Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Brawl

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shield
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Ign on julkaissut arvostelun Brawlista. Ihan hyvä arvostelu, vähän vaan tuo 8.5 grafiikoista hämää. Omissa silmissäni Brawl on yhtä upean näköinen kuin Galaxy.

Voisin lisätä vielä tähän ehkäpä [url='http://youtube.com/watch?v=QRGDlF5FyKw2]parhaan[/url] musiikin, mitä Brawlista löytyy.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Wii Freeloader on saapunut joten ei tartte modata. import vaan ebay/amazon/play-asian kautta.
Kevääni on pelastettu
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

no en nyt löydä copypastaa todisteeksi mutta jossain foorumilla oli virallinen vastaus laitteen tekijöiltä että sen EI PITÄISI vaikuttaa nettipeleihin ja nintendon päivitysten EI PITÄISI vaikuttaa sen toimivuuteen. ja jos ne jotenkin sen estää niin saa uuden version ilmaiseksi.

Ps: miten arvasit että meta knightin final smash huuto on suosikkini? =P

ninjaedit: Jos ketään kiinnostaa niin tässä torrent full brawl sountrack http://www.systemwars.com/forums/showthread.php?t=67059 jos ei ole tälläiset "laittomuudet" sallittua niin moderaattori ole hyvä ja editoi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

MTV rankkasi parhaat ohjaimet SSBB:hen.

1. Wii Controller Turned Sideways
2. GameCube Controller
3. Classic Controller
4. Wii Remote With Nunchuck
5. SNES
6. NES

http://multiplayerblog.mtv.com/2008...wiimote-gcn-snes-and-more-controllers-tested/

brawlc.jpg
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

1. Wii Controller Turned Sideways

lol aivan varmana... kaikki jotka on itse peliä pelannut ja omistaa sen sanoo että wiimote on huonoin kaikista, ei erillistä hyppynappia esim ja kävely/juoksu aika hankala myös.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

1. Wii Controller Turned Sideways

lol aivan varmana... kaikki jotka on itse peliä pelannut ja omistaa sen sanoo että wiimote on huonoin kaikista, ei erillistä hyppynappia esim ja kävely/juoksu aika hankala myös.

Yllätyin itsekin. Luulin GC -ohjaimen tietysti olevan paras, mutta saa nähdä sitten kun pääsee itse pelaamaan...
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

1. Wii Controller Turned Sideways

lol aivan varmana... kaikki jotka on itse peliä pelannut ja omistaa sen sanoo että wiimote on huonoin kaikista, ei erillistä hyppynappia esim ja kävely/juoksu aika hankala myös.

huono ja vaikea totutella tarkoittavat eri asioita. minä olen lukenut monista paikoista että wii remote poikittain on todella hyvä käytettävä kun sen oppii kunnolla, totuttelu vain kestää aikaa. Motella pelaaminen on kaikista ohjaustavoista palkitsevin juuri sen vaikeuden vuoksi. Itse ainakin olen päättänyt että opettelen sen käytön.

Miten muuten jos laitat Classic-controllerin kiinni moteen niin voiko motea edelleen käyttää vai meneekö sen käyttömahdollisuus. Muistan kuulleeni että joissain peleissä on mahdollista pelata ykkös pelaaja motella ja kakkos nuntsalla niin tää vois ehkä olla mahollista tässäkin, tosin classic-ohjaimen kanssa.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

en kyllä voi edes kuvitella että kömpelö "paina sivulle kaksi kertaa että juokset" (jos se ny niin oli) tai "ristiohjain ylös että hyppäät" voisi olla parempi kun ohjaustatilla kävely/juoksu ja oma nappi hypylle.

ei risti ohjaimen kanssa voi tehä kunnolla mitään "leetpro" short hop fast fall air attack etc :)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

en kyllä voi edes kuvitella että kömpelö "paina sivulle kaksi kertaa että juokset" (jos se ny niin oli) tai "ristiohjain ylös että hyppäät" voisi olla parempi kun ohjaustatilla kävely/juoksu ja oma nappi hypylle.
Ellen väärin muista, niin vielä joitakin vuosia sitten hyvinkin monessa tappelupelissä piti ohjata juuri tuolla tavalla, että esim. halutessaan juosta, piti painaa ristiohjainta kaksi kertaa haluttuun suuntaan, samoin kuin hypätessä piti painaa ylös. Luulisi tuon ohjaustavan ainakin itseltäni edelleen onnistuvan, kun kerta onnistui silloin aikoinaankin ja vieläpä melko vaivattomasti. Mene ja tiedä..
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

et kai nyt sentään smash bros sarjaa ole vertaamassa tekken/street fighter/soul caliburiin etc?

melkein sama kun vertaisi mario kartia gran turismoon =P.

Kun on semmoset 6 vuotta smash bros meleetä pelannut niin wiimote ohjaus tuntuisi että menisi kehityksessä taaksepäin.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

et kai nyt sentään smash bros sarjaa ole vertaamassa tekken/street fighter/soul caliburiin etc?

melkein sama kun vertaisi mario kartia gran turismoon =P.

Kun on semmoset 6 vuotta smash bros meleetä pelannut niin wiimote ohjaus tuntuisi että menisi kehityksessä taaksepäin.

mites se sanonta menikään että "Vanhassa vara parempi" ;)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Itse olen ollut täysin pihalla koko Smash Bros-sarjasta. Ei ole ollut mitään hajua, ajattelin että se on joku pikkukiva mättö. Nyt kun olen ympäri nettiä lueskellut, vaikuttaisi että se on jotain tyyliin maailman paras "party-peli" ikinä.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Itse olen ollut täysin pihalla koko Smash Bros-sarjasta. Ei ole ollut mitään hajua, ajattelin että se on joku pikkukiva mättö. Nyt kun olen ympäri nettiä lueskellut, vaikuttaisi että se on jotain tyyliin maailman paras "party-peli" ikinä.

