Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suomen presidentinvaalit.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

Kaipa sitä voisi toisella kierroksella käydä äänestämässä Saulia, vaikka tuskin lepakosta silti päästään...

Dr Evil sanoi:
Kaipa sitä voisi toisella kierroksella käydä äänestämässä Saulia, vaikka tuskin lepakosta silti päästään...
Hyvä, hyvä. Kaikki muutkin mallia tästä. Seuraavaksi muuten presidentiksi valitaankin joku håmppeli, ählämi, nekke tai mikä tahansa, joka vain on vähäosaisempi kuin enemmistö, joka tekee jotain hyvinvointinsa eteen, eikä vain lusmua ja käyttäydy kuin eläin. Hellanlettas.

Herää Suomi! :(

Jumala sanoi:
Hyvä, hyvä. Kaikki muutkin mallia tästä. Seuraavaksi muuten presidentiksi valitaankin joku håmppeli, ählämi, nekke tai mikä tahansa, joka vain on vähäosaisempi kuin enemmistö, joka tekee jotain hyvinvointinsa eteen, eikä vain lusmua ja käyttäydy kuin eläin. Hellanlettas.

Herää Suomi! :(

Kiinnostaako sinua oikeasti mitä Niinistö ajaa, vai haluatko vaan jonkun miespuolisen ei-vasemmistolaisen sinne mahdollisimman nopeasti? Äläs kuule hätäile.

Nykyisestä pierusta pitäisi päästä eroon, se on tärkeintä. Ja parempi vaihtoehto Niinistö on varmasti.

Epäilyksiä? Oikeasti?

Aivan yks paskan hailee kuka sinne presidentiksi pääsee... :p ei vaikuta kyllä meikäläisen elämään mitenkään.

Jumala sanoi:
Nykyisestä pierusta pitäisi päästä eroon, se on tärkeintä. Ja parempi vaihtoehto Niinistö on varmasti.
Miksi nykyisestä pierusta pitäisi päästä eroon, ja miksi tämä on tärkeintä? Ja miksi Niinisto on varmasti parempi vaihtoehto?

Varmasti täälläkin tämä linkki on jo esitetty, mutta laitetaan se muistuttamaan kuitenkin siitä miten mainio asia on ajaa kiihkeästi jotain ihmistä presidentiksi jakamaan kunniamerkkejä ja edustamaan Suomea ulkomaille.

Tähän saakka kaikki on sujunut istuvan pressan kohdalta mainiosti ja se joka kaipaa vaihtelua, kaivatkoot sitä. Onneksi emme asu kuitenkaan Ranskassa tai jenkkilässä, jossa pressalla on oikeasti valtaa ;)

Ihan sama onko Presidentillä valtaa vai ei, jostain muutoksen on lähdettävä. Väittäisin että valtaapitävän presidentin puolueella on merkitystä esimerkiksi seuraavia eduskuntavaaleja ajatellen, kaikki vaikuttaa kaikkeen kuitenkin. Jos vaikka pikkuhiljaa oikeistolaisempaan suuntaan mentäisiin ja jätettäisiin tämä ituhippi/puunhalaus/mikälie mentaliteetti jo taaksepäin.

No valittavana olevista ehdokkaista ehkäpä toivoisin Halosen voittoa, kun ei ole vasemmistoliitolla omaa ehdokasta.

Oikeistolais populistit kuten Niinistö vois painua helvettiin mun puolesta

Jumala sanoi:

Epäilyksiä? Oikeasti?

Eli siis myönnyt tuohon edelliseen kommentiini?

Arvelinkin.

olge sanoi:
Eli siis myönnyt tuohon edelliseen kommentiini?

Arvelinkin.

Olen Halosta vastaan ja Niinistö on näistä kahdesta parempi vaihtoehto, niin. Ei tarvitse suuria aivoja sen tajuamiseen, mitä tarkoitin. Eikä myöskään siihen, että tajuaa edun kansallisesti ajateltuna.

Totta kai olisin itse kaikista paras presidentti ja mielipide-eroja olisi vähiten. Nyt tarvitsee kuitenkin valita kahdesta huonommasta se vähemmän huonompi. Capish? :cool:

Ääneni saa Halonen.

Itse hyvin toimeentulevana, katson suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan ja liittoumattomuuden nousevan sekä merkittäviksi kilpailuvalteiksi, että antamaan parhaat turvatakuut tulevaisuuteen

Oliver sanoi:
Touché.

Preeria oli jälleen hiljainen. Ei kiskojen jyskytystä, ei pillin huutoa. Junasta ei ollut jäljellä muuta todistetta kuin sen kyydistä pudonneet tyhjät tynnyrit, joiden kakofoninen kolinakin oli jo aikaa sitten hiljennyt.

Jumala sanoi:
Olen Halosta vastaan ja Niinistö on näistä kahdesta parempi vaihtoehto, niin. Ei tarvitse suuria aivoja sen tajuamiseen, mitä tarkoitin. Eikä myöskään siihen, että tajuaa edun kansallisesti ajateltuna.

Totta kai olisin itse kaikista paras presidentti ja mielipide-eroja olisi vähiten. Nyt tarvitsee kuitenkin valita kahdesta huonommasta se vähemmän huonompi. Capish? :cool:
Minun aivoni eivät sitten vain ole tarpeeksi suuret. Tai sitten aivoni ovat tarpeeksi suuret, mutta sinä heität hatusta lähinnä huvittavia väitteitä ja saat itsesi vaikuttamaan idiootilta.

Knight sanoi:
Minun aivoni eivät sitten vain ole tarpeeksi suuret. Tai sitten aivoni ovat tarpeeksi suuret, mutta sinä heität hatusta lähinnä huvittavia väitteitä ja saat itsesi vaikuttamaan idiootilta.

Niin, kumminkohan olisi. :o
Takaisin aikuislinjalle tässä keskustelussa, taktak.

Jumala sanoi:

olisi kiva kuulla jotain perusteluja miksi olet Halosta vastaan. Ei sillä että olisin äänestämässä sitä ;)

Jumala sanoi:
Niin, kumminkohan olisi. :o
Takaisin aikuislinjalle tässä keskustelussa, taktak.
Mietitäänpä kaikki oikein yhdessä, kuka sanoi Suomen tasavallan presidenttiä pieruksi.

Ylös Bottom