Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Brawl

Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Mitenkäs sitten homeruncontestissa? Itse melko tasaisesti olen kaikilla sen vetänyt, äsken kun sain foxilla jotain 490 niin kokonaistulos nousi yli 16 000. Ganondorfilla on jotain 530 ja Ice Climperseillä 511,2. Foxillla nyt yritän saada yli 500, kyllä se vielä onnistuu:)
Jaa,että HRC?Noh,itse aina heitän homerun batin kaks kertaa C-Tatilla(Smash heitto) ja sitten
ala-isku ilmassa säkki maahan..Loput onkin sitten hahmosta kiinni...
Ice Climberseillä mulla on joku yli 700 metriä,kiitos Alas-B ilmassa ja pien hypyn..:D
Foxillakin on vähän yli 600 metriä.Ehkä pitäs vaihtaa numeroita jotta voin lähettää replayt?
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

0989-3790-9031, laitoin jo "viralliseen" ketjuun. Mulla kun ei oo GC-ohjainta niin en voi kunnolla mailaa heittää. Pelkällä remotella se on ihan ruton vaikeaa.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

0989-3790-9031, laitoin jo "viralliseen" ketjuun. Mulla kun ei oo GC-ohjainta niin en voi kunnolla mailaa heittää. Pelkällä remotella se on ihan ruton vaikeaa.
Noh,ekan kuukauden aikana pelasin aivan sairaasti Wiimotella..Joten kokemusta löytyy....:D
Voin siis pelailla sua vastaan Wiimotella,nii jotai reiluutta tulee.:D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Hahaa, enää 3challengeä aukaisematta: Kerää kaikki tarrat, Kerää yli 500trophyä ja Pelaa BossBattlesit Intensellä.

Tarroja on 635kpl, Trophyjä 496kpl ja BossBattlessa intensellä olen läpäissyt 3bossia. Mistähän nuita trophyjä vielä oikein saisi lisää? CoinLauncheria olen pelannut aika usein ja ei sieltäkään tunnu enää uusia tulevan.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Hahaa, enää 3challengeä aukaisematta: Kerää kaikki tarrat, Kerää yli 500trophyä ja Pelaa BossBattlesit Intensellä.

Tarroja on 635kpl, Trophyjä 496kpl ja BossBattlessa intensellä olen läpäissyt 3bossia. Mistähän nuita trophyjä vielä oikein saisi lisää? CoinLauncheria olen pelannut aika usein ja ei sieltäkään tunnu enää uusia tulevan.
Mutta kysymys kuuluukin:Vieläkö on kultaisia vasaroita jäljellä?Jos ei yhtäkään,voi mennä tooooosi pitkä,ja ehkä ärsyttäväkin tovi niitten tarrojen keräämiseen:Niitä on kuitenkin n 700.:eek:

Tropheja saa myös vetämällä kaikilla tyypeillä All-Starin läpi...Sitten myös Classic-modesta saa pokaaleja...Pitäs vetää kaikilla PELATTAVILLA,elikkä tässä tapauksessa tarkoitan Pokémon kouluttajaa ja Zeldaa;Classic pitää läpäistä Squirtlella,Ivusaurilla,Charizardilla,Zeldalla ja Sheikillä erikseen!Arvaa ottiko päähän kun itse joskus sain selville...
Tietty,voi aina vetää sillä paremmalla osapuoliskolla ja sitten lopuks tyrmää sen Master Handin sillä tyypillä,millä pitäs Classic-pokaali ansaita.Tropheja saa myös Subspace Emissary/Adventure Modesta.Käytät niitä Trophy Standeja napataksesi niitä vihuja.Bossit ehkä kannattaa napata ensin,koska ne ovat ne helpoin pala.Varsinainen osuus tuleekin niitten muitten vihujen nappamisen kohdalla.Vaikeustason on käytännössä pakko olla Intensellä,jotta tätä Trophy Standia tulee tarpeeksi hyvällä todennäköisyydellä.
Pahus...Ollapa joku Dazzle,nii vois näyttää,miten niitä Bosseja pieksetään Boss Battlessa...Se Intensillä Boss Battle-juttu on mulle suhtkoht helppo hahmosta riippuen.

Ja mullahan on ollut kaikki Challenge-ikkunat jo ties kuinka kauan avoin...Kiitos kultaisten vasaroitten.:D Kaikki viisi meni!
Noh,kuka olisi jaksanut kerätä 700 erilaista tarraa?
Toivottavasti auttaa.Enemmän voin Boss Battle-jutuista kertoo,jos haluat.:D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Kultaisia vasaroita ei ole yhtään, tajusin vasta neljännen saadessani että mitä niillä tekee ja innoissani tietysti käytin kaikki, ja muut käytin jo harkiten mutta tyhmästi meni silti. Classicit ja All-starit on vedetty kaikilla hahmoilla. Mutta miten saa bossbattleissa olevian bossejen trophyt? Mulla ei ole ensimmäistäkään niistä
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Mutta miten saa bossbattleissa olevian bossejen trophyt? Mulla ei ole ensimmäistäkään niistä

Noi pitää kerätä Subspace Emissaryssä. Laita vaikeusasteeksi hard tai kovempi ja väistele pomon lyöntejä niin kauan että trophy-jalusta tippuu kentälle.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Noi pitää kerätä Subspace Emissaryssä. Laita vaikeusasteeksi hard tai kovempi ja väistele pomon lyöntejä niin kauan että trophy-jalusta tippuu kentälle.

