Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

SWB aloitti voitolla... oli kyllä huippumatsi!!

Saadaanko tänään porukkaa jos vedettäis toi TC:n matsi?

Minä ehdottomasti mukana noita hiirsinttejä on kiva laittaa kumoon.
Toi ei oo enää se sama tC jonka liiduna joskus olin nykään on yli puolella porukast hiiret
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Minä ehdottomasti mukana noita hiirsinttejä on kiva laittaa kumoon.
Toi ei oo enää se sama tC jonka liiduna joskus olin nykään on yli puolella porukast hiiret

Pelaako joku vi+un nevari hiirellä? Tommoset pelaajat vois mennä tietokoneelle pelailleen jos haluu kerta pelata jollain helkutin hiirellä. Mut niinhän se on et ne jotka ei pärjää tietokoneella hiirellä niin tulee konsolipuolelle ampumaan sillä niin saattaa just ja just voittaa ohjaimella pelaavat.

Säälittävää!
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Sopiiko rosteriin vielä yksi? Anteeksi kun sytyn näin myöhään mutta eiliset pelit olivat niin hauskaa. Laittakaa vaikka yv PSN:ssä tai tähän suoraan ja poistakaa sitten. Ymmärrän kyllä jos ei mahdu ja haen johonkin toiseen tiimiin.
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Sopiiko rosteriin vielä yksi? Anteeksi kun sytyn näin myöhään mutta eiliset pelit olivat niin hauskaa. Laittakaa vaikka yv PSN:ssä tai tähän suoraan ja poistakaa sitten. Ymmärrän kyllä jos ei mahdu ja haen johonkin toiseen tiimiin.

Kyllä mulle sopii, mulla varmaan rajoittuu hetkeksi pelaaminen tuon muuton takia. En tosiaan tiedä kauanko menee, että oma pleikkarihuone on saatu täyteen iskuun :)
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Pelaako joku vi+un nevari hiirellä? Tommoset pelaajat vois mennä tietokoneelle pelailleen jos haluu kerta pelata jollain helkutin hiirellä. Mut niinhän se on et ne jotka ei pärjää tietokoneella hiirellä niin tulee konsolipuolelle ampumaan sillä niin saattaa just ja just voittaa ohjaimella pelaavat.

Säälittävää!

Niin sääli kun pari suomiklaania
hiirillä pelaa
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

tilanne on se, että TC:llä matsi klo2100, jonka jälkeen, jos ei mene yli 2230 ja jos he vielä jaksaa niin saadaan mittelöä. Saan tiedon "jo" klo22. Monta on muuttujaa

Meitä on kuusi ilmoittautunutta:
Pekoni
Eelis
Nylund
Susi
Berdu
Jyri

Jos saadaan 6v6 niin hyvä ja jos ei niin jatketaan silleen, että jotka ei ole vielä pelannut on etusijalla. Nyla, Susi, Berdu siis etusijalla, loput "arvotaan". Itse voin jäädä pois ensimmäisenä.

Mä laitan vaik XMB:ssä viestin miten jatketaan...
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Olen koko illan ja osan yötäki linjolla,kyllä tästä matsia saadaan ainaki meidän puolelta.
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Kyllä mulle sopii, mulla varmaan rajoittuu hetkeksi pelaaminen tuon muuton takia. En tosiaan tiedä kauanko menee, että oma pleikkarihuone on saatu täyteen iskuun :)

Pekonin puolesta ok. Kiitos vain. Miekään en varmasti koviin moneen matsiin pysty osallistumaan, perheellinen kun oon. Mut mites muut? Sus, Nyla, Jyri, Eelis tms. Käykö teille?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Pekonin puolesta ok. Kiitos vain. Miekään en varmasti koviin moneen matsiin pysty osallistumaan, perheellinen kun oon. Mut mites muut? Sus, Nyla, Jyri, Eelis tms. Käykö teille?

Tosin, meillä on kyllä aika iso rosteri (10).. . Meillä on kaikki jokerit käyttämättä, joten ei sen puoleen.
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Tosin, meillä on kyllä aika iso rosteri (10).. . Meillä on kaikki jokerit käyttämättä, joten ei sen puoleen.

Noniin nyt on rosteri täynä oli sitten jokereita tai ei.

Ja koska meillä on iso rosteri niin toivoisin että saatais pelata meidän pelit 6v6.
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Kiitos. Teen parhaani tiimin eteen ja tapan erikoisesti quassimoa. Monta kertaa. :D
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

ARVASIN, ETTÄ LUET TÄTÄ KETJUA!!!! :D

ja testasin. Senki teollisuusvakoilija!
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Ootte liittoutunut! Onneksi mulla on susi ja jyri.

Ja mitä haastetta siinä olis jos keskittyisin helppoihin pelaajiin! kun vois saalistaa quassin tai wilhon. Se on kunniaksta. Ootte saaliiden Rolls Royceja.
 
Ylös Bottom