Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suikoden IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jukeboxi86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jukeboxi86

New Member
Eli mitä odotatte kyseiseltä peliltä. Itse odotan vain sen rantautumista Euroopan mantereelle, kun Suikoden kolmosta en koskaan päässyt testaamaan/pelaamaan, kun se ei tullut kerta Eurooppaan ja varaa ei ollut modata pleikkaria.

Toivottavasti neljäs osa tulisi nopeasti Eurooppaan, jos on edes tullakseen, vaikka tuskin sitä näemmekään ennen vuotta 2005.

Mutta annetaan ajan näyttää mitä tuleman pitää.:)

Tätä peliä kyllä jaksaa odottaa, hienoa että IV päätettiin julkaista eurooppaan tosin kuin kolmonen :)

Koska kyseessä on Suikoden niin siltä tuskin muuta voikaan odottaa kuin mestariteosta, tosin tämä on Suiko II perusteella.

Omiqus sanoi:
Koska kyseessä on Suikoden niin siltä tuskin muuta voikaan odottaa kuin mestariteosta, tosin tämä on Suiko II perusteella.
Joo kakkonen oli kyllä ihan uskomaton. Se kokkisota oli helmi siinä! :D

Vastaus: Suikoden IV

Pitihän se kolmonenkin tulla tänne, vaan eipä tullut... Onneksi oli sen verran rahaa että pystyi modaamaan koneen, mutta aivan varmasti tässä käy samalla lailla, eivät tuo sitä kuitenkaan Eurooppaan...

Tänne vaan, tänne vaan, sormet syyhyten jo odotellaan. Toivottavasti lompakko odottaa yhtä innokkaasti.

Harmi sinällään että Suikoden 2:n jälkeen luovuttii tästä mukavasta grafiikkatyylistä ja siirrytty kokonaan uudempaan suuntaa. Itse pidin ensimmäisen ja toisen ulkonäöstä erittäin paljon, samaan kastiin kyllä ulkonäön kanssa tipahtaa Alundrakin. Nannaa.

Mutta ei sinällään mitään, en valita nytkään. Kivalta näyttää ja mukavalta kuulostaa.

Odottavan aika on pitkä.

Mites tuota, onko neljäs osa jatkoa sitten kolmannelle?
toinen ja kolmas kun ovat samassa maailmassa, ainakin sen mukaan kun olen niitä pelaillut.
en haluaisi liikaa tietää tästä pelistä, enkä viitisisi lukea noita arvuutteluita. :)

Ajallisesti Suikoden IV sijoittuu sata vuotta ennen ekaa peliä ja tapahtumapaikkana on mantereen sijasta saaristo.

Suikoden IV on hankittu, eí voi sanoa kun LOISTAVA PELI.

Itse odottelin Suikoden 3 tänne mutta eipä tullut.
Onneksi omistan 3 maiden Ps2 konsolit
JAP.PAL.USA

Suikoden III on testattu ja petyin siihen.

Suikoden IV on nostattanut kunnon fiilikset

Suikoden III on kylläkin saanut paljon parempia arvosanoja kuin IV ja moni kehunutkin III paremmaksi, mutta välillä toisinpäin. Vituttavaa kun ei tuota Suikoden III oikein saa enään mistään, paitsi eBaysta jotenkin, vaikka ei sielläkään niitä uusia kappaleita paljon ole hyvään hintaan. Puoli vuotta sitten niitä sai vielä monesta nettikaupasta 20-30$. Pitää varmaan ostaa tuo Suikoden IV heti, eli kohta lähtee tilaukseen Play.comista.

No taas MINÄ en välitä arvosanoista.
Itse pelaan pelit ja ostan pelit mistä tykkään
se on oikean pelimiehen tie

VPD myi kaikki Suikoden IV pelit jotka saivat 1 päivän aikana.

Se vasta on jotain

Perkule, täytynee tämäkin sitten hankkia, kolmas osa meni juuri eilen läpi ja nälkä jäi vaivaamaan.
uskoin kyllä vakaasti, että peli jatkuu vielä sen lopputaistelun jälkeen. :(

Aikaisemmista ei ole tullut pelattua kuin ensimmäistä, mistä pidin todella paljon. Muistuttaako nelonen paljon ensimmäistä, (En nyt meinaa grafiikoita :D ) löytyykö joukkotaisteluita, samaan ammatiin kuuluvien hahmojen comboja, miekkojen teroittelua, omaa linnaa jne..? Onko yhtä vapaan oloinen, vai lineaarinen putkiseikkailu tyyliin Final Fantasy X?

Nelonen muistuttaa enemmän ehkä ykkostä / kakkosta kuin kolmosta. "Comboja" on (muutama) ja ne kulkee nimellä Friendship attack. Linnana toimii tällä kertaa laiva. Itse tarina on lineaarinen mutta toki välissä voi seilailla merta / tahdä mini tehtäviä/pelejä niin paljon kuin sielu sietää. Tosin, ei ole viellä tullut kovin montaa saarta jolle pääsee (Pelkään että ei taida tullakkaan (luettuani arvosteluja)).

Satunnaistaistelut on viety äärimmäisyyteen, varsinkin merellä. Taistelu voi tulla jopa 3 sekunnin välein. Minua tuo ei ole haitannut.

Digger sanoi:
Aikaisemmista ei ole tullut pelattua kuin ensimmäistä, mistä pidin todella paljon. Muistuttaako nelonen paljon ensimmäistä, (En nyt meinaa grafiikoita :D ) löytyykö joukkotaisteluita, samaan ammatiin kuuluvien hahmojen comboja, miekkojen teroittelua, omaa linnaa jne..? Onko yhtä vapaan oloinen, vai lineaarinen putkiseikkailu tyyliin Final Fantasy X?

Vielä ei ole 15 tunnin pelaamisen jälkeen tullut mitään asioita jotka jäisivät haittaamaan, jos ei sitten lasketa mukaan onnetonta laivan ohjausta... :D Ja jotenkin tuntuu siltä että päähahmo on jotenkin persoonaton, Snowellakin tuntuu olevan enemmän luonnetta kuin Herolla... :confused:

Ylös Bottom