Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Brawl

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shield
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Enpä osaa sanoa sticker powerupeista. Vähän kummalliselta kuulostava systeemi, eikä oikein kuulu smash brosiin jossa hahmojen pitää olla hyvässä tasapainossa keskenään. Näillä stickereillähän voi luoda hahmosta "liian" kovan.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Enpä osaa sanoa sticker powerupeista. Vähän kummalliselta kuulostava systeemi, eikä oikein kuulu smash brosiin jossa hahmojen pitää olla hyvässä tasapainossa keskenään. Näillä stickereillähän voi luoda hahmosta "liian" kovan.

Minä käsitin, että ne toimivat vain seikkailumoodissa. En nyt jaksa mennä tarkistamaan. Jos toimivat muuallakin niin kieltämättä outo juttu.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Eihän siinä tosiaan mitään järkeä olisi jos ne toimisivat normi rytinöissä. Adventure modessa vain ilmeisesti.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Kolme uutta hahmoa bongattu videosta, jota Nintendo on editoinut jälkeenpäin ?
http://www.n-europe.com/news.php?nid=11426

Itse en nähnyt ainoatakaan. Tämä on kuitenkin helposti selitettävissä:

Jigglypuff = Helposti sekoittaa Kirbyyn
Ness = Varmasti luultu Lucasia Nessiksi, on kutenkin samaa näköä.
Lucario = Kentie joku Lucasin väännelmä.

En siis usko että ainoatakaan uutta hahmoa on tullut julkistetuksi tuolla tavalla piilossa.
Kuitenkin olin kuulevinani sanan Studio-mode. Tämä saattaisi olla joku julkistamaton pelimoodi, jossa, kuten videostakin näkee, otetaan mittaa "elokuvamaisesti". (Videossa siis oli Kirby Vs. Jätti Kasvi, joka oli vanginnut molemmat prinsessat.)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Nuo hahmot näkyivät tarroina ja ovat jo käytännössä varmistuneet.

Mewtwon korvaaminen jollain Lucariolla on anteeksiantamatonta :(
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Nuo hahmot näkyivät tarroina ja ovat jo käytännössä varmistuneet.

Mewtwon korvaaminen jollain Lucariolla on anteeksiantamatonta :(

Laitatko ystävällisesti linkkiä sivustoon, jossa tarrat näkyvät, sitten voin mielihyvin uskoa :)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Kysymys ei ollut tarroista vaan alhaalla näkyvistä hahmoista kunkin tarran valitessa. Nämä hahmot siis kuvaavat sitä mille pelihahmoille kyseiset tarrat käyvät. Se taas selviää jo itse Smash Brossin sivuilta kohdasta, jossa kerrotaan miten nuo tarrat toimivat.

Jos noissa kuvissa todella on nuo hahmot niin homma on täysin varma. Ja siitä tunnutaan olevan varmoja. Itse en katsonut niin tarkkaan, koska olen nähnyt videosta vain epätarkan Youtube-version. Nintendo myös editoi sivuiltaan videosta tuon kohdan pois, joka varmistaa asiaa entisestään.

Edit: Jos haluatte tihrustella niin tuossa on Youtube-video alkuperäisestä versiosta http://www.youtube.com/watch?v=pfb2l-iYlRo. Katsoin nyt itsekin. Kyllä ne tuollakin laadulla näkee, jos tietää mitä etsii.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

GAF kertoo myös kaiken tarvittavan. Kieltämättä vähän boreja nuo kaikki kolme, mutta eipä voi silti mahdollista lopullista rosteria silti tylsäksi väittää ;)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Nyt uskon kun olen sen omin silmin nähnyt :) Hienoa kyllä että taas saadaan lisää hahmoja.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

On se kyllä kerpele jossei tule Captain Falconia(tai edes Ganonia). :mad:
Noh toivottavasti nettipeli toimii ja löytyy ilmavia(Sonic?) hahmoja kuin Falcon, niin kelepaa.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Vieläkin peli jaksoi yllättää uudella ominaisuudella. Masterpieces on loistava lisä hahmojen historiikkeihin. Tosin muistuttaa ikävästi siitä, että tuollainen mahdollisuus olisi kiva olla noissa peleissä suoraan.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Hei miksi SSBB:n threadissa puhutaan jostain typeristä arvosteluista? Ketä kiinnostaa - tarvitseeko tästä edes lukea arvosteluita?

Kuinka moni teistä ei tiedä etukäteen tismalleen mitä paketti sisältää jo tässä vaiheessa. Sisällön määrä pelissä saattaa yllättää suuntaan tai toiseen, mutta eiköhän jokaiselle täällä ole päivänselvää mistä tässä pelissä on kysymys ja kelle se tulee iskemään, kelle ei.

Tiedän vain sen että kyseessä on joku tappelupeli, en ole pelannut sarjan aiempia osia.
 
Ylös Bottom