Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Mario Galaxy

Vastaus: Super Mario Galaxy

Nelisenkymmentä tähteä kasassa, kyllä haastetta alkaa olemaan jo sopivasti, varsinkin piilotetuissa tehtävissä. Uinti/sukeltelu on ainoa ärsyke, mutta eipä sitä ole liikaa tarvinnut harrastaa onneksi. Pelin kenttäsuunnittelu on jotain aivan käsittämättömän upeaa. Samoin musiikit.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

On kyllä viehättävä peli, monet kerrat olen meinannut heittää Wii:llä vesilintua, mutta Mario Galaxy on kuin raikas hengähdys kaikkien Xboxin tappopelien jälkeen. Se on kaunis katsoa (jopa isolla taulutv:llä!), vielä kauniimpi pelata, mielikuvitus, musat, aivan uskomaton kokemus, tämä on sitä Nintendoa jonka muistan Nesin/Snesin ajalta. Diggaan, 10 pojoa.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

pasane sanoi:
Uintikentät ei oikeen nappaa, mutta muuten kyllä.

Uintikentät on kieltämättä aika skeidaa. No onneksi niitä ei ole paljoa.
Musat rulz :)
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Pibe sanoi:
Uintikentät on kieltämättä aika skeidaa. No onneksi niitä ei ole paljoa.

Jooh, ei nuo uimareissut ole mitään superherkkua ole olleet (paitsi ylisiisti Sea Slide Galaxy).

Fiilikset ovat vielä 75 tähdenkin jälkeen katossa. On tää vaan niin jumalaisen hyvä.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Minusta uimakentät ovat ihan toimivia ja uiminen yleensäkin. Mikä niissä on huonoa? Eivät ne kyllä pelin parhaasta päästä silti ole.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Ihan hyvinhän ne skulaavat. Varsinkin, kun yleensä on kilppari menoa nopeuttamassa.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Uimaohjauksessa ei ole jäljellä mitään normaalin ohjauksen näppäryydestä, ja vesikenttien suunnittelukin on jäänyt pahasti muiden kenttien kekseliäisyyden varjoon. Siinä missä maalla Mario on valtavasti keskivertoihmistä atleettisempi, vedessä hänellä tuntuu olevan virtahevon eleganssi ja sopulin suunnistustaito. Lisäksi vesikenttiin on jotenkin osunut tylsää musiikkiakin. Missä on kaikki vedenalainen ihmetys? Jo keskivertoa kaladokkaria katsomalla huomaa, että tällä saralla Galaxy on alittanut riman selvästi.

Yleisesti ottaen Galaxyn musiikit ansaitsevat runsaasti kiitosta, säveltäjät ja orkesteri ovat loihtineet paljon komeita, kekseliäitä ja kauniita kappaleita. Kerrankin Nintendo on panostanut musiikkiin kunnolla.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Tämä on ainvan mahtava peli! Zeldan ja Super Paper Marion jälkeen ei ole wiilläkään ollut mitään virkaa.
Kun keräät 120 tähteä ja voitat Bowserin saat ilmoituksen, että olet avannut uuden hahmon, jolloin voit pelata Luigilla pelin uudestaan läpi ja avata Grand Finale galaxin.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Täydellinen kuvaus uimisesta mahewcoro, ei mitään lisättävää :D
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Paljokos tähtiä Konsolifiniläisillä on kerättynä?
Itselläni tällähetkellä sellainen reilu 80. Saapas nähdä jaksanko nyt kerätä noita kaikkia vielä ihan samantien, ehkä sitten joskus tulevaisuudessa.

Ja hell, eipä tämä mitenkään Galaxyyn oikein liity, mut jumahell jos joku tietää mistä Suomessa (mieluiten ihan jostain verkkokaupasta) voi ostaa tollasen Mario lätsän, sellanen punainen lippis missä on se "M" logo siinä päällä niin kertokaapa äkääsesti.

