Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Mario Advance 2 myy!

Kyllä tuo pitää ostaa. Sonic Advancea tosin odotan himpun verran enemmän, koska peli on uusi eikä vain konversio, ja Sega-miehiä tässä ollaan oltu Megadriven ajoilta asti ;)
 
Tästähän saadaan varsin mukana Sonic Advance vs. Super Mario Advance 2-kilpailu/vertailu... pitääpä väsätä artikkelista sitten joskus jopa erikoisartikkelia tai vastaavaa..

- Esa
 
Sonic vs. Mario

Ensin oli Mario. Sitten tuli vastavetona Segalta Sonic. Putkimies ja siili. Hmmm... :D

Noh, itse en mene pistämään kumpaakaan toisen edelle, sillä kummankin sarjan pelit ovat loistavia, vaikkakin poikkeavat toisistaan aikalailla. Soniceissa on mielestäni vauhdin huumaa mitä ei Mariossa ole, kun taas Mariossa on sitten jotain muuta, mitä en oikein osaa sanoiksi pukea. Saattaa olla tietenkin että kun noita Mario-pelejä ON tullut tahkottua enemmän kuin Soniceja niin ne ovat sittenkin ehkä enemmän "minun juttuni". Tai en tiedä. Sen sanon että jos Sega ja Nintendo tekisivät yhdessä tasoloikkapelin niin siitä tulisi varma hitti ja klassikko!
 
Tahtoo tahtoo tahtoo vanhoja sekä uusia marioita ja paljon,
mutta yksi peli minkä haluaisin olisi Zelda a link to the past tai sitten uusi zelda Gba:lle tosin juurihan on ilmestynyt kaksi peliä gameboylle , mutta kun en ole niitä vielä tajunnut ostaa =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Roary
Tahtoo tahtoo tahtoo vanhoja sekä uusia marioita ja paljon,
mutta yksi peli minkä haluaisin olisi Zelda a link to the past tai sitten uusi zelda Gba:lle tosin juurihan on ilmestynyt kaksi peliä gameboylle , mutta kun en ole niitä vielä tajunnut ostaa =)
Kyllä GBA:llekin vielä Zeldoja tulee, siitä olen varma. Kunhan Nintendo vaan saa nuo tärkeimmät GC-pelinsä valmiiksi, niin sen jälkeen varmaan.
 
halutahan saa tietty kaikenlaista, mutta eri asia sitten on, tulevatko pelit gba:lle vai eivät.

nooh, kyllä me uusi zelda vielä nähdään, mark my words.

- Esa
 
Ylös Bottom