Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Brawl

Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Mitenkäs tää peli toimii verkon puolella? Onko kuinka suuri yhteisö siellä, kaverilistoja? Yksityisiä huoneita? Pelimekaniikka sama kuin yksinpelissä, kaikki samat muodot?

Ajattelin käydä kaverilla lainaamassa ko. peliä ittelleni ja pelailla ;)

Noh, onhan tää kyllä vähän ryssitty verkkopelinä. Kaverilistat löytyy ja kavereiden kanssa pelatessa kaikkia säätöjä voi ruksata. Pelin voi tehdä ja sulkea paikat ettei kukaan muu joini tai sitten voi pelata vaikka kahdella pelaajalla ja odotella että enemmän väkeä joinii "lennosta" peliin. Lagia on ainakin itse pelatessa lähes aina vähän ja muutenkin putoilen sillontällön pois. Pingi ilmeisesti jakautuu huonoimman ja parhaimman mukaan keskitasolle. Eipä tätä suomalaisten kanssa niin paljon ilmene kun ulkomaalaisten.

Toinen vaihtoehto on sitten "With anyone" ja siinä on vakiona aina 2min brawl matsi. Mitään ei voi säätää eikä nimiä edes näy. Pelaajia löytyy suhteellisen nopeasti mutta varsinkin näissä niin lagi käy kohtuullisen sietämättömäksi.

Ryssityllä lähinnä tarkoitin että jonkun näköiset tilastot olisi voinut kyllä omasta mielestäni tehdä mitä ainakin kaverit olisi voinut katsella. Jotain voitot/häviöt peliaika jne. Normaalit tilastot jotka peli tallentaa dataan olisi voinut mielestäni ihan hyvin lisätä vielä nettipeliin. Tai että "With anyone" muodossakin olisi ns: roomeja mistä pystyisi itse valitsemaan pelin mihin haluaa joinia. Ja säätöjä voisi ruksata niissäkin. Pikkujuttuja, mutta helpottaisi ja nopeuttaisi hommaa huomattavasti.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Edelleenkin, jos vähän jaksaa vaivaa nähdä verkostoitumisen kanssa esimerkiksi näiden forumien kautta niin kyllä hyvät mätöt aikaan saa helposti.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Edelleenkin, jos vähän jaksaa vaivaa nähdä verkostoitumisen kanssa esimerkiksi näiden forumien kautta niin kyllä hyvät mätöt aikaan saa helposti.

Totta, ja on niitä ulkomaalaisia pelinhaku sivustoja myös. Eli kyllä sitä seuraa varmasti löytyy.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Pitäisikö tuossa Brawl with Anyonessa lykästää millä odottamisella noin yleensä? Pari kertaa nyt kokeillut yhteensä parin tunnin verran odottelua ja yhden niin lagisen pelin olen saanut aikaiseksi että ei pystynyt edes pelaamaan. Olisiko sitten vielä palomuurissa jotain häikkää vai onko tuo oikeasti noin huono?
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Pitäisikö tuossa Brawl with Anyonessa lykästää millä odottamisella noin yleensä? Pari kertaa nyt kokeillut yhteensä parin tunnin verran odottelua ja yhden niin lagisen pelin olen saanut aikaiseksi että ei pystynyt edes pelaamaan. Olisiko sitten vielä palomuurissa jotain häikkää vai onko tuo oikeasti noin huono?

Siis se vähän riippuu ja roikkuu, ite tosiaan teen monesti jotain samalla kun oon siinä "jonossa". Mm. Tiskailen :)

Sit kun tulee peliä niin pelin ääreen lol. Tosin eihän tämä kuulosta siltä miten pelin pitäisi toimia, kyllä välillä joutuu odotteleen kohtuupitkään että saa peliä aikaiseksi. Ja monesti vielä peli "nykii" todella pahasti, siis vaikuttaa siltä että se on graafista nykimistä. Varmaan johtuu tosiaan niin suuresta lagista.

Ite kyllä oon vähän pettynyt tuon multiplayerin toteutukseen(play with anyone-modeen).
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Oma koodini on 1118-2048-1836 eli pistäkäähän YV:tä ja oma numero jos lisäilette.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Psst, uudet pelaajat liittykää tonne Brawl yhteisöön niin siellä olisi oma topicci näitä friend codeja varten. Ensimmäiseen postaukseen myös kerätty kaikkien koodeja..
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Noniin, on lisäilty läjä friend codeja täältä. Kattelkaa confirmit kuntoon ja peliä pystyyn! :)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

P-A:sta saapui 2kpl valkoisia Cuben ohjaimia, nyt kelpaa mäiskiä. Motella pelaaminen tuntui vähän tönköltä, mutta nyt maistuu taas.
Täytyypä sitä koodia lisäillä tuonne jahka saa aikaiseksi (ja on saanut vähän reenattua että kehtaa linjoilla näyttäytyä)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

En jaksanu enää kattoo näitä tosi tyhmiä juttujani jälkeen päin,joten mihinkä kuluttais tän postauksen...
Noh,pitäiskö puhua tasoista?Vaiko kenties Brawlin musiikki galleriasta?Vai siitä,miten hahmot,(useimmiten) kirkas väriset taustat ja äänet täyttävät ruudun?