Nyt ku oon Kalaksista niin innoissani niin voisin tuollaisen vielä ihan piruuttain ostaa :D
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Lopettelin justiin ja 40 tähteä kasassa. Uusia kenttiä puskee huimaa tahtia.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Täällä on 107 kasassa, kaikki muut paitsi lopussa avautuvat uudet haasteet vetämättä.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Linkitys sanoi:
Täällä on 107 kasassa, kaikki muut paitsi lopussa avautuvat uudet haasteet vetämättä.

Onkos haastetta piisannut enemmän nyt kun olet pelissä jo aika loppusuoralla? Liiallinen helppous on ilmeisesti ainoa suurempi miinus tämän pelin kohdalla. Itse en vielä Wiitä omista, mutta tämän pelin takia sen joutuu varmasti jossain vaiheessa kantamaan kaupasta kotiin.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

maagiset sanoi:
Onkos haastetta piisannut enemmän nyt kun olet pelissä jo aika loppusuoralla? Liiallinen helppous on ilmeisesti ainoa suurempi miinus tämän pelin kohdalla. Itse en vielä Wiitä omista, mutta tämän pelin takia sen joutuu varmasti jossain vaiheessa kantamaan kaupasta kotiin.
Minulla on tällä hetkellä 112 tähteä ja nyt olen hinuttanut yhtä tehtävää jo pitemmän aikaa, tosin nyt jo väsynein silmin että ei tuokaan välttämättä niin vaikea ole mitä se nyt minulle on. Kohta on vissiin pakko lopettaa ennen kun joku paikka hajoaa, meinaa mennä hermot. Muutamaa tehtävää lukuunottamatta aikalailla helposti tuonnekin asti menty.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Kaikki tehtävät mennyt heittämällä läpi. Olen toki vähän kyvykkäämmän pelaajan puolelta, mutta ei tässä kyllä yhtään mitään haastetta ole ollut. Tasan yhden kerran olen joutunut hetken etsimään piilotettua tähteä kentästä, mutten olen periaatteessa juoksemalla läpi saanut kaiken.

Kerkiän vasta keskiviikkona tai torstaina hakemaan nuo loput tähdet - niissä voi olla vähän haastetta, mutta niissäkin enimmäkseen varmasti vain etsimisen kanssa.

Missäs kurimuksella jökkii, joissain noista
purppurakolikkotehtävistä vai?
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Nyt on 120 tähteä.
Linkitys sanoi:
Missäs kurimuksella jökkii, joissain noista
purppurakolikkotehtävistä vai?

Juu, purppurahojen kerääminen Dreadnought Galaxyssa oli pahin päänhajottaja. Samassa kentässä se roskien hävittäminen oli kanssa eka hankala mutta kun tajusin sen jujun niin meni läpi ekalla kerralla.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Taitavammille pelaajille lohduksi, vähemmän taitaville ehkä kammoksi [iso spoileri]:

120 tähteä kerättyään peliä voi pelata Luigilla, joka on huomattavasti liukkaampi liikkeissään, eli hankalampi hallittava.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Mario Galaxy

Tautofonia sanoi:
Taitavammille pelaajille lohduksi, vähemmän taitaville ehkä kammoksi [iso spoileri]:

120 tähteä kerättyään peliä voi pelata Luigilla, joka on huomattavasti liukkaampi liikkeissään, eli hankalampi hallittava.
Kerroin tuon jo eilen jos olisit vähän ylempää lukenut.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Vatex! sanoi:
Kerroin tuon jo eilen jos olisit vähän ylempää lukenut.
Huomasin kyllä, mutta ajattelin mainita tuon asian tuomasta lisähaasteesta. Itse ainakin jaksan pelata pelin toiseenkin kertaan läpi, jahka saa vain aikaa tehtyä. Ehkä sitten joululomalla... :)
 
Ylös Bottom