Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Brawl

Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Tuota... Joo. Fiiliksiä siis. Online-pelaaminen on yllättävän kivaa ja mutkatonta, odotin jotain pahempaa kun siitä on ollut niin paljon valitusta. Silloin tällöin With Anyone -moodissa yhteys kusee todella pahasti jos on neljä pelaajaa, mutta useimmiten löytyy kyllä nopeasti tilalle porukka jossa lagi on pienempi. Paljon suurempi kiusa minulle on se kun peli heittää kentälle mukaan sellaisen tietokonepelaajan joka ei tee oikeastaan mitään muuta kuin käyttää kaikki esineet.

Hahmoista olen tähän mennessä kiintynyt eniten kai Pokémon Traineriin ja Luigiin. Bowser ja Peach on minulle myös mieluisia vaihtoehtoja. On paljon hahmoja joita en ole vielä edes kokeillut... Mutta ei vaan ole vielä tehnyt mieli. No, onhan tuota aikaa.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Tässä se on - Nintendo Wii:n reputaation pelastava lippulaiva, joka jo itsessään on varsin mainio syy omistaa kyseinen konsoli. Maistelin Brawlin makeutta jo japsi- ja jenkki-versioiden muodossa, mutta kokemus jäi rajoittuneeksi kiitos vain versus-moden läsnäolon. Nyt, vihdoin ja viimein, PAL-julkaisu on avannut silmäni ja räjäyttänyt tajuntani - Super Smash Bros. Brawl todellakin *on* juuri niin mahtava kuin toivoin sen olevan.

Nettipelaaminen toimii mainiosti; pidän jopa "With Anyone" -moodista, sillä se tarjoaa oivan harjoittelu-kentän yksinäisiin iltoihin. Yksinpeluu-vaihtoehdot ovat loistavat - Subspace Emissary on legendaarinen, ja Classic- sekä Event-modet yllättävän koukuttavia. Presentaatio on kohdallaan, sillä vaikka grafiikka on yksinkertaistettua, se on silti erittäin laadukasta, ja varsinkin animoinniltaan huippu-tasoa. Musiikit tuovat kylmiä väreitä.

Kokonaisuus on täysi 10+. En voisi toivoa enempää. Now, back to playing!
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Subspace Emissary moodista sen verran, että tuntuuko kellekään muulle tuon jauhaminen (varsinkin loppupuolella) enemmän pakkopullalta kun viihteeltä? Itseeni ei iske tuo moodi yhtään - Meleen adventure mode oli huomattavasti makoisampi, lähinnä siitä syystä että Meleen mode oli sopivan tiivis kokemus. Subspace Emissary vain jatkuu ja jatkuu. Ja jatkuu.

Pomotaistelut, varsinkin Ridley ovat siistejä, mutta tasohyppelyosuudet sitäkin tylsempiä.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl


Eip, ongelma olikin wiikey- piiri. Eli levyssä/wiissä ei ollut mitään vikaan. Uusi piirin päivitys korjasi ongelman ja nyt on päästy nauttimaan SSBB:n annista :)

Pari tuntia kerennyt vasta tuota subspace moodia pelata, mutta tuntuisi että äänimaailma olisi vähän laihempi kuin Meleessä. Sitten myös uudet liikkeet, kuten marion vesitykki, oi miksi :confused:
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Joo pakko myöntää että tuo juuri läpipelattu Subspace Emissary ei ollut ehkä pelin suurinta herkkua. Sillä oli hetkensä mutta varsinkin tuo viimeinen taso kyllä kävi jo tympimään ja tuli sellanen olo että läpi nyt ja vähän vikkelään. Mutta enpä pitänyt juurikaan meleen adventure moodistakaan. Tämä peli on silkkaa iloa moninpelinä ja varsinkin jos on monta kaveria sohvalla. Tappelut pidetään tappeluina eikä hyppelyinä.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Jooh, kyllä nuo Eventit ovat aina olleet parasta yksinpeliantia. Co-op eventit ovat loistava lisä kanssa.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Jooh, kyllä nuo Eventit ovat aina olleet parasta yksinpeliantia. Co-op eventit ovat loistava lisä kanssa.

