Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Mario 3D World

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 16872
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Super Mario 3D World

Vieläkin vähän sellanen "Galaxyn jälkimainingeissa sitten tällaista"-viba, mutta kyllähän tämä kiinnostavammalta näyttää kun esim. yksikään PS4:n julkaisupeleistä ;)
 
Vastaus: Super Mario 3D World

Sellainen hytinä, että tässä on nyt se kauan odotettu killer-app, system seller, minkä Wii U olisi tarvinnut heti julkaisussa. Veikkaan, että ainakin Japanissa tulee käymään kaupaksi nyttenkin.
 
Vastaus: Super Mario 3D World

Voiko tätä peliä pelata Wiin Classic Controller -ohjaimella? Ainoa ongelma mielestäni järkälemäinen Game Pad ja toinen vaihtoehto, ruma musta xbox mainen ohjain, ei kiitos. Mutta muuten toki, ei vielä yhtään huonoa arvostelua. Huh..
 
Vastaus: Super Mario 3D World

Sellainen hytinä, että tässä on nyt se kauan odotettu killer-app, system seller, minkä Wii U olisi tarvinnut heti julkaisussa. Veikkaan, että ainakin Japanissa tulee käymään kaupaksi nyttenkin.

Jep, arvosteluja lukiessa ensimmäinen kysymys oli "missä tämä peli oli vuosi sitten?"
Kerrankin näyttää siltä, että meikäläinen oli liian pessimisti ja peli todellakin on ihan yhtä taianomainen kuin edeltäjänsäkin.
Toivon sydämestäni ettei tämä ole too little too late vaan WiiU lähtee tästä nousuun, en meinaan vielä tämän pelin takia rupea konsolia ostamaan, mutta tässä on ensimmäinen peli jonka tietäisin ostavani jos joskus kyseinen konsoli talouteen tulee. Vielä joku vastaavalaatuinen Zelda tms. "only on WiiU"-peli ja sitten pitää jo alkaa kaivamaan kuvetta :cool:
 
Vastaus: Super Mario 3D World

Voiko tätä peliä pelata Wiin Classic Controller -ohjaimella? Ainoa ongelma mielestäni järkälemäinen Game Pad ja toinen vaihtoehto, ruma musta xbox mainen ohjain, ei kiitos.

Oletko koskaan pelannut mitään Gamepadilla, vai perustuuko tämä pelkästään ennakkoluuloihin? Jos ja kun pääset ajan kanssa testaamaan Gamepadia, tulet huomaamaan, että ohjain sopii täydellisesti käteen, eikä ole mitenkään raskas, tai hankala. Hetken kuluttua et edes ajattele piteleväsi mitään "erikoisohjainta", vaan pelaaminen tapahtuu ihan samalla tavalla, kuin perus padilla.

Toivon sydämestäni ettei tämä ole too little too late vaan WiiU lähtee tästä nousuun, en meinaan vielä tämän pelin takia rupea konsolia ostamaan, mutta tässä on ensimmäinen peli jonka tietäisin ostavani jos joskus kyseinen konsoli talouteen tulee. Vielä joku vastaavalaatuinen Zelda tms. "only on WiiU"-peli ja sitten pitää jo alkaa kaivamaan kuvetta :cool:

Jos minulla ei olisi vielä Wii U:ta, niin nyt sellaisen ostaisin. Laite tarjoaa tällä hetkellä next-gen laitteiden parhaimman pelivalikoiman (mikä ei tietty ole vielä paljoa sanottu) ja vieläpä aivan heittämällä. 3D World näyttäisi olevan se ainoa todellinen "system seller" tällä hetkellä, mutta laadukkaita ja hankkimisen arvoisia pelejä laitteelle löytyy kuitenkin jo useampia, kuten The Wonderful 101, Zelda WW HD, Lego City Undercover ja vuoden parhaimpiin pelijulkaisuihin lukeutuva Pikmin 3.
 
Vastaus: Super Mario 3D World

Vahvasti on Mario avannut arvostelurintamalla. Arvelinkin, että ne ensimmäisinä näytetyt teaserit yms. eivät kerro itse pelistä juuri mitään. Ja niinhän siinä kävikin, että mitä enemmän pelistä alkoi saamaan tietoa, sen paremmalta ja monipuolisemmalta se rupesi vaikuttamaan. Vaikka Galaxyista pidinkin, vaikuttaa tämä olevan SE Mario-peli, jota olen Sunshinesta lähtien odotellut.

Moninpelin suhteen en odota mitään, mutta sekin vaikuttaisi olevan kunnossa. En tarkoita tällä, että suhtautuisin asiaan negatiivisesti - en vain uskalla odottaa mitään, kun siitä ei ole kokemusta. Nyt kun vain pääsisi itse käsiksi peliin.
 
Vastaus: Super Mario 3D World

Sietämätöntä tämä hypeen hillitseminen. Suuri helpotuksen tunne tuli noista peliä ylistävistä arvosteluista ja mikä parasta: Peli ei kuuleman mukaan ole liian helppo, vaan vaikeusaste olisi nsmbu:kin haastavampi kahden ensimmäisen maailman jälkeen.
 
Vastaus: Super Mario 3D World

Minäkin olen ihan täpinöissäni tästä. Tulis jo, tulis jo, tulis jo... Erittäin vahvan pelivuoden yksi vahvimmista GOTY-ehdokkaista.
 
Vastaus: Super Mario 3D World

Tämä on kaikkien aikojen Mario moninpeli. Sitä ei ole tehty yksinpeliksi. IGN-arvostelussakin arvostelija kertoi ettei ole vuosiin kokenut tälläisiä tunteita (moninpelin hauskuus, hulluus, hektisyys).