Kohta on noin 1800 matsia pelattu..Huhhuh.Ylletäänpäs yhdeksään tuhanteen,niin saadaan tämä klassinen Dragonball Z-vitsi kehiiin..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Pieni lista parista jutusta niille,jotka kysyy matsii mun kanssa:
Ensin kuitenkin,että EN pelaa joittenkin turnajais friikkien kans,eli ne,jotka ovat "no-items-neutral-maps-only" EIVÄT saa matsia koskaan mun kanssa netissä!Lyhyesti sanottuna,turnajais friikit eivät saa matsia mun kanssa millään netissä....
Pelaan netissä muuten vaan,mutta kummiski parhaani mukaan...Jotenkin.TAITOJA EI VOI MITELLÄ INPUT LAGIN TAKIA!
MENIKÖ PERILLE?!(Sori,jos kuulostan tylyltä,mutta olen kokenut viime aikoina pelkkää
roskaa kaveri peleissä,joten on minun aika pistää jotkut säännöt.Sori.Oikeesti.)
No niin...Alotetaanpas...
-KAIKKI tasot,myöskin Melee tasot
-EI samaa tasoa kerta toisensa jälkeen
-Jos kompuutteri vastustajat ovat mukana,niin lvl.7.Ihan vain tuon input lagin takia.
-Jos joukkue matsi,ollaan samalla puolella.Enemmän ihmispelaajia mukana?Päätä värisi itse.
-Jos esineet,kaikki,paitsi Dragooni.Se on niin sanoin kuvaamattoman huono....
-Jos ei esineitä,okei.Mutta niin EI SAA olla joka matsi!Emme ole voittamassa mitää rahaa,vai mitä?
-Jos haluat todella haastaa minut,tuu Keravalle mun kämpille,nii pistetää pelaajien toinen taivas pystyy!Silloin katotaa,kuka on kuka!;)
-Pelleily matsit on ihan okei.Ilmoitelkaa lyhenteellä "4 Fun" jos haluutte sellaisen.Meen kyllä mukaan....
-Tosissaan saa ottaa(jos lagin kanssa pystyy),mutta Smash Ballit pitää olla mukan.... :)
-En oo mikää n00bi,ihan tiedoks,vaikka nää ehdot saatta kuulostaa siltä
-Aletaan pelaamaan!:D

Painappas mun nimimerkki mieleen niin tiedät että sitten kun lisäilen foorumeille omaa koodia niin et pelaile mun kanssa ;) Smash Ballin kanssa vain ei voi pelata kun ne on niin epätasaisia ja harvalla ukolla taidoista riippuvaisia. Snake ja Sonic on oikeestaaan tähän mennessä ainoat vastaan tulleet ukot, joilla on ees suhtkoht fiksut smash ball liikkeet.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Tartisin peliseuraa joten ilmotaisin teille että olen melkein joka päivä kello 21.00 jälkeen onlinissa
ja minun FC löydätte tuolta brawl yhteisöstä.
ja yksityis viestellä voi minut matsiin myös haastaa. (Jos tahtoo hävitä :D)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Kertokaas tarjoaako Wiimote poikittain hyvät controllit? Aattelin tän pelin ostaa, kun satuin hieman extra-hilloa saamaan, mutta Cube-ohjaimiin ei ole varaa, ja ajattelin vain...eihän niiden puuttuminen syö peli-iloa? Ois perjantaina kaljat, sauna ja Brawl-iltamat ehkäpä tiedossa:D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Kertokaas tarjoaako Wiimote poikittain hyvät controllit? Aattelin tän pelin ostaa, kun satuin hieman extra-hilloa saamaan, mutta Cube-ohjaimiin ei ole varaa, ja ajattelin vain...eihän niiden puuttuminen syö peli-iloa? Ois perjantaina kaljat, sauna ja Brawl-iltamat ehkäpä tiedossa:D

Onnistuu, onnistuu. Hieman haastavaa, mutta silti toimivaa. Suosittelen kuitenkin cube-ohjainta tai edes Classicia Wiille. Mutta tosiaan pärjäät(te) varmasti ihan moteillakin.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Jeps, arvostelun perusteella vaikutti siltä, että Classic olisi huonompi vaihtoehto verrattuna Moteen. Kaipa nää on taas viimosen päälle tottumuskysymyksiä/makuasioita...
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Jep, ekat Brawlit tietokonetta vastaan heitetty, ja on vähän semmonen "HÄH?"-fiilis. Hemmetin nopeaa, vielä vähän sekaisin kaikesta (4-playerissa olin ihan pihalla), mutta hirveä hinku pelata lisää:D Tänään illalla sitten kaverin kanssa oluiden kera katsotaan mihin tästä pelistä on!

Hitto kun pitää lähteä töihin....:mad:
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Jep, ekat Brawlit tietokonetta vastaan heitetty, ja on vähän semmonen "HÄH?"-fiilis. Hemmetin nopeaa, vielä vähän sekaisin kaikesta (4-playerissa olin ihan pihalla), mutta hirveä hinku pelata lisää:D Tänään illalla sitten kaverin kanssa oluiden kera katsotaan mihin tästä pelistä on!

Hitto kun pitää lähteä töihin....:mad:

Heh, voi pojat noita ensikosketuksen tunteita :rolleyes: sitten kun rupeaa vielä ohjain pysymään handussa ja porukka lentelemään pihalle enemmän kun itse niin tunnit kyllä suorastaan vyöryvät pelin edessä.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Heh, voi pojat noita ensikosketuksen tunteita :rolleyes: sitten kun rupeaa vielä ohjain pysymään handussa ja porukka lentelemään pihalle enemmän kun itse niin tunnit kyllä suorastaan vyöryvät pelin edessä.

Allekirjoitan tämän mielipiteen 100% :)
 
Ylös Bottom