Aah, menepä sitten hoitamaan sen ja rikon samalla tuon kerää 500trophyä challengen. Tänks!
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Noi pitää kerätä Subspace Emissaryssä. Laita vaikeusasteeksi hard tai kovempi ja väistele pomon lyöntejä niin kauan että trophy-jalusta tippuu kentälle.

Eipä toiminut tuo. Pelasin very hardilla ja heitin sitten alustalla sitä ja mitään ei tapahtunut. Mitenkäs sitten?
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Äh, sori. Unohtui tietty sanoa, että pomolla pitää olla _tosi_ vähän energiaa jäljellä.

Niin tietysti. Takaisin sorvin ääreen..

Toimiikos tuo kaikilla bosseilla? En nyt varmaksi muista mutta eihän niissä tule tavaroita kentälle?
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Niin tietysti. Takaisin sorvin ääreen..

Toimiikos tuo kaikilla bosseilla? En nyt varmaksi muista mutta eihän niissä tule tavaroita kentälle?

En kyllä osaa enempää tuosta sanoa. Itse nappasin vain Rayquazan trophyn ja kyllästyin koko touhuun, kun sitäkin matsia jouduin jauhamaan vähän turhan monta kertaa ennen kuin ensimmäinenkään jalusta suvaitsi tipahtaa kentälle.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Eipä toiminut tuo. Pelasin very hardilla ja heitin sitten alustalla sitä ja mitään ei tapahtunut. Mitenkäs sitten?

Kai olit hakannut bossin henkihieveriin ennen heittoa? Voi olla hieman hiljaista, jos 2/3 HP:sta jäljellä. Normaalit rivivihollisetkin kun sitä pieksemistä usein vaativat, jotta ne patsaiksi saa napattua.

EDIT: Enpä tajunnut uusimpien viestien jatkuvan seuraavalle sivulle, joten nyt sitten tuli turha vastaus. >_>

Lisäedittiä:
Toimiikos tuo kaikilla bosseilla? En nyt varmaksi muista mutta eihän niissä tule tavaroita kentälle?

Trophy standit spawnaavat silti, joskin harvoin. Lisäämällä vaikeustasoa ja joidenkin tarrojen avulla niitä tulee useammin.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Jeps, sainpa tuossa Piranhan trophyn ja sitten kokeilin Porkyä vastaan muttei niitä jalustoja tullut niin hakkasin sen ja pelasin kentän loppuun josta tuli kyllä kolikoita ihan urakalla, sain muutamia mitä puuttui. Nyt on 499trophyä.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Jeps, sainpa tuossa Piranhan trophyn ja sitten kokeilin Porkyä vastaan muttei niitä jalustoja tullut niin hakkasin sen ja pelasin kentän loppuun josta tuli kyllä kolikoita ihan urakalla, sain muutamia mitä puuttui. Nyt on 499trophyä.

Niitä alustoja saa joskus odotella ties kuinka kauan(ja minun tapauksissa,ihan liian kauan),mutta siinä vaiheessa kun sitä Meta Ridleytä koettaa napata,pitää olla tosi tarkkakätinen;
Se tahtoo pudota sinne syvyyksiin jos tähtää trophy standin väärin...:(
Kannattaa odottaa,kunnes se tulee niitä ohjuksia sylkemään oikein urakalla.Itse tein niin ekassa savessani...
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Kultaisia vasaroita ei ole yhtään, tajusin vasta neljännen saadessani että mitä niillä tekee ja innoissani tietysti käytin kaikki, ja muut käytin jo harkiten mutta tyhmästi meni silti.
Oi voi,sitten kannattaa varautua pieksemään sandbageja aivan sairaasti niitten tarrojen suhteen.
Mitä hitsiä?Noh,tämä video varmaan autttaa paljon ongelmaan:
:D

P.S.
Ei ole minun tekemä video.Tämä video näyttää miten saadaan tarroja helpommin...Mutta jos sinulla kerran on jo joku 640 tarraa,en usko tämän videon auttavan paljon..Tai edes vähää.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

HUPPISTA!Nyt onkin jo 1900 matsia mittarissa!Matsithan aivan vvvyöryyy pelatessa.!:D
Nyt kun vielä vaivautuisi keräämään loput pokaalit..Niitäkin on joku 476..(Kyllä,käytin kultaista vasaraa 500 pokaalin keräämis-ikkunaan)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom