Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suomalainen jäi jälleen kiinni doubingissa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Itselläni viimeinenkin rispekt hävisi suomalaiseen hiihtoon ja muuta en oikeastaan toivo, kuin Varikselle elämänsä opetusta asiaan, jonka piti olla täysin selvä. Media onneksi pitää huolen siitä että tämä naishiihtäjän irvikuva on naulattuna moraalisessa häpeäpaalussa ja pitkään.
Taustatukihenkilöiden ja entisten kärähtäneiden paluusta en edes viitsi kommentoida...
Itselläni maastohiihdon se vähäkin katselu loppuu tähän. Adios ja latuja.

Sama täällä. Itseäni tuppaa ärsyttämään kaikista eniten nämä Mika Myllylät sun muut jotka on saanu kaikki omakotitalot sun muut ravihevoset lahjotuksina ja sitten vaan doupataan! Ja kun Myllylä on kärsinyt kahden vuoden "kilpailukiellon" niin nythän sille on jo kaikki antanu anteeksi! Joo takas ladulle vaan, menneet on menneitä, kaikki ansaitsee toisen mahdollisuuden.

EI TOSIAANKAAN, sanon minä! Elinikäinen kilpailukielto kaikille douppaajille on minun kantani.
Eivät he rikollisia ole, mutta kusipäitä kylläkin.:mad:
 
Jäisi vielä tuo suomen jääkiekkojoukkue kiinni niin hyvä olisi. Futiksen pelaajat tuskin douppaavat kun ovat niin surkeita - pesiksen pelaajat eivät tarvi mitään aineita koska sopivat pelinsä etukäteen.

Hyvä suomi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
EI TOSIAANKAAN, sanon minä! Elinikäinen kilpailukielto kaikille douppaajille on minun kantani.
Eivät he rikollisia ole, mutta kusipäitä kylläkin.:mad:

En nyt sanoisi ihan noin... Doping on väärin, se on totta, mutta nuo urheilijat taitavat vaan olla olosuhteiden uhreja. Kun kaikki muut käyttävät aineita on Herra Hiihtäjän aika paha pärjätä ilman. Ei paljoa lohduta se, että tietää olevansa ainoa puhdas, jos jää aina sinne 20. huonommalle puolelle.

Saa kyllä nähdä minkälaisia terveyshaittoja noille tulee. Varmaan jossain vaiheessa aineet menevät niin rajuiksi, että jälki alkaa olemaan jo pahaa. Toivotaan, että ennen tätä saadaan laji puhtaaksi.
 
Peoplezin kanssa samoilla linjoilla.

Myllylä ja muut kiinnijääneet hiihtäjät...kaikki täysi-ikäisiä, täysipäisiä urheilijoita ja taatusti tietävät mitä ovat/olivat tekemässä. Tästä syystä nimenomaan, elinikäinen kilpailukielto on hyvinkin paikallaan. Tällöin kukaan ei edes ajattelisi käyttävänsä "harmaalla alueella" olevia tehosteaineita/piristeitä, koska riski on liian suuri otettavaksi mahdolliselle kiinnijäämiselle. Toivottavasti tämä raaka, mutta kaikille taatusti säännöt kaikille selkeyttävä rangaistujärjestelmä otettaisiin käyttöön mahdollisimman nopeasti.

Jos et tiedä mitä ainetta olet piikittämässä, älä piikitä tai pelaa venäläistä rulettia urheilu-urallasi...valitkoon jokainen itselleen sopivimman vaihtoehdon. Nämä asiat ovat niin yksinkertaisia ja jotenkin on pirun vaikea käsittää miten aikuiset ihmiset oikeasti ovat noin typeriä ja jopa tietyllä tavalla lapsellisia aineiden suhteen: "En tiennyt että minuun oli laitettu" tai "luulin että tamä aine on sallittua"...v*tun posket sanon minä. :mad:

Jooh, tämä vuolatus saa jäädä omalta kohdaltani tähän, eiköhän tässä oma pointti tullut esiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
En nyt sanoisi ihan noin... Doping on väärin, se on totta, mutta nuo urheilijat taitavat vaan olla olosuhteiden uhreja. Kun kaikki muut käyttävät aineita on Herra Hiihtäjän aika paha pärjätä ilman. Ei paljoa lohduta se, että tietää olevansa ainoa puhdas, jos jää aina sinne 20. huonommalle puolelle.
Pakko vielä avautua tähän.

Lastsoul: "Olosuhteiden uhreja" vai? Jep. Kun tuuli tuivertaa niin minkäs sille mahtaa...
Ensinnäkään kaikki eivät käytä dopingia, toiseksi, vaikka kaikki huippuhiihtäjät käyttäisivätkin dopingia, jäävät he taatusti siitä kiinni jokatapauksessa jossain vaiheessa ja kolmanneksi, jos "olosuhteet" pakottavat huipulla dopaamaan pärjätäkseen niin sekö on hyvä puolustus ottaa itsekin?
Jos ei pärjää tavahiihtäjänä tavakaurapuurolla maailman huipulla hiihtäjänä, niin paskat koko hiihdosta. Ei se ole sen arvoista...ei todellakaan, ja sen lisäksi se on väärin.
20. huonommalle puolelle sijoittuvat voinevat lohduttautua tiedolla, että heillä on ainakin moraali ja kunnia heikommankin hiihtonsa takana.
 
Itse en ole elinikäisen kilpailukiellon kannalla, mutta olen sitä mieltä että kiini jääneille pari vuotta vankilaa (ensi kertalainen vois selvitä vuodella). Tai sitte antiikin- ja keskiajan tuomiot käyttöön ja käyttäjät roviolle tai karkotettas etes maasta. Ja kyrölle voitas urheilioiden villitsemisestä tehä niinkuin Sokrateelle nuorison villitsemisestä, eli antaa mukavan makuinen koniini paukku (tulokset paranis ainakin).

No ei ehkä ihan nuin raakaa peliä mutta ainakin joku kunnon jalkapuu homma. Epon käytöstä vaikka 36 tuntia jalkapuuta jonakin kisaviikonloppuna ja siihen lisäksi se pari vuotta kilpailukietoa. Oppisivat ainakin kunnioittamaan maataan ja sen kansalaisia.

Hävettää kyllä niin pirusti nuo käryt, että tekis mieli hakee vaikka Ruotsin kansalaisuutta.
 
Kerrasta poikki eli elinikäinen kilpailukielto karsisi todella paljon käyttäjiä pois. Siis miksi tätä ei oteta käyttöön?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Pakko vielä avautua tähän.

Lastsoul: "Olosuhteiden uhreja" vai? Jep. Kun tuuli tuivertaa niin minkäs sille mahtaa...
Ensinnäkään kaikki eivät käytä dopingia, toiseksi, vaikka kaikki huippuhiihtäjät käyttäisivätkin dopingia, jäävät he taatusti siitä kiinni jokatapauksessa jossain vaiheessa ja kolmanneksi, jos "olosuhteet" pakottavat huipulla dopaamaan pärjätäkseen niin sekö on hyvä puolustus ottaa itsekin?
Jos ei pärjää tavahiihtäjänä tavakaurapuurolla maailman huipulla hiihtäjänä, niin paskat koko hiihdosta. Ei se ole sen arvoista...ei todellakaan, ja sen lisäksi se on väärin.
20. huonommalle puolelle sijoittuvat voinevat lohduttautua tiedolla, että heillä on ainakin moraali ja kunnia heikommankin hiihtonsa takana.

No, ehkä vähän liiottelin, mutta kuitenkin. Tottakai doping on väärin, sen käyttäminen on väärin oli tilanne mikä tahansa. Silti epäilen, että dopingin käyttö on jo valitettavan yleistä, pro-doping-miehet ei vaan jää kiinni. No, jätetään tämä tähän, ja toivotaan että olet oikeassa.
 