Smash Brosin ideahan on hieman muista tappelupeleistä poikkeava, joten se myös kiinnostaa erilaisia pelaajia. Omasta mielestäni Tekkenit ja Virtua Fighterit ovat hieman liian vakavia, ja DOA:sta en viitsi edes kommentoida. Smash Brosit ovat itselleni sopivan humoristisia ja aidosti hauskoja, joten "partypelinä" tämä sarja on kavereiden kanssa ollut pelatuin heti Mario Kartin jälkeen. Tästä tykätäkseen ei ole välttämättä pakko edes osata liikkeitä, kunhan vastustajatkin ovat nyyppiä, niin on hauskaa.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Smash Brosin ideahan on hieman muista tappelupeleistä poikkeava, joten se myös kiinnostaa erilaisia pelaajia. Omasta mielestäni Tekkenit ja Virtua Fighterit ovat hieman liian vakavia, ja DOA:sta en viitsi edes kommentoida. Smash Brosit ovat itselleni sopivan humoristisia ja aidosti hauskoja, joten "partypelinä" tämä sarja on kavereiden kanssa ollut pelatuin heti Mario Kartin jälkeen. Tästä tykätäkseen ei ole välttämättä pakko edes osata liikkeitä, kunhan vastustajatkin ovat nyyppiä, niin on hauskaa.

Itse ainakin odotan tätä innolla kun aina Soul Calibur kakkosessa kavereiden kanssa oli tapana että laitetaan ikuiset elämät ja koitetaan saada toinen tippuun reunalta (ainut keino tappaa toinen kun on ikuiset elämät) kun muuten pelit oli niin tylsiä ja lyhyitä. Ja kun tässä koko pelin juju on tuo niin kuulostaa vielä paremmalta =)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Itse ainakin odotan tätä innolla kun aina Soul Calibur kakkosessa kavereiden kanssa oli tapana että laitetaan ikuiset elämät ja koitetaan saada toinen tippuun reunalta (ainut keino tappaa toinen kun on ikuiset elämät) kun muuten pelit oli niin tylsiä ja lyhyitä. Ja kun tässä koko pelin juju on tuo niin kuulostaa vielä paremmalta =)

Aivan, Smash Broseissa stamina on korvattu damagella ja idea on viskoa pelaajat ulos areenalta(tämänhän tiesivät kaikki), vaikka olihan Meleessäkin tosin Stamina -moodi. Mielestäni juuri tämä seikka tekee Smashista muita paremman, kun tavoitteena ei ole vain vetää mahdollisimman kovaa turpaan eli hp:t nollille, vaan kaveri pitää lähettää vielä lennollekin, josta saattaa selvitä takaisin useammankin kerran.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

et kai nyt sentään smash bros sarjaa ole vertaamassa tekken/street fighter/soul caliburiin etc?

melkein sama kun vertaisi mario kartia gran turismoon =P.

Kun on semmoset 6 vuotta smash bros meleetä pelannut niin wiimote ohjaus tuntuisi että menisi kehityksessä taaksepäin.

En minä sitä mihinkään verrannut, totesin vain että aikoinaan monessakin pelissä oli käytössä tuollainen ohjaustyyli, josta oli puhe.
Kun on semmoiset 21 vuotta pelannut konsoleilla, niin ohjauksen kuin ohjauksen oppii melko nopeaa. ;) (Paitsi C64:n Dragon's Lairissa :D)
Todennäköisesti itsekin pelaan tuota sitten Cuben ohjaimella, mutta näen pelkästään positiivisena asiana sen, että on annettu noin paljon eri vaihtoehtoja ohjaukseen. Vaikka itse on mieltynyt johonkin tiettyyn tyyliin, se ei tarkoita sitä, että kaikki muutkin siitä pitäisivät tai tuntisivat sen luontevaksi.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Itse ajattelin valita ekaksi opittavaksi wii remote poikittain ohjauksen siksi koska kaverit ei varmaan opi sitä kun ei tule niin paljoo pelaan kuin minä ja yhden kolmesta on aina pakko pelata sillä tyylillä :D Mutta silti uskon että se on myös todella hyvä tyyli niinkuin aiemmin sanoinkin. Kaikki tyylit tulee varmaan loppujen lopuks koitettua.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Itse ajattelin valita ekaksi opittavaksi wii remote poikittain ohjauksen siksi koska kaverit ei varmaan opi sitä kun ei tule niin paljoo pelaan kuin minä ja yhden kolmesta on aina pakko pelata sillä tyylillä :D Mutta silti uskon että se on myös todella hyvä tyyli niinkuin aiemmin sanoinkin. Kaikki tyylit tulee varmaan loppujen lopuks koitettua.

hehe onneksi on 2 nuchuckia ja 2 cube ohjainta jälellä joten ei voi tulla tuota tilannetta =P

ja Ihqqq 5-10 päivän päästä pitäis brawlini saapua... kyllä odottavan aika on pitkä...
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

ja Ihqqq 5-10 päivän päästä pitäis brawlini saapua... kyllä odottavan aika on pitkä...

Oletkos tilannut freeloaderin ja amerikan version smashistä? heti sit tänne kertoo toimiiko nettipeli kun pelaa PAL-wiillä Amerikan versiota :)
 
Ylös Bottom