reshootteja että "saa stringit" ;)
 
Vastaus: STUNTMAN IGNITION helppiä!

Siun tarttee oikasta mutkat hiukka suoremmin niin saat sen sekunnin kiinni. Ei riitä että meet ja suhaat mutkissa hirmuset liirrot, kun vauhti hidastuu pirusti siinä. Itekin joskus sitä jouduin monta kertaa yrittelemään. Kyllä se sitte meni ku jakso vaan. :>
 
Vastaus: STUNTMAN IGNITION helppiä!

Hahah! Loistavat ohjeet, mutta oisit voinu huomioida, että ketju on 3kk vanha. :)
 
Ylös Bottom