Mario pelkkänä yksinpelinä = menettää paljon...
 
Vastaus: Super Mario 3D World

Jos minulla ei olisi vielä Wii U:ta, niin nyt sellaisen ostaisin. Laite tarjoaa tällä hetkellä next-gen laitteiden parhaimman pelivalikoiman (mikä ei tietty ole vielä paljoa sanottu) ja vieläpä aivan heittämällä. 3D World näyttäisi olevan se ainoa todellinen "system seller" tällä hetkellä, mutta laadukkaita ja hankkimisen arvoisia pelejä laitteelle löytyy kuitenkin jo useampia, kuten The Wonderful 101, Zelda WW HD, Lego City Undercover ja vuoden parhaimpiin pelijulkaisuihin lukeutuva Pikmin 3.

Noh, makuja ja tilanteita on monia, mistä esimerkkinä se etten harkitsisikaan lopussa mainitsemiesi pelien ostamista, mitä nyt Pikmin 3 saattaisi ehkä kenties joskus tarttua hyllyyn. Tosiaan jossain täysin hypoteettisessa tilanteessa jossa saisin esim. väliaikaisasunnon ja sinne yhden next gen -koneen käytettäväksi seuraavaksi 4kk ajaksi varmasti valitsisin Wii U:n, mutta henkilökohtaisesti konsolit on mulle sijoituksia tulevaisuuteen ja just nyt en pistäisi Wii U:n hinnan verran rahaa likoon sen puolesta, että koneelle julkaistaan ylipäätään mitään parin vuoden päästä.
Mutta siksi tosiaan onkin niin upeaa että konsoli sai nyt vihdoin ensimmäisen megapelinsä, toivotaan että nyt alkavat konsolit liikkumaan.

Meikäläistä vähän hämää tuo moninpeli, Mariot on mulle jo ysärin alusta olleet yksinpelejä, tai siis onhan niitä kaksistaankin pelattu, mutta vuorotellen. Noh, eiköhän tätäkin tulisi jonkin verran moninpelinä väännettyä ja nauretua, mutta toivottavasti kokemus ei ole yksinpelinä ihan rampa. Hauskalta näyttää kyllä. Tajusin muuten olevani ekaa kertaa n. 20 vuoteen tilanteessa jossa Nintendon konsolille julkaistaan hittipeli jota en pääse pelaamaan kuin kenties tulevaisuudessa :D
 
Vastaus: Super Mario 3D World

Ajattelin ensin jättää Wii U:n mahdollisen hankinnan Bayonetta 2:n julkaisuun, kun Mariostakin oli tullut vähän sellaista Nintendon omaa CoD -tyylistä ryöstöviljelyä, mutta mutta... Mertarantaa lainatakseni: "taivas varjele, mitä sieltä tulee!" :D

Magic is back. Huh, mikä helpotus. Täytyy ehkä kirjoittaa aiheesta kirje joulupukille.
 
Vastaus: Super Mario 3D World

Jumanlauti kuinka tuli kylmiä väreitä tuosta julkaisutrailerista. Jos haluaa tilata netistä julkaisu päiväksi kannattaa kokeilla Coolshoppia itse ainakin pistin verkkokaupan hinnalla tilaukseen. Riittää että sanoo chätissä niille että löytyy halvemmalla. Lähettävät jo Keskiviikkona et varmasti on Perjantaina perillä.
 
Vastaus: Super Mario 3D World

Itse en pystynyt katsomaan julkaisutraileri kuin muutaman sekuntin. Sellaista luovuuden ilotulitusta tulossa, En halua nähdä kaikkia yllätyksiä. Mutta Wau! mikä traileri.. Ainoa selkeä pelko on enää se millä ohjaimella tätä kannattaa pelata?

- Classic Controller (Wii)
- Wii U Nunchuck apuohjain
- Wii U lisäohjain
- Wii U Remote Plus
- Wii U GamePad
- Wii U Pro Controller

Mielestäni GamePad on aivan liian massiivinen, joten olen miettinyt saisiko tuon Classic Controllin kiinni koneeseen. Entä onko tuo rumilus (Wii U Pro Controller) peliohjaimena mistään kotoisin. Se miksi en pidä GamePadista on se että se on niin järkälemäinen ja toivoisin käsiini vain jotain kevyttä ja liikuteltavaa, kuten pleikan ja xboxin ohjaimet.
 
Vastaus: Super Mario 3D World

Se miksi en pidä GamePadista on se että se on niin järkälemäinen ja toivoisin käsiini vain jotain kevyttä ja liikuteltavaa, kuten pleikan ja xboxin ohjaimet.

Oletko koskaan pelannut mitään Gamepadilla, vai perustuuko tämä pelkästään ennakkoluuloihin? Jos ja kun pääset ajan kanssa testaamaan Gamepadia, tulet huomaamaan, että ohjain sopii täydellisesti käteen, eikä ole mitenkään raskas, tai hankala. Hetken kuluttua et edes ajattele piteleväsi mitään "erikoisohjainta", vaan pelaaminen tapahtuu ihan samalla tavalla, kuin perus padilla.

EDIT: jos Gamepadilla pelaaminen tuntuu jotenkin vastenmieliseltä ajatukselta, niin kannattaa tosiaankin harkita toiseen kertaan koko konsolin hankkimista, sillä lähestulkoon kaikkia Wii U-pelejä pelataan Gamepadilla ja ohjain on myös kantavassa roolissa koko konsolin konseptissa. Ilman Gamepadia Wii U-kokemus jää hyvinkin vajaaksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom