Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Mario Maker (Wii U ja 3DS)

Vastaus: Super Mario Maker

Eilen muuten pamahti tarjolle päivitys Super Mario Makeriin. Ja oli vielä aika mainio päivitys, sillä ainakin tuo punakolikkojen sijoittaminen kenttiin on kiva lisä, jolla saa puzzleilua lisättyä mukavasti.

[video=youtube;BHmkUyJM2ZU]https://www.youtube.com/watch?v=BHmkUyJM2ZU[/video]
 
Vastaus: Super Mario Maker

Itse pelin syvyydestä tai muusta en niin osaa sanoa, kun ei laitetta eikä peliä ole, mutta viime aikoina on tullut YouTubessa vietettyä aika paljon aikaa johtuen kahdesta aivan upeasta kanavasta, joiden pitäjät pelaavat heille twiitattuja leveleitä. Hauskaa katsottavaa ja hupaisaa menoa! Astetta vakavamielisempi WhiteHawke(https://www.youtube.com/user/WhitehawkePAUNCH/playlists) tarjoaa kohtuullisen taidokasta pelaamista Mario-aiheisine kommentteineen ja vastaavasti DashieGames(https://www.youtube.com/user/DashieGames/videos) taasen huumoripitoista Amerikan slangia puolirageineen, eikä vakavalla mielellä hommaa pilata.

Suosittelen tsekkaamaan molemmat ehdottomasti! Varsinkin noita DashieGames-videoita ei kerta kaikkiaan voi olla katsomatta nauramatta!
 
Vastaus: Super Mario Maker

Itse koin, että tämä peli sai piristysruiskeen tuon avainpäivityksen myötä. On tullut nääs tehtyä useampia kenttiä viime aikoina jaettavaksi asti. Jos napostelee katsella mitä on tullut kasattua, niin tuossa on muutamat linkit:

Pandora's Tower
6EC8-0000-020A-BF7C

The Great Train Robbery
5FC4-0000-01F3-7AFA

Sekä vaikka tämä: Super Random Adventure Island
E8CA-0000-0208-35F5

Onko muilla mestariteoksia jaettavaksi asti?
 
Vastaus: Super Mario Maker

Itse pelin syvyydestä tai muusta en niin osaa sanoa, kun ei laitetta eikä peliä ole, mutta viime aikoina on tullut YouTubessa vietettyä aika paljon aikaa johtuen kahdesta aivan upeasta kanavasta, joiden pitäjät pelaavat heille twiitattuja leveleitä.
Tismalleen sama vika. Julkaisusta lähtien olen seurannut aivan liian paljon SMM Let's Play videoita. Joskin olen enimmäkseen katsonut Nelinpelin ja Patrick Klepekin streameja. Eritoten Klepekin ja Ryckertin kahdenkeskistä kahinaa oli hauska seurata :D Toivottavasti Super Mario Maker nähdään jossain muodossa myös NX:llä.
 
Vastaus: Super Mario Maker

Pandora's Tower
6EC8-0000-020A-BF7C

The Great Train Robbery
5FC4-0000-01F3-7AFA

Sekä vaikka tämä: Super Random Adventure Island
E8CA-0000-0208-35F5

Onko muilla mestariteoksia jaettavaksi asti?

Tuli testattua kaikki kolme, mahtavia kenttiä ja kaikki mukavan erilaisia. Erikoisen vahva ja hieno teema tuossa The Great Train Robbery -levelissä. Super Random Adventure Island kuitenkin oma suosikkini noista, pelaaminen oli vekkulin hauskaa. Pitää vissiin kokeilla muitakin tekeleitäsi ;).

Alla kolme poimintaa omista kentistäni. Pääpainona omassa kenttäsuunnittelussani on se että nautin itse kentän pelaamisesta, ja täten toivon sen uppoavan myös muille :).

//

Evil is present
A9BB-0000-016C-EA47

a bit of fresh air
40B1-0000-01C8-898C

Escape through the sewers

AE45-0000-0177-BA41

//

Lisää kenttiäni voi tiirailla bookmark -linkin kautta ja kommentit ovat tervetulleita! :).
 
Vastaus: Super Mario Maker

Kiitos kenttämuistutuksista. Melkein päivittäin tulee pelin parissa vieraltua ihan vain toisten kenttiä pelaillessa.

ps. Ulukain Donkey Kong Cart vei kyllä tehokkaasti hermot :)
 
Vastaus: Super Mario Maker

Alla kolme poimintaa omista kentistäni.

Olivat muuten oikein mainioita! Testaan vielä lisää, kun Mario Muokkausta seuraavan kerran pelailen.

ps. Ulukain Donkey Kong Cart vei kyllä tehokkaasti hermot :)

Ihan syystäkin. Tuo kenttä on suoraan apinoitu (öhöhö) Donkey Kong Countrystä, mutta eipä tuo ihan suoraan käänny Mario Makeriin. Pistin sen nyt poistaen, ettei vie huomiota noilta muilta (ehkä, toivottavasti) paremmilta kentiltä. :)

Lisää linkkejä vaan kehiin!
 
Vastaus: Super Mario Maker

Nintendo’s new Super Mario Maker guidelines cover course deletions

Kaikki muut ymmärrän, mutta en tätä: "After a fixed period of time, courses with low stars/plays will be automatically deleted from the server."

Tuolla on kenttiä niin pirusti niin miten jonkun pitäisi päästä ns.pinnalle jollei ole jo valmiiksi suosittu. Sama jos vaikka google ilmoittaisi poistavansa kaikki youtube videot joilla ei ole vähintään 5000 katsomiskertaa 6kk julkaisun jälkeen.
Voisin sanoa rumasti, mutta en nyt viitsi.
 
Vastaus: Super Mario Maker (Wii U ja 3DS)

Aloitusviesti päivitetty, peli ilmestyi 3ds:lle viime perjantaina.
 
From 31/03, you will no longer be able to upload courses in #SuperMarioMaker for #WiiU. Thank you to all the players for supporting Super Mario Maker for Wii U since 2015!
Nintendo UK twit

Wii U:n verkkopalveluita suljetaan yksi kerrallaan.
 
Ylös Bottom