Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suburban White Boys [SWB] oma ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nylund
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Onko pekoni toi matsi minkä sovit lauantaiks niin vasta ens viikon lauantai?

Onko pekoni toi matsi minkä sovit lauantaiks niin vasta ens viikon lauantai?

Joo se on ensi viikon lauantai (jos tarkoitit tuota matsien sopimus tredissä kirjoitettua MI-haastoa). 6v6 on siis tiedossa.

Ite ajattelin pelata siinä ja hyvä olisi ajoissa saada porukka kasaan jos vaikka yritettäis reenata tai katella paikat useammaskin mapissa?!

Joo se on ensi viikon lauantai (jos tarkoitit tuota matsien sopimus tredissä kirjoitettua MI-haastoa). 6v6 on siis tiedossa.

Ite ajattelin pelata siinä ja hyvä olisi ajoissa saada porukka kasaan jos vaikka yritettäis reenata tai katella paikat useammaskin mapissa?!

mä pääsen kanssa jos vaan tarvitaan.

Ehdottaisin että Peikkis ja Ahma etusijalla. Saatais kaikille peli alle. Veikkaan vain, että kun kesä tulee lähemmäs, niin pelaajista pulaa.

Ehdottaisin että Peikkis ja Ahma etusijalla. Saatais kaikille peli alle. Veikkaan vain, että kun kesä tulee lähemmäs, niin pelaajista pulaa.
Noh eiköhän ne vanhuksetkin ainakin iltasin löydä pleikkarin ääreen.
Se pelikunto että onko siinä doupingin vaikutuksessa (pari kaljaa) vai onko jouco meingillä (kirkasta jonkun verran)

Nylund / susijengi päättää rosterit matseihin. Mä jään nyt viikonloppuna "tauolle" joka kestää n.viikon tai kaks! Tai pitäkää joka matsia ennen try out 4-6 parasta pääsee matsiin :)

Täl viikol meikä pääse pelailee vast pe la su ku on vikat kokeet (5 koetta täl viikol) ni pitää vähän lukeekki ja ku alkaa viel kesäreenitki

Alkoivat punaiset valot vilkkumaan plegessä siihen malliin, että huoltoon se on kuskattava. Eli olen sen 2-6 viikkoa pois kuvioista... ja 15.6.-23.6 lomalla jenkeissä. Että katsotaan nyt ehdinkö enää yhteenkään matsiin mukaan.

Alkoivat punaiset valot vilkkumaan plegessä siihen malliin, että huoltoon se on kuskattava. Eli olen sen 2-6 viikkoa pois kuvioista... ja 15.6.-23.6 lomalla jenkeissä. Että katsotaan nyt ehdinkö enää yhteenkään matsiin mukaan.
Okei kaikki okei kunhan tuot mulle tuliasii jenkeist

Tänään SWB - LHK

20.00 maissa jos tc ei pelaa niitä vastaan.

Ylös Bottom