Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Mario Advance 2 myy!

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
http://www.makiil5.pp.fi/uutiset_sma2myynti.htm

--
Denkegin myyntitilastojen mukaan juuri Japanissa julkaistu Game Boy Advance-peli Super Mario Advance 2 on myynyt kuuden ensimmäisen myyntipäivänsä aikana todella kunnioitettavat 126,918 kappaletta ottaen täten toisen sijan myydyimpien pelien listalla Japanissa.
--

Kerrassaan upeita myyntilukuja ja on vain ihmeteltävä, miten kymmenen vuotta vanha peli voi yhä pärjätä noinkin hyvin? (vastaus = Super Mario World on mahtava peli vielä nykystandareillakin)

Ja tämän varmaan kaikki ostavat?

- Esa
 
Kyllähän tuo ostoslistalle menee, toivottavasti vaan rahat riittää kun on niin paljon ostettavia pelejä. Kyllähän tuo alkuperäinenkin SMW riittää minulle siinä tapauksessa :) Mitäs uutta tässä Advance-versiossa on?
 
Minun tietojeni mukaan Super Mario Advance 2 on TÄYSIN identtinen SNES-version kanssa, eikä uudistuksia ole. Tosin mukana on kyllä ensimmäisessä SMA-pelissä nähty Mario Bros-moninpeli, mutta silti.

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Minun tietojeni mukaan Super Mario Advance 2 on TÄYSIN identtinen SNES-version kanssa, eikä uudistuksia ole. Tosin mukana on kyllä ensimmäisessä SMA-pelissä nähty Mario Bros-moninpeli, mutta silti.

Hmm... täytyy sitten pistää harkintaan uudelleen kun tuo SNES veriso löytyy jo. Toivottavasti seuraava Mario peli GBA:lla on kokonaan uusi! :) Tai edes SMW2: Yoshi's Island! :D
 
Trevor: sinähän olet Sonic-miehiä! :p

Guardian Viper: Ehdottomasti! SMW2 on ehdottomasti paras Mario-peli.. Super Mario Bros 3:n jälkeen!

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Guardian Viper: Ehdottomasti! SMW2 on ehdottomasti paras Mario-peli.. Super Mario Bros 3:n jälkeen!

Noh, minun mielestäni ei ole alkuperäisen SMB:n voittanutta Mariota. Hyvin lähelle kyllä nämä muut Mariot ovat päässet! Mario 64:kin on mielestäni myös todella mahtava (tosin ei ehkä ihan taida tulla GBA:lle... :D)
 
Rahastusta. Olisivat voineet pistää edes pari lisäkenttää tai jotain... Noh, kyllä kai minun on pakko tuokin peli ostaa ja pelata vielä pari kertaa läpi, onhan se kuitenkin paras Mario.

Saa Nintendo tuoda sitten Yoshi's Islandinkin GBA:lle. Jäin siinä joskus viimeiseen pomoon...
 
Itse haluaisin tuon Yoshi's Islandin GBA:lle sen takia kun en sitä paljoa ole kerennyt pelata (tosin olen katsellut vierestä paljonkin kun muut ovat pelanneet). Yoshi's Story N64:lla oli mielestäni aika pettymys verrattuna siihen vähäänkin mitä pääsin kokeilemaan SMW2:ta...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Noh, minun mielestäni ei ole alkuperäisen SMB:n voittanutta Mariota. Hyvin lähelle kyllä nämä muut Mariot ovat päässet! Mario 64:kin on mielestäni myös todella mahtava (tosin ei ehkä ihan taida tulla GBA:lle... :D)

That's the spirit! Ykkönen oli rautaa myös SNESin Mario ruletti kuten N64:kin. Nämä väli Mariot (2,3,Yoshi's Island) eivät oikein ole yltäneet ah niin ihanien alkuperäisten tasolle! Mutta kuten sanottua, tottakai se SNESinkin Mario löytyy ihan aitona tuolta hyllystä (pelivuorossa heti kun saadaan kaverin kaa Super Probotector läpi =), joten eipä täydy ostaa sitä GBA:lle.
 
Henkilökohtaisesti en malta odottaa uutta Mario-peliä GameCubelle, mutta tämä menee hieman offtopic, koska GBA-boardilla ollaan.. ;)

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Henkilökohtaisesti en malta odottaa uutta Mario-peliä GameCubelle, mutta tämä menee hieman offtopic, koska GBA-boardilla ollaan.. ;)

- Esa
Joo, näytti tuo GC:n Mario aivan uskomattoman hienolta ja todella vauhdikkaalta, tuli vallan Sonic mieleen. :)
Kyllä tuota Super Mario Worldia on tullut kaverilla pelattua ja paljon onkin, joten onhan se odottamisen arvoinen. Millonkohan Super Mario 3 kääntyy GBA:lle?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck

Millonkohan Super Mario 3 kääntyy GBA:lle?

Sitä ei ole vielä virallisesti ilmoitettu, joten saahan nähdä. Ottaen huomioon kuitenkin Mario-pelien nosteen edelleen olevan varsin korkella, tulemme varmasti näkemään lisää joko vanhoja tai uusia Mario-pelejä GBA:lla..

- Esa
 
Sais tulla myös joku uus Mario... Kyllhän nää vanhatkin kelpaa, mutta ne on jo pelattu ainakin kertaalleen jo läpi (SMW2:ta lukuunottamatta minun tapauksessani) :) Tuo Cube-Mario oli kyllä ihan siistin näköinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan McKiller
Millos toi Super mario advance 2 tulee Suomeen?Tai yleensä japaniin?

Super Mario Advance 2 on asetettu julkaistavaksi Suomessa samaan aikaan kuin muuallakin Euroopassa eli 22.3.2002.

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Sais tulla myös joku uus Mario... Kyllhän nää vanhatkin kelpaa, mutta ne on jo pelattu ainakin kertaalleen jo läpi (SMW2:ta lukuunottamatta minun tapauksessani) :) Tuo Cube-Mario oli kyllä ihan siistin näköinen.

Itse olen hakannut kaikki Mario-tasoloikkapelit vähintään viiteen kertaan läpi jokaisen, joten uutta Mario-seikkailua odotellaan tässä erittäin kovasti..

- esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi


Itse olen hakannut kaikki Mario-tasoloikkapelit vähintään viiteen kertaan läpi jokaisen, joten uutta Mario-seikkailua odotellaan tässä erittäin kovasti..

- esa

Osaatko sanoa onko GB:N Mario Land 2 mistään kotoisin? Sitä kun en ole kokeillut... (tuli tämä peli mieleen kun kaivoin vanhoja GB-pelejäni ja löysin Mario Land 1:n) :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Osaatko sanoa onko GB:N Mario Land 2 mistään kotoisin? Sitä kun en ole kokeillut... (tuli tämä peli mieleen kun kaivoin vanhoja GB-pelejäni ja löysin Mario Land 1:n) :)

Kyllä Mario Landit ovat kanssa todella asiallisia, tosin eivät NES/SNES/N64-Mariojen tasoisia. Erittäin hauskaa ajanvietettä kuitenkin. :)

- Esa
 
Ylös Bottom