Dopingin väärinkäyttäjille selvä sakkorangaistus, jonka tulee olla tarpeeksi suuri että se toimii peloitteena, siis jotain miljoona euroa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Dopingin väärinkäyttäjille selvä sakkorangaistus, jonka tulee olla tarpeeksi suuri että se toimii peloitteena, siis jotain miljoona euroa.
Jep ja ylinopeudesta kuolemantuomio.
Kyllä kaks vuotta ekasta kerrasta ja elinikäinen kilpailukielto toisesta on aika kova rangaistus.
 
Jee!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Nyt tämä saa kyllä riittää. Mä olen ainakin kyllästynyt katsomaan tämän Yoshin puheita. Musta sille sais antaa bannit. Eihän tossa sen mielipiteessä ollut kunnon tolkkua. Mielestäni foorumeiden tarkoituksena on se että ihmiset keskustelevat asiallisesti.

Sitten jos Yoshia kritisoidaan hänen kielestään niin se vain kuitataan pilkunnussintana.

Joten mitäs mieltä muut ovat?


Mitä hell...!?
Okei, siistin suuni.
Omastamielestäni suurin osa kommenteistani ovat olleet asiallisia, tämä nyt oli hieman poikkeus. Olin tekstiä kirjoittaessa niin pahalla tuulella ja sekavassa tilassa, että pakkohan se oli johonkin purkaa.(jos tietäisit mitä mulle sillon tapahtu, et kyllä valittas!).

Niin, no nussikaa vaan pilkkua, en enää välitä siitä. Mutta kyllä se hieman päästä ottaa, että pitää alkaa viisastelemaan jostain pikkuvirheistä. Hä kritisoidaan kielestä? Mun viesteissä on kyllä kirosanat vähissä.(poikkeus vahvistaa säännön.) Ei mun kielenkäyttöä olekaan ennen kritisoitu, kuittaan pilkun nussinnan pilkun nussintana. Mielestäni siinä ei ole mitään väärää.

No poistakaa mut vaan täältä foorumilta, jos niin haluatte. Mutta mielestäni yksi typerä ja asiaton viesti ei riitä sellaiseen. Joskus yritän kylläkin kirjoittaa tahallaan mahdollisimman tyhmiä ja hauskoja viestejä, että olisi vähän vaihtelua harmaaseen fakta-viesti joukkoon.(esim. Micael Jakson kannan ottoni)

Jos asiattomia viestejäni on sinulle häiriöksi asti, voisit varmaan antaa muitakin esimerkkejä viesteistä, jossa olen käyttänyt sopimattomia sanoja. Veikkaampa ettet löydä niitä kahta kappaletta enempää...

Niin, melkeinpä unohdin: Kiitos positiivisesta palautteesta!:) :) :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Jee!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Mitä hell...!?
Okei, siistin suuni.
Omastamielestäni suurin osa kommenteistani ovat olleet asiallisia, tämä nyt oli hieman poikkeus. Olin tekstiä kirjoittaessa niin pahalla tuulella ja sekavassa tilassa, että pakkohan se oli johonkin purkaa.(jos tietäisit mitä mulle sillon tapahtu, et kyllä valittas!).

Niin, no nussikaa vaan pilkkua, en enää välitä siitä. Mutta kyllä se hieman päästä ottaa, että pitää alkaa viisastelemaan jostain pikkuvirheistä. Hä kritisoidaan kielestä? Mun viesteissä on kyllä kirosanat vähissä.(poikkeus vahvistaa säännön.) Ei mun kielenkäyttöä olekaan ennen kritisoitu, kuittaan pilkun nussinnan pilkun nussintana. Mielestäni siinä ei ole mitään väärää.

No poistakaa mut vaan täältä foorumilta, jos niin haluatte. Mutta mielestäni yksi typerä ja asiaton viesti ei riitä sellaiseen. Joskus yritän kylläkin kirjoittaa tahallaan mahdollisimman tyhmiä ja hauskoja viestejä, että olisi vähän vaihtelua harmaaseen fakta-viesti joukkoon.(esim. Micael Jakson kannan ottoni)

Jos asiattomia viestejäni on sinulle häiriöksi asti, voisit varmaan antaa muitakin esimerkkejä viesteistä, jossa olen käyttänyt sopimattomia sanoja. Veikkaampa ettet löydä niitä kahta kappaletta enempää...

