Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hyvä, hyvä. Kaikki muutkin mallia tästä. Seuraavaksi muuten presidentiksi valitaankin joku håmppeli, ählämi, nekke tai mikä tahansa, joka vain on vähäosaisempi kuin enemmistö, joka tekee jotain hyvinvointinsa eteen, eikä vain lusmua ja käyttäydy kuin eläin. Hellanlettas.Dr Evil sanoi:Kaipa sitä voisi toisella kierroksella käydä äänestämässä Saulia, vaikka tuskin lepakosta silti päästään...
Jumala sanoi:Hyvä, hyvä. Kaikki muutkin mallia tästä. Seuraavaksi muuten presidentiksi valitaankin joku håmppeli, ählämi, nekke tai mikä tahansa, joka vain on vähäosaisempi kuin enemmistö, joka tekee jotain hyvinvointinsa eteen, eikä vain lusmua ja käyttäydy kuin eläin. Hellanlettas.
Herää Suomi!![]()
Miksi nykyisestä pierusta pitäisi päästä eroon, ja miksi tämä on tärkeintä? Ja miksi Niinisto on varmasti parempi vaihtoehto?Jumala sanoi:Nykyisestä pierusta pitäisi päästä eroon, se on tärkeintä. Ja parempi vaihtoehto Niinistö on varmasti.
Jumala sanoi:Nykyisestä pierusta pitäisi päästä eroon, se on tärkeintä. Ja parempi vaihtoehto Niinistö on varmasti.
Epäilyksiä? Oikeasti?
olge sanoi:Eli siis myönnyt tuohon edelliseen kommentiini?
Arvelinkin.
Touché.Oliver sanoi:Capiche.
Minun aivoni eivät sitten vain ole tarpeeksi suuret. Tai sitten aivoni ovat tarpeeksi suuret, mutta sinä heität hatusta lähinnä huvittavia väitteitä ja saat itsesi vaikuttamaan idiootilta.Jumala sanoi:Olen Halosta vastaan ja Niinistö on näistä kahdesta parempi vaihtoehto, niin. Ei tarvitse suuria aivoja sen tajuamiseen, mitä tarkoitin. Eikä myöskään siihen, että tajuaa edun kansallisesti ajateltuna.
Totta kai olisin itse kaikista paras presidentti ja mielipide-eroja olisi vähiten. Nyt tarvitsee kuitenkin valita kahdesta huonommasta se vähemmän huonompi. Capish?![]()
Knight sanoi:Minun aivoni eivät sitten vain ole tarpeeksi suuret. Tai sitten aivoni ovat tarpeeksi suuret, mutta sinä heität hatusta lähinnä huvittavia väitteitä ja saat itsesi vaikuttamaan idiootilta.
Jumala sanoi:Olen Halosta vastaan ja Niinistö on näistä kahdesta parempi vaihtoehto, niin. Ei tarvitse suuria aivoja sen tajuamiseen, mitä tarkoitin. Eikä myöskään siihen, että tajuaa edun kansallisesti ajateltuna.
Totta kai olisin itse kaikista paras presidentti ja mielipide-eroja olisi vähiten. Nyt tarvitsee kuitenkin valita kahdesta huonommasta se vähemmän huonompi. Capish?![]()
Mietitäänpä kaikki oikein yhdessä, kuka sanoi Suomen tasavallan presidenttiä pieruksi.Jumala sanoi:Niin, kumminkohan olisi.![]()
Takaisin aikuislinjalle tässä keskustelussa, taktak.