Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suomalaisia PS3-foorumeita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yonetza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Suomalaisia PS3-foorumeita?

Rekisteröin itse aikoinaan tänne koska täällä vaikutti olevan enemmän playstation puolen populaa. Joten eiköhän tämä ole se suomen suosituin mitä tulee asialliseen peliseuraan. Tilt on kuitenkin maksullinen sivusto ainakin foorumin osalta(?) joten eiköhän ilmainen ja hyvin moderoitu konsolifin nyt vie tuota sivustoa kuin märkää koiraa.

Hemmetin vähän verrattuna tähän.

no niin on, mutta on kuitenkin, mutta siellä taitaa enemnän olla porukka sellasta mitkä ei tiiä mistää mitää sekä sellasta 8-14 vuotiasta :eek:
Joten täällä on paras meininki ja parhaat moderaattorit

Rekisteröin itse aikoinaan tänne koska täällä vaikutti olevan enemmän playstation puolen populaa. Joten eiköhän tämä ole se suomen suosituin mitä tulee asialliseen peliseuraan. Tilt on kuitenkin maksullinen sivusto ainakin foorumin osalta(?) joten eiköhän ilmainen ja hyvin moderoitu konsolifin nyt vie tuota sivustoa kuin märkää koiraa.

ei se vielä ½vuotta sitten maksullinen ollut :o mutta jos on niin paskapaikka sanon mä, mäkin eksyin jotenkin tänne sillon aikojen alussa, kiitos googlen :D kun etin tietoa jostain... Ni tänne tulin sitten ja täällä pysyn :p

Onko niitä? Tuntuu että konsolifin pitää ainakin kärkipaikkaa?
Millään lailla kehumatta, kyllä KFINissä tuntuu olevan selvästi aktiivisin ja tasokkain ryhmä keskustelemassa Pleikkari-asioista. Ja kiitos siitä kuuluu toki Teille, foorumin jäsenille. Me moderaattorit ollaan vaan pakollinen paha. ;)

Me moderaattorit ollaan vaan pakollinen paha. ;)

joo, siis jos teitä ei olis tai olisitte lepsumpia niin eihän täällä pystyis olemaan kun kaikki vi*tuilisivat toisilleen... siksi minäkin täällä viihdyn kun täältä saa apua joka pulmaan mitä eteen sattuu ja ilman tätä foorumia mun ystävälista olisi pyöreät 0 :o

Vaikka Pelaajalehden tilaaja olenkin, ei tuonne heidän keskustelupalstalle viitsi kirjoittaa, johtuen juurikin tuosta jaottelusta tai sen puutteesta. Sillisalaattia no ty. Tämän palstan olen ominut omakseni jo aikoja sitten (tuli pidettyä muutama vuosi suvantoa kylläkin ennen PS3 julkaisua.

Keep on going!

Tämä on ehdottomasti paras ja tasokkain kotimainen PS3-voorumi. Muita tuskin tarvitsee?

Ei mietin että onko muitakin mistä saisi hyvin peliseuraa. Kaiken nippelitiedon pleikkariin saa kyllä täältä :)

Kattelet täältä vaan id:t ja pistät kutsuja menemään, kyllä niitä sieltä löytyy. Varsinkin nyt, kun on kuulemma kaverilistalla lisää tilaa...

En nyt haluaisi mainostaa, mutta Peliplaneetan foorumeilla on yhteensä 75 000 rekisteröinyttä käyttäjää, Konsolifinissä vain hieman yli 12 000.

Peliplaneetta on nappuloiden hiekkalaatikko. Ro0Ki3 sanoja lainaten "ei se määrä vaan se laatu" :D

Peliplaneetasta ei löydy näin paljon PS3-käyttäjiä, ainakaan sen mukaan mitä olen katsellut näitä suomalaisia foorumeita.

Ylös Bottom