Niin, melkeinpä unohdin: Kiitos positiivisesta palautteesta!
Ööh...Mitähän sie nyt loppujen lopuksi yrität kertoa viestissäsi?
Nojaa,samapa tuo.Pisti kuitenkin pahasti silmään pari nusss-kirjoitusvirhettä-nusss:Micael=Michael,kannan ottoni=kannanottoni,jossa=joissa.Nuss
Nussimisesta tulikin mieleen eräs Futurama-jakso...:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
eiköhän olisi parempi että kesityttäisi aiheeseen, eli doubingiin! :D
Jos jonkun viestit ei kiinnosta niin eipä niitä ole tietääkseni pakko myöskään lukea... ja onko noilla kirjoitusvirheillä mitään merkitystä??! kaikille niitä tulee, mm. Prawn: "ööh" ei ole tietääkseni sana, ja pilkkujen jälkeen tulee välilyönti, mutta väliäkö tuolla? pääasia on että teksti on vielä lukukelpoista.

Sitten asiaan; olen todella pettynyt tähän Variksen tapaukseen, perjantaina asia jo julkaistiin ja odotin että sähköpostiini tulvii asiaa koskevia pilajuttuja ja netissä niitä olisi tällaiset forumit pullollaan... sentään Lahden tapauksessa näitä viestejä tuli ihan mallikkaasti, mutta nytten ei yhtään Kyör/Varis-jutskaa... höh... ihan turhaa tällainen douppaaminen... :(
 
Anteeksi en nyt pysy aiheessa, mutta ehkä eniten vituttaa tommonen pilkun nussinta. Kuten Jenssode jo sanoinkin niin mitä väliä jos on virheitä tekstissä?!? Jos on niin ankea ihminen että ei ole muuta tekemistä kun korjailla toisten tekemiä kirjoitusvirheitä, niin ei voi muuta kuin ihmetellä. Niitä nyt voi tulla jos nopeasti kirjoittaa, ihan kelle vaan tms. Noita pilkun nussijoita on hirveästi tällä. Noh, kai niittekin on jotain nussitava....


(ja sitten muistetaan se huumori, eikä vedetä pakastepussillista herneitä nenään)
 
Hyvä Jiz ja Jenssode! Tuota minäkin olen yrittänyt näille pilkunnussijoille tolkuttaa, että mitä väliä jollain pienellä virheellä on kunhan tekstistä saa selvää. Nämä pilkunnussijat käyvät varmaan jokaisen tekstin tarkkaan läpi ja huomauttavat pienimmästäkin virheestä ja luulevat itseään liian viisaaksi.

Tämä foorumi on ehdottomasti asiallisin lajisaan, jos sitä vertaa vaikka tiltin tai peliplaneetan vastaavaan. Mutta nyt alkaa tuntua siltä että käyttäjiltä odotetaan aivan liikaa. Tekstin pitäisi olla täysin virheetöntä ja järkevää, jos viesti ei vastaa odotuksia halutaan käyttäjä poistaa koko foorumista. Relatkaa, tää on pelkkä foorumi ja virheitä sattuu kaikille. Jos 14-vuotiaalta odotetaan virheetöntä ja asia rikasta tekstiä, niin enpä usko että kovin moni tämän ikäinen siihen pystyy.

Mutta, niinkuin Jiz viestissään ovelasti oivalsi: Pakkohan niiden on jotain nussia!:D

Viestin tarkoituksena ei ollut sitten loukata ketään ja vähemmän se kirpasee kun ainainen pilkunnussinta. Niin että älkää pilkunnussijat ottako henkilökohtaisesti... tai ottakaa vaan jos haluatte.
Tais mennä oftopiniksi. Takaisin aiheeseen...
 
Ylös Bottom