Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Mario Galaxy 2 [Wii]

Vastaus: Super Mario Galaxy 2 [hype]

Piti oikein itsekin tarkastaa.. Mulla ekassa SMG:ssä 73 tähteä, eikä niistäkään kaikki super-helppoja olleet.. En tosin löytänyt miten kauan mulla meni noiden keräämiseen.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy 2 [hype]

Tää on se peli miksi on pakko pummia isobroidilta Wii lainaan hetkeksi vaikka XO-mies olenkin.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy 2 [hype]

Hei. Jos haet peleiltä vaikeusastetta niin ihmetyttää hieman että lopetit Mario Galaxyn ensimmäisten helpohkojen 60 tähden jälkeen. Tuohan on vähän niinkuin kasuaalimmalle pelailijalle tarkoitettu välietappi. 120 niitä tähtiä ekassa Galaxyssä on (tai itseasiassa 121 kun kunnolla jaksaa tahkota) ja osa niistä on kyllä oikeasti melko kiperiä.
Hei. Sanoinko hakeneeni vaikeusastetta kyseisestä pelistä? 60 tähteä vain nyt sattui tulemaan ehkä turhan nopeasti omasta mielestäni ja tulipahan sitten mainituksi.

Galaxy teema ei yleisestikään kiinnostanut ja kaveriltahan tuo vain oli lainassa.

Ja 120 tähdestä... sori, sama setti Luigilla ei kiinnostanut loppujen lopuksi.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy 2 [hype]

Olen yllättynyt tavallaan näinkin kriittisistä kommenteista (eka Mario Galaxy), mutta toisaalta en mikään Mario-veteraani varsinaisesti olekaan. Ja en ole sitä koulukuntaa, että kaikki tähdet haluaisin kerätä (tosin jos olisi trophyt tms, niin asia voisi olla toinen.. ;) ).

Mutta jotenkin eka Mario Galaxy oli mulle sellainen harvinainen "10/10" -peli (ei täydellinen kuitenkaan - ja itse antaisin sille varmaan 9,5/10 jos joku nro olisi pakko antaa) ja myös peli, jonka suunnittelun ilmiömäisyyttä ei voi kuin ihailla.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy 2 [hype]

Ja 120 tähdestä... sori, sama setti Luigilla ei kiinnostanut loppujen lopuksi.

Väärin. Alkuperäisessä Galaxyssa oli 120 tähteä jo ainoastaan Mariolla kerättävänä, sama setti sitten Luigilla, eli maksimissaan 120 + 120 + 1 = 241. Lasken itse tuon 120 olevan se "oikea luku" koko pelille. ;) Minusta pelillä oli ihan sopiva määrä pituutta, jos jäi keräämään kaikki tähdet (siis 120, ei 241).

En oikeastaan pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka pitivät Sunshinesta, mutta eivät Galaxysta. Galaxy oli vaan PAAALJON parempi, Sunshinessa oli vähän turhan paljon hyvin rasittavia kohtia ja ihan selkeitä suunnitteluvirheitä. Mutta preferaationsa kullakin. Olihan se Sunshinen letku ja aurinkorannat ihan kivoja, mutta aika nopeasti nähty. Itselleni peli oli kamala pettymys. Itse määrittelen Marion hyvyyden juuri sillä, jaksaako pelistä kerätä se Bowseriin asti vaadittavat 60, vai kaikki pelin tähdet. Sunshinesta jaksoin kai 68.

Hieman mainostan kilpailevaa sivustoa, mutta omia ennakkotunnelmiani voi lukaista kakkosesta täältä: V2.fi | Super Mario Galaxy 2
 
Vastaus: Super Mario Galaxy 2 [hype]

eli maksimissaan 120 + 120 + 1 = 241.

120+120+1+1=242 itseasiassa, emmehän halua unohtaa Luigia... Siitä Star Festival-tehtävästä taisi muistaakseni tulla hauska kuva palkinnoksi Wii Message Boardille :)

Mutta Galaxy kakkosta odotan toki, varsinkin vaikeustason nostosta olen innoissani ;)
 
Vastaus: Super Mario Galaxy 2 [hype]

Väärin. Alkuperäisessä Galaxyssa oli 120 tähteä jo ainoastaan Mariolla kerättävänä, sama setti sitten Luigilla, eli maksimissaan 120 + 120 + 1 = 241. Lasken itse tuon 120 olevan se "oikea luku" koko pelille. ;) Minusta pelillä oli ihan sopiva määrä pituutta, jos jäi keräämään kaikki tähdet (siis 120, ei 241).

En oikeastaan pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka pitivät Sunshinesta, mutta eivät Galaxysta. Galaxy oli vaan PAAALJON parempi, Sunshinessa oli vähän turhan paljon hyvin rasittavia kohtia ja ihan selkeitä suunnitteluvirheitä. Mutta preferaationsa kullakin. Olihan se Sunshinen letku ja aurinkorannat ihan kivoja, mutta aika nopeasti nähty. Itselleni peli oli kamala pettymys. Itse määrittelen Marion hyvyyden juuri sillä, jaksaako pelistä kerätä se Bowseriin asti vaadittavat 60, vai kaikki pelin tähdet. Sunshinesta jaksoin kai 68.

