Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Monkey Ball Deluxe

Unreal-Hawk

New Member
PS2finin uutinen - 13.09.:

Sega of America on vahvistanut viime viikolla liikkuneet huhut Super Monkey Ball Deluxen saapumisesta PlayStation 2:lle ja Xboxille. Peli sisältää kaikki 254 tasoa GameCubelle aikaisemmin julkaistusta kahdesta SMB-pelistä sekä 46 uutta tasoa. Mukana on lisäksi uusi kolmella vaikeustasolla varustettu haaste-pelimuoto ja alkuperäisistä peleistä löytyneet kaksitoista bilepeliä. Super Monkey Ball Deluxe julkaistaa Pohjois-Amerikassa ensi vuoden alussa vain 30 dollarin hintaan, mutta Euroopan julkaisu ja hinta on vielä hämärän peitossa.

Itse pidän GC:n SMB:istä ja varmasti tämäkin tulee hankittua. Harmillisesti, peli ei ilmeisesti tule tukemaan Xboxilla Liveä.
 
Vastaus: Super Monkey Ball Deluxe

täytyy vaan toivoa että hintä on euroopassakin sitten alepeli luokkaa eikä mitään 60e,mutta miten mahtaa xboxin padilla ohjaus sujua,mielestäni cuben tateissa on pikkasen isompi liikerata mikä helpottaa ainakin monkey ballissa pelaamista.
 
Vastaus: Super Monkey Ball Deluxe

Ai, se on jo varmitunut, että Live-tukea ei tule... Siinä tapauksessa tämä tekele jää hyllyyn, koska SMB2 löytyy jo Cubelle. Jos Live-tuki olisi ollut, olisin tämän ostanut aivan varmasti, kun nämä Monkey Ballit on sen verran laadukasta moninpeliviihdettä.
 
Vastaus: Super Monkey Ball Deluxe

NapaKettu sanoi:
Ai, se on jo varmitunut, että Live-tukea ei tule... Siinä tapauksessa tämä tekele jää hyllyyn, koska SMB2 löytyy jo Cubelle. Jos Live-tuki olisi ollut, olisin tämän ostanut aivan varmasti, kun nämä Monkey Ballit on sen verran laadukasta moninpeliviihdettä.

Minä taas en ole löytänyt tuota SMB2:sta vielä kohtuuhintaan, itseasiassa sitä on myynnissä mielestäni aika huonosti, mutta nyt varmaan odottelen ja hankin tuon xbox-version sitten. Varmaan säilytän tuon SMB1:kin, kun tuo cube on paljon helmpompi ottaa mukaan... :rolleyes:
 
Vastaus: Super Monkey Ball Deluxe

itse en ole kyseistä herkkua päässyt viellä maistamaan joten nyt voisi olla korkea aika (toivon viellä että peli julkaistaan ns.halvemmalla hinnalla) ehkä tosin liikaa toivottu mutta ainakin nelinpelinä toi voisi olla hauskakin seurapeli
 
Ylös Bottom