Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Mario Galaxy

Vastaus: Super Mario Galaxy

Joo, toinen oli battleship. Battleship oli siis vaikeampi näistä kahdesta. Helpommasta en tykännyt vain sen takia, että ko. tähti oli mielestänli liian helppo. :p

Olen täysin samoilla linjoilla kanssasi.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Linkitys sanoi:
Oliko tuo vika haaste pahakin?
Tarviikohan tätä ees pistää spoileriin. Laitetaan nyt kuitenkin varmuuden vuoksi.
Helpoin tähti koko pelissä, imo.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Itse petyin peliin. Kai minä sitten vain odotin liikoja. Peli oli mielestäni liian helppo ja lyhyt, ellei tykkää vetää samoja kenttiä uudestaan.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Oli se parempi peli kuin Sunshine, joka nyt ei ollut minusta niin huono kuin monen muun mielesta. Hiukan hengeton ja persoonaton toki.

SMG:ssa 60 tahtea oli kylla aika helppoja, mutta siita eteenpain vaikeutta tuli ihan kivasti. Olen sikali Nintendon uuden filosofian takana, etten jaksa puurtaa samoja kohtia uudestaan ja uudestaan. Siksi Zeldan bossitkin olivat mieluisia sen sijaan, etta olisivat olleet turhauttavia. Tieda sitten olenko vain karsimaton, mutta vahan alempi vaikeustaso lisaa minulle pelattavuutta ja peli-iloa.

Tietenkin saavathan ne olla sitten peleina vahankidempia, kuten juuri SMG ja Zelda olivat.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

120 staraa täälläkin. Lelumaailman kolikon oli aivan arsesta, vain sadomasot nauttii tuollaisesta. Nautittavimmat starat olivat ehdottomasti ne kolme vihreää galaksia. Parasta A-laatua.

Mutta joo, en ihmettele jos Miamotot + kumppanit mainostivat tätä paremmaksi kuin Mario64:sta, koska sitä tämä mielestäni oli. Tämä oli ehdottomasti nautinnollisin 3d mario ja siksi myös paras. 64.ssa oli niin paljon ärsyttäviä kenttiä että se söi pelin nautittavuutta pois. Tässä ei onneksi ollut kuin muutama kolikkotaso jotka ei iskenyt.

Ei vain oikein tajunnut että jos Gatesta sai lento ominaisuuden, niin miksi oi miksi tätä upeata ominaisuutta ei saanut käyttää muissa tasoissa? Ihan pointless koko juttu, joka oli kyllä harmi.

Sinänsä mielenkiintoinen efekti että pelin pariin halusi palata päivä toisensa jälkeen, vaikkei itse enää tällaisia pomppimispelejä jaksakaan, kertoo aika paljon pelin onnistumistasosta.

10/10
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Sadomasot vai sitten vain vähän kokeneemmat tasoloikan veteraanit, joille haaste tarkoittaa ihan eri asiaa kuin nykyään. :rolleyes:
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Sadomasot vai sitten vain vähän kokeneemmat tasoloikan veteraanit, joille haaste tarkoittaa ihan eri asiaa kuin nykyään. :rolleyes:

Kokeneemmat tasoloikan veteraanitkin voii olla sitä mieltä että vaikeus ja ärsyttävyys ei tarvitse kulkea käsi kädessä. Lelumaailman purppuratähti oli idioottimainen, nautittavuus tiessään. Voi olla vaikeaa, mutta silti nautittavaa, mutta ei tässä tapauksessa.

Taisit vihjaista että olen nyyppä pelaamisessa. Sanotaanko näin, että niin montaa sataa pelkästään nes ja snes peliä on tullut pelattua läpi ettei siitä sen enempää :rolleyes:
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Ok, ehkä pystyin vain sisäistämään 3D-ohjauksen paremmin sitten. Minä todella nautin tuosta lelumaan kolikkotähdestä, vajaa kymmenen yritystä vei saada tuo tähti itselle, eli joku vartti peliaikaa suunnilleen. Vaikeinta siinä oli niiden pitkien loikkien teko laavan yli kolikot keräten, mutta kyllä nekin lopulta onnistui.

Ei ollut tarkoitus loukata - kyllä sen huomaa täältä postauksista että tuo on tuottanut vaikeuksia monelle, ja jos olet tosiaan noin pitkän linjan pelimiehiä niin ei pitkällä peliuralla sitten tässä ole vaikutusta. :)

Ärsyttävä mielestäni oli se kummitusmaailman kolikkotähti, missä piti niitä pull stareja käyttää ja oli aikaraja. Turhaa jouduin monta kertaa yrittämään uusiksi kun ei aika riittänyt - taidolla ei siinä ollut hirveästi väliä, piti vaan nakutella niitä pull stareja ja toivoa saavansa tarpeeksi vauhtia ja oikean kaaren että tulee kolikkoja tarpeeksi kerättyä.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Onko muilla ollut pelissä sellaista "ominaisuutta", että tähtipointteri jäätyy ja häviää ruudulta, jos osoittaa oikeaan ylänurkkaan? Ei nyt vielä ole kovin paljon haitannut, kun vasta pelin korkkasin, mutta saattaa alkaa pidemmän päälle tympimään.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Voiko joku viisas auttaa?
Mihin se grand finale aukee kun en löydä sitä millään vaikka sen aukeamis viesti on tullut ja oon kerännyt molemmilla 120 tähteä?
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Katsoitko kartasta? Muistaakseni sinne mennään sieltä green trial planetilta.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Tuli pelattua läpi kuudessa päivässä. Vaikeita kohtia oli ihan sopiva määrä. Osa pomotaisteluista oli haastavia, mutta ei enään toisella/kolmannella kerralla. Tähän olisi saanut laittaa kunnon moninpelin, niinkuin SMB3:ssa. Omasta mielestäni se olisi ollut toimiva ratkaisu.

Loppujen lopuksi ihan pelaamisen ja kokeilemisen arvoinen peli.
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Miten niin aliarviointi? Omasta mielestäni en aliarvioi peliä lainkaan. Jos kuitenkin sait sen käsityksen , niin sen verran oikaisen, että kyllä aikaa kului joka päivältä MUUTAMAN kohdan pelaamisessa.

Ja mistä kohtaa tämä on räikeä?
 
Vastaus: Super Mario Galaxy

Fwank, en puhunut haasteesta tai muusta sellaisesta. Osuu vaan räikeesti alakanttiin, kun luonnehtii SMG:tä "ihan pelaamisen ja kokeilemisen arvoiseksi" peliksi. Tai sit on yksinkertasesti perspektiivi kadoksissa viihde- ja pelimaailman suhteen. Peace.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Mario Galaxy

No jos vielä kerran oikaisen:
Tämä peli pitäisi löytyä jokaisen Wii pelaajan hyllyltä, sen verran hyvä peli se on.
 
Ylös Bottom