Hieman mainostan kilpailevaa sivustoa, mutta omia ennakkotunnelmiani voi lukaista kakkosesta täältä: V2.fi | Super Mario Galaxy 2


AInakin mulle Sunshine ja itseasiassa koko camecube oli pettymys. Super Mario 64 oli sitä jotain ja oli nuiitä harvoja pelejä joita jaksoin tahkota ja hankin kaikki 120 tähteä. Pidän kyllä Galaxya huippupelinä vaikka en itsekkään ole paljoa yli 60 tähteä jaksanut kerätä. Ja varmasti hankin Galaxy 2:sen.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy 2 [hype]

120+120+1+1=242 itseasiassa, emmehän halua unohtaa Luigia...

Ah, jotenkin oletin, että tuo ylimääräinen tähti on kerättävissä vain Luigilla. :) Itse kun ei ole ehtinyt ihan sitä toista kertaa kahlaamaan peliä läpi, kun ollut konsoli sen verran monta kertaa lainassa veljellä.

Super Mario Galaxy 2 on kyllä kovassa odotuksessa, ja sen kävin eilen ennakkotilaamassakin.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy 2 [hype]

120 tähteähän saa kerättyä ihan pelkällä Mariolla. Jos Luigilla kerätyt laskee mukaan niin tuo sitten tuplana.
Niin, 120 tähdestähän saa Luigin pelattavaksi.

Sama setti Luigilla (tai sillä pelailu ylipäätänsä) ei jaksanut kiinnostaa.

Arcane sanoi:
En oikeastaan pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka pitivät Sunshinesta, mutta eivät Galaxysta. Galaxy oli vaan PAAALJON parempi, Sunshinessa oli vähän turhan paljon hyvin rasittavia kohtia ja ihan selkeitä suunnitteluvirheitä. Mutta preferaationsa kullakin. Olihan se Sunshinen letku ja aurinkorannat ihan kivoja, mutta aika nopeasti nähty. Itselleni peli oli kamala pettymys.
Se nyt vain sattui olemaan astetta vaikeampi ja itse tykkäsin siitä lämpimästä fiiliksestä mitä peli toi todellakin. Delfino Plazan teema ei vain koskaan kulu loppuun. :cool:

Ja Yoshikin oli siinä mukana. =3

Onneksi tämä hahmo löytyy SMG kakkosesta. Söpö kuin mikäkin ja erittäin hyödyllinen apuri. Se vesiruiskutus näytti hauskalta. =D
 
Vastaus: Super Mario Galaxy 2 [hype]

Katsoin videoarvostelun, ja jopa minä (joka en ole ikinä 3d marioista innostunut) tahdon tämän pelin. Uskomaton mies tämä Miyamoto :confused:
 
Vastaus: Super Mario Galaxy 2 [hype]

Onko toi määrä M ja L veljesten yhteenlaskettU?Vai onko noi eri tehtävätähtiä kaikki?
 
Vastaus: Super Mario Galaxy 2 [hype]

Tiivistäkääpä tällaiselle täysin ummikolle: miksi Galaksimarjo (ensimmäinen) ansaitsee 10/10 pistettä ja ostoleiman? Itse en ole mitenkään päässyt Wiin omistajana näihin sisään, vaikka Mario Kart ja SSBB maittaakin mansikalle.

Metacritichän on kummalekin pelille törkeän korkea 98. Haluaisin kuulla ikäänkuin pähkinänkuoressa, miksi?
 
Vastaus: Super Mario Galaxy 2 [hype]

Tiivistäkääpä tällaiselle täysin ummikolle: miksi Galaksimarjo (ensimmäinen) ansaitsee 10/10 pistettä ja ostoleiman? Itse en ole mitenkään päässyt Wiin omistajana näihin sisään, vaikka Mario Kart ja SSBB maittaakin mansikalle.

Metacritichän on kummalekin pelille törkeän korkea 98. Haluaisin kuulla ikäänkuin pähkinänkuoressa, miksi?

Itse arvostelen monesti Nintendon toimintaa ja varsinkin pelien laatua, mutta Nintendon omat pelit ovat aina olleet rautaa. Mario vielä niistä ylitse muiden IMO.

Mario Galaxya olen saanut pelata kohtuullisen paljon vaikka en Wiitä omistakaan, ja jos tasohyppelygenrestä puhutaan niin 98 on liian alhainen arvosana. Jos tässä genressä on joskus ollut kympin peli, se on Mario Galaxy.

Jos jostain syystä kyseinen genre ei niin nappaa, niin ehkä tämä on vain yksi hyvä peli muiden joukossa. Vaikea sitä on tietenkin sen tarkemmin perustella, mutta jos tekee kaikki asiat paremmin kuin kilpailijat niin silloin on kehunsa ansainnut.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy 2 [hype]

Jees, en siis Galaxya omista, mutta olen tuota joskus testaillut, enkä mitenkään hypähtänyt innosta. Pitäisi varmaan antaa mahdollisuus, jotta ymmärrän moisen hehkutuksen paremmin.
 
Ylös Bottom