Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juuri näin
Tervetuloa Fwank
Täysin samat ajatukset. Pelkästään tämä on jo ainut hyvä syy hankkia Wii.No niin, pääsinpä itsekin viimein Galaxyyn käsiksi. Hiukkasen myöhässä olen liikenteessä, mutta vanhaa kliseetä lainatakseni täytyy sanoa, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Meno nimittäin vaikuttaa erittäin mukavalle. Hyvää vaihtelua tälläiselle räiskinnällä kyllästetylle Boxi- pelurille. Graafinen antikin oli meikäläiselle erittäin positiivinen yllätys, vaikka eihän se missään nimessä pääasiassa ole. Tyylikästä grafiikkaa on kuitenkin yllättävää kyllä mielyttävämpää katsella.
Kuudes päiväs?Mulla tuli noin 13 tunnissa vedetyks se läpi.Ainakin Wiin peliaika-listan mukaan...Ja ei,en vetänyt sataprosenttisesti vetäny.Kuka nyt siinä ajas vetäis nii paljo tähtii?!Tuli pelattua läpi kuudessa päivässä. Vaikeita kohtia oli ihan sopiva määrä. Osa pomotaisteluista oli haastavia, mutta ei enään toisella/kolmannella kerralla. Tähän olisi saanut laittaa kunnon moninpelin, niinkuin SMB3:ssa. Omasta mielestäni se olisi ollut toimiva ratkaisu.
Loppujen lopuksi ihan pelaamisen ja kokeilemisen arvoinen peli.
Kuudes päiväs?Mulla tuli noin 13 tunnissa vedetyks se läpi.Ainakin Wiin peliaika-listan mukaan...Ja ei,en vetänyt sataprosenttisesti vetäny.Kuka nyt siinä ajas vetäis nii paljo tähtii?!
Mutta ihan kokeilemisen arvoinen peli.
Ei sitte varmaan oo nintendo vetany tata pelii lapi ku 4 povser on niin piip vaikee. Ja meneminenkin on niin piip vaiketa.
Mistähän mahtaisi saada tämän pelin halvalla?
Bowserko vaikee?
Melko vanhan aiheen yrität nostaa
No ei ollut kovin vaikee, mutta vähän nintendo teki tyhmästi kun kaksi samanlaista pomoa peräkänaa.