Niitä en ole piru vie päässyt testaamaan. Pitänee kokeilla samantien kun pääsee kaverille. Ja tosiaan noi eventit on kyllä parasta yksinpelisettiä.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

No juu, vaikkei SSB olekaan minulle koskaan mikään ykköspelisarja ollut, niin olen tähän silti erittäin tyytyväinen, toisin kuin uusimpaan Mario Karttiin. Subspace Emissary on mättöpeliin yllättävän toimiva yksinpelimoodi, vaikka alku melko tylsältä tuntuikin. Hienot välianimaatiot ja monien pelisarjojen tamahtumapaikkojen yhdistäminenkin toimivat. Aluksi etenemisprosentti tuntui kasvavan älyttömän hitaasti, mutta "Aliavaruuteen" päästyä hieman päälle viidessäkympissä seisova luku alkoi yhtäkkiä nousta ja peli olikin jo läpi.

Moninpeli on luonnollisesti pelin parasta antia, ja sitä onkin tullut mätettyä kavereiden ja pikkubroidin sekä -systerin kanssa aivan älyttömästi. Kenttäeditori on mukava lisä, ja omilla stageilla onkin mitä todennäköisimmin tullut mähistyä eniten. Taistelijoiden tasapainottaminen on kuitenkin mielestäni hieman pielessä. Ike on nettivastustajien perusteella aivan ylivoimainen, ja Subspace Emissaryssa huomasin ainakin Peachin olevan tutun leijumisen ja ketteryyden vuoksi melko voittamaton, ja hyökkäyksetkin ovat kaukana neitimäisestä läpsimisestä. Tosin ovathan liikkeet säilyneet muuttumattomina lähes kaikilla veteraanihahmoilla, mutta jotenkin tasapainotus tuntui olevan Meleessä paremmin hallittu.

Ja muuten... Olin kyllä kuullut asiasta, mutta pidin sitä pelkkänä vitsinä, joten repesin kun SE:n creditseissä näkyi Havokin logo ja teksti: "This game uses Havoc" tai jotain.:D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Migge, todelliseen taistelupeliin uuden hahmon luominen on huomattavasti vaikeampaa ja työläämpää kuin Brawlin kaltaiseen peliin, jossa eri liikkeitä on hyvin rajallinen määrä. En tosin itsekään ymmärrä miksei muihin taistelupeleihin tule netistä ladattavaksi uusia hahmoja.

Tasan siksi, että jokainen uusi hahmo on potentiaalinen tasapainon rikkoja ja sitä ei saada selville vielä kehitys, tai testaus vaiheessa.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Hmmh.. Taitaa tämä peli kääntää niinkin suuren PS3 fanboyn kuin minut, ostamaan wiin... :D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Wavebirdillä pelaaminen ei ole pitkään aikaan maistunut näin maukkaalta. :D 40% tarinaa takana, 60% edessä.

Iso miinus Wiille siitä, että Cube-ohjainpaikat ovat konsolin vasemmassa kyljessä. Olen harkinnut jo Wiin sijoittamista poikittain (ohjainpaikat ylöspäin) saadakseni lisäpituutta tulevien moninpelisessioiden johtoviidakkoon.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Ostinpa tämän ja tuon Classic ohjaimen. Alussa tuntui pelaaminen hieman hankalalta ja asiaa ei auttanut ohjaimen valitseminen, mutta lopulta tuo classic vei voiton.
Nettipeliäkin kokeilin ja toimi ihan hyvin, tosin tuo kaverikoodien lisäily on rasittavaa.
Fiilikset pelin suhteen ihan hyvät. Pitäisi vaan saada lisää aikaa sen pelaamiseen:p
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Tasan siksi, että jokainen uusi hahmo on potentiaalinen tasapainon rikkoja ja sitä ei saada selville vielä kehitys, tai testaus vaiheessa.

Zoukka, päivitykset ovat olemassa. Uskoisin, että uuden taistelijan lisääminen jo olemassa olevaan peliin on siihen vaadittaviin kehityskuluihin nähden järkevä ratkaisu. Ainakin jos peli myy riittävän hyvin etukäteen.

Smash Bros. nyt tosiaan olisi kaikkein otollisin alusta uusille hahmoille, kun tuon tasapainotus on huomattavasti helpompaa.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Brawliin varmasti voikin lisätä hahmoja, mutta esimerkiksi Tekkeniin se ei maksaisi vaivaa. Yksikin rikkinäinen liike, niin fanit vaativat jo päivitystä perään. Hahmolle pitäisi myös animoida loppudemo ja liittää se jotenkin tarinaan (kyllä, jotkut seuraavat Tekkenin tarinaa).

Ennemmin ottaisin lisää areenoita ja kustomaatiota, vaikka noista maksaminen olisikin sitten jo vähän suurempi kynnys. Muutenkin mättöpeleissä on AINA enemmän hahmoja kuin mitä voit masteroida, joten vähän turhaa vaatia niitä lisää.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Vitjat, tossa With Anyone -moodissa voi sattua ihan mitä vain. Sopii minulle, minulle kun ihan aikuisten oikeasti tosissaan pelaavien kanssa tulee vaan sellainen olo että GOTTA FAG IT UP, ei väliä voittaako vai eikö. Hauskinta on ehkä rynnätä nelinpeliin Bowserina berserker-tyyliin käyttäen raivokkaasti kaikkia mahdollisia liikkeitä.

Pari päivää sitten olin Green Hill Zonessa, neljä pelaajaa kentällä. Yhdellä oli Snake. Sähläsin siinä sitten kolmistaan kahden muun kanssa ja Snake lähinnä spämmäsi kranaatteja sivusta. Räjähdys lopulta pudotti ne kaksi muuta kentältä minä jäin kentälle yksin... Olin jo kerennyt unohtamaan että meitä oli neljä. Viimein muistin: missä helvatassa on Snake? Ei näkynyt kentällä, ei näkynyt suurennuslasissa, ei missään. Eikä kranuja lennellyt. Viimein kun seuraavan kerran joku lensi ylös taivaisiin ja kamera meni kauemmas, totuus paljastui; Snakehan se siinä seisoskeli ihan kentän ja näkymättömän alueen rajalla!
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Hittolainen, pitääpi laittaa langaton tukiasema välittömästi hankintaan, että saan itsekin Wiin verkkoon ja SSBB:n verkkomätön käyntiin. Onhan 1M yhteys tarpeeksi nopea, ettei Smashissä tule liikaa lagia Suomen sisällä pelatessa?

Viimein muistin: missä helvatassa on Snake? Ei näkynyt kentällä, ei näkynyt suurennuslasissa, ei missään. - -

Snake on sniikkauksen mestari. :D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Niin joo, yksi toinen sattuma... Jotain ehkä ekoja kertoja mitä kokeilin tätä peliä Training modessa sattui yksi outo asia tietokonepelaajalle.

Spämmäsin Assistant Trophyja minkä kerkesin ja sattuipa tulemaan metroid. CPU-Mario sai sen nahkaansa ja oli kentällä jossain hankalassa lovessa. Kauhuissani jouduin katsomaan kun metroid nylkytti Marion päälakea ja Mario hyppi paikoillaan ja huusi joka hypyllä innoissaan:

"WOOHOO!"
"WOOHOO!"
"WOOHOO!"
"WOOHOO!"

D:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Brawliin varmasti voikin lisätä hahmoja, mutta esimerkiksi Tekkeniin se ei maksaisi vaivaa. Yksikin rikkinäinen liike, niin fanit vaativat jo päivitystä perään. Hahmolle pitäisi myös animoida loppudemo ja liittää se jotenkin tarinaan (kyllä, jotkut seuraavat Tekkenin tarinaa).

Ennemmin ottaisin lisää areenoita ja kustomaatiota, vaikka noista maksaminen olisikin sitten jo vähän suurempi kynnys. Muutenkin mättöpeleissä on AINA enemmän hahmoja kuin mitä voit masteroida, joten vähän turhaa vaatia niitä lisää.

Mä oon yks niistä tyypeistä jotka seuraa Tekkenin tarinaa.(Eipäs mennä ykstiyiskohtiin,jotta aihe tällä alueella säilyy.:) )
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Tuli tääki tos hiljattain hankittua ja yhtä hyvältä näyttää kuin ennenkin ;) Oli jo aika tuttua meininkiä kun aikoinaan GC:llä oli tuo Melee. Muutama ratakin oli siellä meleestä. Kyl on broidien ja näitten kans kivaa settii niiku aina ennenkin.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

löysin vasta nyt nää foorumit ja tartteisin kipeesti wifi seuraa mieluiten täks illaks:)
en oo mikää mestari täs mutta osaan silti pelaa.mun friend code on 1161-1313-1787
 
Ylös Bottom