Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Stardust HD & ULTRA

Pibe

KonsoliFIN Turnausisäntä<br>Jäsen / [zD]
Ei ilmeisesti ollut täällä puolella vielä tästä ketjua... Jos on, poistakaa.

Mitäs mieltä jengi on? Omasta mielestä tämän hetken parasta audiovisuaalista tykitystä mitä on olemassa. Musat ihan legendaarisia, efektit hemmetin hienoja ja äänimaailma toteutettu hemmetin hyvin. Kotiteatteri jylläämään prklö.

Kyllä suomalaiset osaa :p

EDIT: Niin hyvä peli, että itse suostuisin maksamaan tästä vaikka täyden hinnan. Itseasiassa hinnakkaaksihan tämä tuleekin kun ostin jenkkiversion ja vielä euroversiokin pitäisi ostaa :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Stardust HD

Tämä nykyinen kotimaisen peliteollisuuden menestys on suoraa seurausta demoskenen voimasta sieltä 20 vuoden takaa. Ne kaverit silloin pääsivät huipulle siinä ja ovat nyt myöhemmin tehneet saman varsinaisten pelien puolella. Tehdä harrastuksesta ammatti ja olla kummasakin maailman huippuja.

Jukka O. Kauppinen on kirjoittanut hienon kaksiosaisen artikkelikokonaisuuden Super Stardust HD:sta. Kannattaa käydä lukemassa yleissivityksen nimissä ja antamaan taustaa sille, mille tänään juhlitaan.

Housemarque tekee ensimmäisen suomalaisen PS3-pelin - Super Stardust HD (osa 1/2)
Housemarque tekee ensimmäisen suomalaisen PS3-pelin - Super Stardust HD (osa 2/2)
 
Vastaus: Super Stardust HD

Jos aikaisemmat ilmoitukset pitävät vielä paikkansa, niin tänään.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Croma sanoi:
Milloinkas tämä nyt rantautuu euro-storeen?

Tänään pitäisi tulla Euro storeen. Suosittelen peliä kybällä!

Oliko Pibe jenkkien puolella kokeiluversio olemassa? Esiversion perusteella kuvittelisin että pelin voi ladata ja testailla ensin. Siinä oli 3min aikaraja tai 50 000 pistettä jonka jälkeen testi versio loppu.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Olipas hyvää tekstiä haastattelussa. Todellakin kannattaa lukea.
Niin ja en tiedä oliko jenkeissä sitä kokeiluversiota.

Suomalaista tukemaan ja ostamaan peliä kaikki. On nimittäin paras lajityypin peli, mitä olen pelannut.
 
Vastaus: Super Stardust HD

XShava sanoi:
Tänään pitäisi tulla Euro storeen. Suosittelen peliä kybällä!

Oliko Pibe jenkkien puolella kokeiluversio olemassa? Esiversion perusteella kuvittelisin että pelin voi ladata ja testailla ensin. Siinä oli 3min aikaraja tai 50 000 pistettä jonka jälkeen testi versio loppu.


Ainakaan itse en hokannut kokeiluversiota vaan samantien latasin vajaa 8 taalaa maksoi Rapakon Takaa haettuna. Aivan huikeaa ja koukuttava.

Nim. Pakko parantaa omaa hiscorea... :cool:
 
Vastaus: Super Stardust HD

XShava sanoi:
Pitäs olla, tuossa Edomen haastattelussakin asian mainitsevat.

Hyvin paljon mahdollista että se löytyy tuolta, oli vain periaattena hakea peli ja alkaa pelaan, eikä suffata storessa ;). En edes jäänyt tutkiin mitä muuta oli tullut storeen :D
 
Vastaus: Super Stardust HD

Onko/tuleeko tuosta pelistä kokeiluversiota? Itse en semmoista USA-storesta löytänyt.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Eikös siitä ollut tuossa aiemmin puhetta?
 
Vastaus: Super Stardust HD

Siis, kyllähän tässä pelissä haastetta on. En ole vielä päässyt edes ensimmäisen planeetan viimeiseen kenttään. Pari tuntia on intensiivistä räiskintää takana. Pisteitä tullut parhaimillaan noin 2.4 milliä, mikä on hyvin vähän kun hiscorelistaa johdetaan tällä hetkellä niinkin vaatimattomilla pisteillä kuin: 111157850 :eek:

Edit: Arcade Highscoresta siis kyse, taustalla soi hyvin tunnelmallinen ambientmainen konemusiikki. Pelissähän jytää trailerista tuttu hc mättö :).
 
Vastaus: Super Stardust HD

Pibe sanoi:
Eikös siitä ollut tuossa aiemmin puhetta?
Olihan siitä jotain puhetta mutta en ymmärtänyt että onko tuolla stardustin demoa tai tuleeko sitä euro storeen :confused: ?
 
Vastaus: Super Stardust HD

J2 sanoi:
Onko/tuleeko tuosta pelistä kokeiluversiota? Itse en semmoista USA-storesta löytänyt.
Kyllä kokeiluversion pitäisi tulla. No itse en sitä tarvitse kun ostan koko version.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Tjahas. 2 planeetta tarjosi miellyttävän yllätyksen :)

Musat vaihtuu ja suurin osa aseista mitkä sait ykköskentässä säilyy. Mulla oli esim Rock Crusher 100% niin siitä jäi noin 63% seuraavaan planeettaan vaikka pelin alotti uudestaan uudesta planeetasta. Samaten uuden hiscoreni tein alottamalla pelin suoraan 2 planeetasta. Summa summarum: Planeetta muuttuu-> vaikeutuu peli -> enemmän pisteitä -> paremmat aseet -> eri musa. AIVAN HUIKEETA :cool:
 
Vastaus: Super Stardust HD

Mulla on CD32 ja Super Stardust. Voin vaan kuvitella millasta namia tää on PS3:lla. Uuden pleikkarin paras peli? Vielä Suomesta? :)
 
Vastaus: Super Stardust HD

Niin minullakin. :p

Mutta pelinhän pitäisi olla ihan erilainen. Eikös tässä ohjata kahdella tikulla niin kuin Geometry Warsissa ja Robotronissa?
 
Vastaus: Super Stardust HD

Juu pallukan päällä seikkaillaan ja ammutaan oikealla tatilla. Vasen tatti liikuttaa alusta ja päätynamiskoista vaihdetaan asetta, käytetään pommeja ja buustaillaan.
EDIT: Myös Blast Factorissa on sama ohjausmetodi ampumisen ja liikkumisen osalta.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Kyseinen peli löytyy jo storesta! Meni heti lataukseen :)
 
Vastaus: Super Stardust HD

Pibe sanoi:
Myös Blast Factorissa on sama ohjausmetodi ampumisen ja liikkumisen osalta.

Juu, mutta tässä tuo tuntuma on vaan paljon, paljon, paljon parempi. Ovat tosiaan saaneet aluksen ohjattavuuden kuntoon ja ilo on pelata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom